Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 27., szerda

Felvétel.!

Sajnálatos módon az egyik írónk kilép...:( Nagyon sajnáljunk.
Köszönjük a sok segítséget és nagyon örültünk mindannyian, hogy veled dolgozhattunk Dreamer.:) <3

Szóval HIVATALOSAN is író felvétel van.!
Feltételek.:

  • Legyen írói tapasztalatod.
  • Hetente legalább 2 sztorid meg tudj írni.
  • Ne hanyagold az oldalt, foglalkozz vele! 
Ha kedvet kaptál hozzá, küldj nekünk egy 18+os sztorit és, ha van blogod annak a linkjét a ke181d@hotmail.com-ra.

Írók.

6 megjegyzés:

  1. wííí nekem van blogom, döntsétek el, hogy alkalmas vagyok e rá!! én szívesen lennék író nálatok!! és h aakarjátok írok példának eggyet!! :)

    VálaszTörlés
  2. az E-mailre tudsz nekünk küldeni egy 18as sztorit? Az lenne a legfontosabb.!!
    J.

    VálaszTörlés
  3. Ha szeretnél jelentkezni még mindig akkor minél hamarabb küldj sztorit mert már mások is jelentkeztek.! :)

    VálaszTörlés
  4. nekem nincsen blogom:/ de már írtam ilyen sztorikat ha kellenék írok majd üzibe egy sztorit:)

    VálaszTörlés
  5. én is szívesen besegítenék, írói tapasztalatnak szerintem megfelel a 3 blogom és én is tudok írni mailben egyet :)

    VálaszTörlés
  6. bárki, akárki szeretne író lenne az KÜLDJÖN e-maiilbe egy sztorit és linkelje a blogját.! Csak úgy tudjuk eldönteni, hogy kit veszünk fel.!

    VálaszTörlés