Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 1., péntek

Izának.: Az ajándék(ok) (Larry) 18+



A tizennyolcadik szülinapom alkalmával a lányokkal elmentünk a chippendale bárba. Mindannyian izgatottak voltunk hiszen egyikünk sem járt még ezelőtt ilyen helyen. Mikor bementünk a zene hangosan dübögött és mindenfelé félmeztelen pasik járkáltak.
-Oh anyám, milyen buli lesz itt. - nyögtem miközben a jobbnál jobb pasikat lestem.
-De még milyen buli lesz, ha megtudod mi az ajándékunk. - karolt belém egyik barátnőm majd elindultunk az egyik asztal felé ami pont a színpad előtt volt.
-Miféle ajándék? - húztam fel a szemöldököm.
-Majd megtudod. - kacsintott.
Ráhagytam a dolgot és nem foglalkoztam vele többet, hiszen elkezdődött a műsor.
Egyik kidolgozott testű pasit követte a másik és irtó dögös táncot lejtettek, miközben az összes nő szinte torkaszakadtából sikított.
-Lassan a látványtól elmegyek. - kiáltott fel egyik barátnőm, mire mindannyian hangos nevetésben törtünk ki.
A színpadra néztem és egy kissé göndör hajú srác lépett a színpadra. Mindegyik srác iszonyatosan jól nézett ki de Ő valahogy, mintha elrabolta volna a szívem.
-Jó estét hölgyeim! - szólalt meg reszelős hangján, mire engem kirázott a hideg. - Úgy hallottam, hogy van ma itt egy szülinapos, aki ma ünnepli a tizennyolcat. - a szám is tátva maradt. Csak nem Ő lenne az ajándékom? - Na ki az?
-Itt van. - visítottak fel barátnőim és rám mutogattak.
Rám kapta gyönyörű szemeit én pedig fülig vörösödtem.
-Vár rád egy kis ajándék szép hölgy. Velem jönnél?
Pirulva bólintottam, majd felsétáltam a színpadra miközben körülöttem mindenki visongott.
-Ne félj, nem eszünk meg. - súgta a fülembe majd kacsintott egyet.
Az adrenalin szintem az egekbe szökött és szinte már remegtem a kíváncsiságtól, hogy mi fog történni. Egy kis szobába értünk ahol halvány rózsaszín fény uralkodott. Egy széket véltem felfedezni a sötétben és egy alakot aki a szék mellett állt.
-Csüccs le kislány. - búgta nyakamba a göndör, majd leültette a székre.
Hirtelen megszólalt a zene én pedig elvesztem. A göndör előttem táncolt, a másik pedig - akinek még nem láttam arcát - mögöttem. A göndörke háttal állt nekem, megfogta kezeimet és végig vezette felsőtestén. Hihetetlenül élveztem a dolgot.
-Mi a neved? - szólalt meg mögöttem a másik.
-I-Iza. - dadogtam.
-Akkor Iza, most egy kicsit bekötjük a szemed. - suttogta majd meg is tette azt, amit mondott.
Kissé megijedtem, de csak még izgalmasabbá és izgatóbbá vált a helyzet. Ismét megfogta valaki a kezem - bár nem tudom melyikőjük - és a boxerébe vezette. Kissé meglepődtem de annyira fel voltam izgulva, hogy nem érdekelt. Szabad kezemmel lehúztam a darabot és lassan verni kezdtem. A másik fiú levette felsőmet, melltartómmal együtt és felváltva kezdte izgatni melleimet és nyakamat. Hirtelen két erős kart éreztem térdhajlatomba majd elemelkedtem a székről és egy puha ágyra - vagy nem tudom mire - fektettek. Alsó neműim is lekerültek rólam. Hanyatt fektettek, széttárták lábaimat majd hirtelen két (!!!!) nyelvet éreztem meg ott. Nem ez volt az első alkalom, hogy orálisan kényeztettek de ez volt az első alkalom, hogy egyszerre ketten. Testem vonaglott, nem tudtam mit kezdeni az érzéssel. Csak nyögtem és a hajukat markoltam. A két nyelv mellé hirtelen két ujjat is kaptam aminek hatására szó szerint felsikítottam. A mennyországba éreztem magam, ahogy mindenféle módon kényeztettek.
-Srácok én mindjárt..- nyögtem és még gyorsabb tempóra kapcsoltak.
Pár másodperc múlva eluralkodott rajtam az orgazmus és hangos nyögések között elélveztem.
-Had vegyem le. - nyögtem és a szemkendő felé nyúltam de valamelyikőjük elkapta a kezem.
-Á-á. Majd ha végeztünk. - súgta a fülembe a göndörke, ugyanis már a hangjukat meg tudtam különböztetni.
Felállítottak a helyemről, majd meg sem álltam normálisan valamelyik fiú magára húzott és lassan belém tolta magát. Nem tudom melyik fiú volt de hatalmas mérettel rendelkezett. Lehajoltam, hogy megcsókoljam de elrántotta a fejem.
-Nem csókolhatsz meg. - a másik fiú járt bennem ki-be.
-Miért? - ziháltam.
-Szabály. - nehézkesen beszélt miközben felfelé döfködött a csípőjével.
-Meg dughatsz de nem csókolhatsz meg? Miféle hülye szabály ez? - szinte szűkölve mondtam a szavakat miközben hatalmas szerszáma teljesen kitöltött.
-Ami szabály, az szabály baby. - hallottam meg a göndör hajút, majd éreztem, ahogy hajamnál fogva felemeli a fejem majd hatalmas méretét számba nyomja.
Furcsa volt, hogy azt tehettek velem, amit akartak hiszen nem láttam semmit. Kiszolgáltatott helyzetben voltam de eszméletlenül élveztem. Nem tudtam mit kezdeni azzal az érzéssel, hogy egyikük férfiassága a számban jár a másikuké pedig ott lent, bennem.
-Szopj keményebben, ribanc. - morgott fel a göndör, majd tarkómnál fogva farka tövéig nyomta a fejem.
Nem ez volt az első mély torkozásom, de ekkora mérettel még nem volt szerencsém így a szemem kissé bekönnyezett és kellett egy kis idő míg megszoktam. Ahogy utasított, keményen szoptam, másik fiú pedig keményen döfött. A göndör egyszer csak kihúzta magát számból és eltűnt előlem. Fogalmam nem volt hol lehetett, vagy mit csinálhatott mivel még mindig nem láttam. Egyszer csak két kezet éreztem a fenekemen, majd csak annyit, hogy a pár pillanatra eltűnő göndörke a fenekembe tolja magát. Mintha tudta volna, hogy ez az első alkalom, lassú és óvatos volt. Az alattam lévő fiú is megállt egy pillanatra így csak azt éreztem, ahogy a hátsómat is egyre jobban kitöltik.
-Gyorsabban. - nyögtem mikor megszoktam, majd ezzel a lendülettel az alattam lévő fiú szerszámára ültem. Innentől nem volt megállás. A két fiú ki-be járkált bennem felváltva. Hihetetlen élmény volt. Az alattam lévő fiú mellkasát karmolásztam és néha a nyakát szívogattam, miközben a göndör a melleimet simogatta és néha a fenekemre csapott egyet. Minden egyes lökéssel közelebb voltam a csúcshoz, majd mikor az alattam lévő fiú érintette a g-pontomat elszakadt a cérna és hatalmas nyögések közepette élveztem, miközben ők irtózatos tempóra kapcsoltak és egymás után elmentek bennem. Miután mind a hárman lejöttünk a csúcsról szétváltunk és levették a szememről a kendőt. Előttem álltak, csapzott hajjal és izzadságtól nedves testtel. Ha  lehet ilyet mondani abban a pillanatban mindkettőjükbe bele szerettem.
-Én még a neveteket sem tudom. - suttogtam és nem voltam biztos abban, hogy meghallották-e.
-Legyen elég annyi baby, hogy Larry. - mosolygott az egyik.
-Larry? - húztam fel a szemöldököm.
-A két névből egy harmadik. - kacsintott a göndör.
Magukra kapták gyorsan azt a kevés ruhát ami rajtuk volt, majd el is mentem mielőtt mondhattam volna még bármit.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése