Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 22., péntek

Sz.Alexának és Vivinek.: Osztálykirándulás Harryvel. 18+




Tizenegyedikes voltam a középsuliban. Imádtam az osztályomat, mindenkivel jóban voltam. Egy emberrel pedig azt hiszem még jobb viszonyban is voltam, mint a többiekkel. Harryvel, az osztály legjobb pasijával kilencedik óta megvan köztünk a szikra, de nem lehet semmi hiszen neki barátnője van. Utáltam az érzést, hogy megőrülök érte - és tudtam, hogy én sem vagyok neki közömbös - , hogy mindennap találkoznom kellett vele mégsem történt semmi. Egyszer matekon egy új dologgal állt elő a tanár.
-Gyerekek, úgy gondolom sokkal hasznosabb lenne, ha 3-4 fős csoportokba ültetnélek titeket, hogy segítsétek egymást.
Kissé mindenki megörült, hogy végre vége van az "egy-padban-egy-ember-ül" korszaknak.
-Tehát az egyik csoport Steve, Sofie, Harry és [T/N].
A gyomrom görcsbe rándult a nevem hallatán. Nem akartam Harryvel egy csoportban lenni, mert tudtam, hogy nem lesz semmi jó belőle. Gyorsan átrendeztük a termet és mindenki elfoglalta a helyét. Harry velem szemben ült le. Zavarban voltam, de eszméletlenül. Megkaptuk a feladatot és mindenki elmélyülten dolgozott, mikor egy kis papírt csúsztatott elém Harry. Ez állt rajta. : "Irtó dögös vagy ma baby." Úgy éreztem a talpamig lepirultam. Elvettem tőle a papírt és ráírtam választ.: "Barátnőd van. Ne szórakozz velem. De azért köszi." - majd visszacsúsztattam neki.
Az órából hátralévő 30 percet idegesen töltöttem el és alig vártam, hogy kicsöngessenek.

Májusban osztálykirándulásra mentünk, amolyan a természet lágy ölén-sátrazós kirándulásra. Az egész osztály izgatott volt, hogy milyen is lesz az erdőben eltöltött hétvége. Mindenki felállította a sátrát és elkezdődött az aznapi túra. Délután fáradtan értünk vissza a táborhelyre. Le akartam ülni a tűz mellé - amit a fiúk csináltak - mikor valaki megfogott és az egyik eldugottabb rész felé kezdett húzni; ez a valaki pedig nem volt más, mint Harry.
-Mit akarsz? - kérdeztem de a válasz nem éppen az volt, amire számítottam.
Harry erőseb az egyik fának nyomott és megcsókolt. Három évet vártam erre a csókra, de akkor, hogy megkaptam mégsem tudtam élvezni, mert tudtam, hogy otthon várja a barátnője. Eltoltam magamtól.
-Mi az?
-Harry, meg mondtam neked, hogy ne szórakozz velem.
-De akarlak és tudom, hogy te is akarsz engem. - ismét közelíteni kezdett de ellöktem.
-Otthon vár a barátnőd. Hagyj engem békén! - ellöktem magam a fától és feldúltan indultam vissza a táborhelyre, de Harry a kezem után kapott.
-[T/N], várj.!
-Engedj Harry! - rivalltam rá.
Az este hátralévő része nagyon kínos volt. Akárhányszor Harryre néztem Ő engem bámult, nekem pedig eszembe jutott a csók. A csók ami nem volt helyes, mégis akartam. A többiek nagyban nevettek és szórakoztak én meg, mint valami depressziós úgy ültem egy farönkön.
-Jól vagy? - kérdezte legjobb barátnőm.
-Persze, csak fáradt vagyok. Megyek lepihenek.
-Biztos? Pedig a tanár is most megy mindjárt és indult a buli.
-Én ma kihagyom. Majd holnap. - mosolyogtam majd a sátram felé vettem az irányt, ami az egyik legeldugottabb helyen volt. Bemásztam de mielőtt behúzhattam volna az "ajtót" Harry mászott be utánam.
-Harry, nem voltam vi... - nem tudtam befejezni, mert Harry ismét ajkaimnak esett.
Próbáltam eltolni magamtól, de olyan szorosan fogott, hogy nem sikerült. Kissé ajkamba harapott, amitől önkénytelenül is elnyíltak ajkaim, így szabad utat adva nyelvének, ami minden akadály nélkül siklott át számba. Testtartásom és izmai ellazultak. Ezt Ő is megérezhette, mert egyik kezét derekamról a tarkómra csúsztatta és megszorította a hajam. Hatalmas volt a kísértés, de nem engedtem neki. Mikor észrevette, hogy nem csókolok vissza elhúzódott és a szemembe nézett.
-Szakítottam vele.
Nem hittem a fülemnek.
-Tessék? - kérdeztem szinte tátott szájjal.
-Nincs barátnőm. Szakítottam Noraval, miattad. Nekem te kellesz.
Nem tudtam mit mondani, csak éreztem, hogy mit kell tennem. Én csókoltam meg Őt. Hogy tudtam mi a helyzet bátran csókoltam, mintha az életem függött volna rajta.
-Ha tudnád mióta vágyom erre! - suttogtam, mikor levegő hiány miatt elváltunk.
Csak halkan felnevetett, majd Ő csókolt meg és fektetett hanyatt. Lábaim közé fészkelte magát majd számról áttért a nyakamra. Apró puszikkal hintette be a bőrömet, néha fogával megcsípte azt, amire én egy hangosabb sóhajjal válaszoltam. Göndör hajába fúrtam ujjaimat és kissé meghúztam őket, mire belőle egy férfias morgás tört ki. Kezeit végig húzta oldalamon amitől engem kirázott a hideg. Akartam Őt, akkor és ott. Még szűz voltam, ezt Harry is tudta.
-Akarlak. - suttogtam, miközben pólómat felfelé kezdte húzni.
Kezei megálltak és komoly arccal nézett rám.
-Biztos? Biztos, hogy velem akarod?
-Semmiben sem voltam még ilyen biztos. - haraptam számba.
Egy rövid, de mégis szenvedélyes csókban forrtunk össze, miközben folyamatosan szabadítottuk meg egymást a ruháktól. Nyakamat kényeztette, én hátát karmolásztam, majd egy hirtelen mozdulattal megszabadított melltartómtól így már csak egy bugyi volt rajtam. Magamhoz húztam Harryt és megcsókoltam. Ajkaink tökéletesen illetek egymáshoz. Nem tudom mennyi ideig csak csókoltuk egymást, mikor Harry a hasamat kezdte simogatni majd bugyimhoz vezette a kezét és az anyagon keresztül kezdett simogatni. Meglepett az ismeretlen dolog így kissé felnyögtem.
-Ssh! - csitított.
Számba haraptam és úgy tűrtem amit Harry ügyködött. Annyira zavarban voltam, hogy néz, miközben én nyögdécselek, hogy magamhoz húztam és nyakát kezdtem csókolgatni és harapdálni. Vállamba morgott és kisebb puszikkal kezdte beborítani. Ujjait elhúzta gyenge pontomtól én pedig az érintése hiányától szinte nyüszítettem.
-Nyugi. - mosolygott majd megpuszilta az arcom és ujjait az utolsó darabba akasztotta, ami rajtam volt és engedélyt kérően nézett rám.
Bólintottam, Harry pedig lassan lehúzta a bugyimat. Immár teljesen meztelen voltam. Visszavezette kezeit középre. Meglepett az érintés, jobban mint először hiszen már közvetlenül érintkeztünk. Ha Harry nem lett volna lábaim közt össze zártam combjaimat, de vissza tartotta őket.
-Nincs semmi baj. - suttogta fülembe. Leheletét éreztem a nyakamon, amitől kirázott a hideg.
Középső ujját bejáratomhoz vezette amitől megijedtem.
-Csak, hogy ne fájjon majd annyira. - mosolygott kedvesen majd megpuszilta arcomat és lassan bevezette ujját. Nem volt olyan rossz, mint amilyenre számítottam. Lassan mozgatta ujjait én pedig számat harapdáltam, nehogy hangosan felnyögjek.
-Mehet még egy?
Bólintottam. Ahogy betolta még egy ujját szó szerint eltátottam a számat és úgy tűrtem, ahogy egyre jobban feszít.
-Fáj? - láttam rajta, hogy már csak az izgatta, hogy engem kényeztethet, ugyanis légzése nehéz volt és mellkasa gyorsan mozgott fel-le. - Mehet úgy is ?
-Igen. - válaszoltam azt hiszen a kelleténél is lelkesebben.
Felnevetett. Felemelkedett rólam és Ő is levette magáról az utolsó darabot én pedig már a látványtól is megijedtem.
-Csukd be a szád! - nevetett én pedig eltakartam zavaromban az arcom.
Hallottam, ahogy zörög az óvszeres zacskóval, majd néhány pillanat múlva ismét lábaim közt volt. Megugrottam, mikor férfiassága belső combomnak ütközött.
-Biztos akarod? Még abba hagyhatjuk.
Válaszul csak megcsókoltam. Harry néhányszor végig húzta pénisze végét csiklómon majd nagyon lassan belém tolta. A fájdalomtól szájába haraptam, amit Ő hősiesen tűrt. Hátam ívbe feszült a fájdalomtól, karjait szorítottam és próbáltam nem sírni.
-Ssh, ne haragudj. - puszilta meg mellkasomat. - Mindjárt elmúlik. Ígérem.
Lassan megmozdította csípőjét, mire éles fájdalom nyilallt belém.
-Áh. - kiáltottam fel kissé.
-Sajnálom, sajnálom. Abba hagyom. - mondta halkan, bűnbánó hangon.
A fájdalom ellenére nagyon akartam Őt így gyorsan megállítottam.
-Kérlek ne! Mindjárt jobb lesz, csak nagyon lassan csináld.
-Rendben.
Szinte csiga lassúsággal kezdett mozogni és néhány perc múlva már csak egy kis zsibbasztó érzést éreztem; azon kívül pedig kezdtem élvezni.
-Na? - nézett rám csillogó szemekkel.
-Mehet kicsit gyorsabban.
Lassan gyorsított a tempón. Hátán néha végig húztam körmeimet, aminek hatására Harry száját férfias nyögések hagyták el. Fejét nyakamhoz hajtotta, így néha megpuszilta, vagy megharapta azt, ami engem folyton csak közelebb vitt a csúcshoz. Egyik pillanatról a másikra gyorsított, de nem érdekelt. Hol vállát, hol bicepszét markolásztam. Mindketten hangosakat nyögtünk és egyikünket sem érdekelte, hogy meghallhatnak minket. Harry férfiassága megfeszült bennem, ennek hatására éreztem eluralkodni a hasamban az új érzést. Harry hangosakat nyögött miközben elélvezett és rögtön én is követtem utána. Mindketten ziháltunk de még egy forró csók erejéig össze forrtunk.

Remélem tetszett.:)) x
Jennii*
Köszi az ötletet S-nek és az ihletet M-nek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése