Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 22., péntek

Cs.Eszter Krisztinának és R.Orsinak.: Délután a művésszel (Louis) 18+



A barátom Louis egy igazi művészlélek volt. Imádott festeni. Gyakran engem is megörökített de azok a délutánok általában nem festéssel fejeződtek be. Ez akkor sem volt másképp, mikor egyik délután felhívott, hogy menjek át hozzá, mert unatkozik egyedül.

-Nem megy sehogy sem ez a rohadt festés. - ideges volt.
-Ne erőltesd akkor! - tettem karba kezeimet és körül néztem a termen.
A terem közepén ültem egy széken és néztem, ahogy Louis kínlódik, de már kezdtem unni.
-Hagyd a festést. Csináljunk valami mást. - mosolyogtam rá kacéran.
Láttam, ahogy a vágy megjelenik szemében. Ledobta cuccait majd felém vette az irányt. Lehajolt hozzám, hogy megcsókoljon. Kezei közé vette az arcomat majd megharapta a számat, én pedig kicsit belenyögtem a csókba.
-Gyere csak. Kárpótollak az unalmasan eltöltött órákért. - vigyorgott, majd felállított a székről.
Leguggolt elém, végig simítottam meztelen lábaimat. Hátranyúlt fenekemhez, megmarkolta azt majd kissé rácsapott.
-Nem tetszik nekem ez a nadrág. - morogta, majd kigombolta az említett darabot és lehúzta bugyimmal együtt.
Lábaim közé nyúlt és kis terpeszbe állított, majd puszikkal borította be belső combomat. Egyik kezét felvezette "középpontomhoz" és végig simított rajta, lábaim pedig remegni kezdtek. Még nagyobb terpeszbe állított, majd lábaim közé fúrta a fejét és hihetetlen gyorsasággal és ügyességgel kezdett nyalni. Nyelvét a bejáratomhoz nyomta, majd felfelé végig húzott egy forró csíkot a csiklómon.
-Ah. - nyögtem egy kicsit hangosabbat így az egész terem visszhangzott.
Kusza hajába túrtam és meghúztam azt. Soha nem volt ilyenben részem, hogy állva kényeztessen valaki orálisan, mit ne mondjak elég érdekes volt. Ahogy Louis egyre gyorsabban nyalt a lábaim annyival gyorsabban remegtek; féltem attól, hogy feladják a szolgálatot és összecsuklok. Mikor már majdnem elélveztem Louis abba hagyta tevékenykedését, felkapott az ölébe és elvitt a kis kanapéig ami pontosan a műterem ablaka előtt volt. Megállt a kanapé előtt engem pedig letett. Feltérdeltem, becsúsztattam kezemet a pólója alá, majd elkezdtem felhúzni, így egyúttal végig simítottam tökéletes felső testén. Miután levettem róla a felsőt, apró puszikkal hintettem be hasát, amire Ő nagyobb sóhajokkal válaszolt. Elértem nadrágjához amit szépen lassan lehúztam, boxerével együtt. Ágaskodó szerszáma a hasáig felcsapott, így nem sok dolgom volt már vele. Kezembe vettem méretét, néhányszor végig húztam rajta, majd számba vettem és ütemesen mozgatni kezdtem a fejem előre-hátra. Hangosakat nyögött, keze tarkómról a hajamba csúszott és mélyebbre nyomta a fejem. Imádta, ha mély torkoztam, és szerencsére már gyakorlott voltam benne. (persze csak Louissal csináltam) Miközben számmal kényeztettem, kezemet golyóihoz vezettem és simogatni kezdtem azokat.
-Elég volt a szórakozásból. - mordult fel.
Hanyatt feküdt a kanapén, én háttal voltam neki és úgy ültem rá. Mindkettőnk száját egy hangos nyögés hagyta el. Együnk sem finomkodott rögtön gyors tempóra kapcsoltunk.
-Istenem. - nyögtem mikor erősen feldöfött egyet a csípőjével majd megragadta csípőmet kicsit megemelt és eszeveszett tempóval kezdett lökni.
Nem is próbáltuk visszafogni magunkat. Néhány perc múlva elengedett, én pedig néhány kört írtam le a csípőmmel, ami hangos nyögéseket eredményezett mindkettőnk részéről. Már éppen kezdtem volna fel-le mozogni, mikor megállított.
-Szállj le. - szólt rám.
Meglepődtem, de megtettem amit kért. Felkelt a kanapéról, hanyatt döntött engem az ágyon és megcsókolt. Kezeit levezette lábam közé, bedugta két ujját és mozgatni kezdte azokat. Számról áttért nyakamra, onnan mellemre majd egyre lejjebb míg el nem érte csiklómat. Szívni kezdte azt, én pedig szinte sikítottam az élvezettől. Abba hagyta majd lábaim közé férkőzött és ismét irtózatos tempóra kapcsolt. Izzadt bőrünk, ahogy egymásnak csapódott csak még izgatóbb volt.
-Mindjárt! - nyögte majd homlokát fejemnek támasztotta.
Hátranyúltam fenekéhez, megmarkoltam azt, majd közelebb húztam magamhoz. Lökési egyre hanyagabbak lettek; tudtam, hogy nem sok kell neki. Néhány perc múlva hangosan belém élvezett miközben homlokát még mindig az enyémnek támasztotta. Én még nem mentem el így tovább folytatta a lökéseket, azzal a plusszal, hogy kezével közben csiklómat dörzsölte. Nem tudtam mit kezdeni a kezeimmel, sem a testemmel. Csak vonaglottam Louis alatt. Hol a párnákat szorítottam magam körül, hol pedig Louis hajába temettem kezeimet.
-Louis, most. - nyögtem mire lökései lassabbak lettek és az őrült tempót keze vette át. Nem az volt az első orgazmusom, de azt bizton állíthatom, hogy a legjobb volt amit valaha átéltem.
-Azt hiszem gyakrabban kéne átjönnöd festegetni. - puszilta meg nevetve a homlokom.

Remélem tetszett.:)) x
~Jennii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése