Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 4., hétfő

Cs.Grétának: Lógás Zaynnel (18+)



Németóra következett. Utáltam ezt a nyelvet, ráadásul dogát ígért a tanár, én meg szokásosan nem készültem. Úgy határoztam ellógom. Sokat gondolkodtam, hol is húzzam meg magam erre a 45 percre, de végül a raktár mellett döntöttem. Oda sokan járnak, mikor kihagynak egy órát, így ha szerencsém van még társaságom is lesz.Hallottam a csengőt, gyorsan bedobáltam a tancuccaimat a táskámba és már iszkoltam is menedékem felé. Berontottam s gyors magamra csaptam az ajtót. Megfordulva csalódottan láttam, hogy egy árva lélek sincs a kis helyiségben rajtam kívül. Na mindegy, gondoltam, hisz ez még mindig jobb mint egy nyelvóra. Többször jártam már itt, most is minden úgy állt ahogy máskor. A kopott matrac a szemközti falon, előtte pár méterrel egy régimódi TV. Az volt a gyanúm, hogy a gondnok, mikor nincs dolga itt lopja a napot. Nagyon remélem, most nem támad kedve pihenni egy kicsit. Leültem a matracra és előszedtem az uzsonnámat. Alig haraptam bele kettőt, mikor nyílt az ajtó, és szinte abban a pillanatban csukódott is. Egy fiú volt az, számomra ismeretlen.
-Nem tán lógunk?-kérdezte lihegve. Biztosan futott.
-Ezt én is kérdezhetném.-mondtam unottan.
-Adj egy falatot.-zuhant le mellém, és kikapta a kezemből a szendvicsemet.
-Amúgy Zayn vagyok. És téged hogy hívnak?
-[T/N]. Mellesleg örülnék, ha nem ennéd meg az összes kajámat.
-Bocs.
Pár percig néma csöndben ültünk egymás mellett, mire újra megszólalt.
-És azt tudod-e, hogy az ilyen rossz kislányokat, akik elszöknek az óráról, meg szokták büntetni?-húzta perverz mosolyra a száját.
-Fogalmam sincs miről beszélsz.-ráncoltam össze homlokomat, bár pontosan tudtam mire gondol.
-Hát akkor megmutatom.
Végigdöntött a kissé dohos matracon, száját keményen az enyémre nyomta. Mikor rájött, hogy nem fogok ellenszegülni, lassabban, gyengédebben folytatta.
-Várj! Mi van ha bejön valaki?
-Dehogy jön. Tudod mindenki más jól nevelt, és nem lógnak.-kacsintott rám.
Szájunk ismét összeforrt. Puha ajkai tökéletesen illettek az enyémre, érdes nyelve vadul táncolt az enyémmel.
-Még megállhatunk ha akarod.
-Hülyének nézel?-láttam rajta, hogy pontosan ezt a választ akarta hallani.
Fordítottam helyzetünkön, hogy én kerüljek felülre. Nyakát harapdáltam, kezemmel pólója alá nyúltam és simogattam izmos, kockás hasát. Elkezdtem felfele tolni a zavaró ruhadarabot, amit ő egy mozdulattal el is távolított magáról. Végigcsókoltam kockás hasának minden négyzetcentiméterét. Elérve nadrágjához úgy gondoltam egy kicsit még megváratom. Hasa alját puszilgattam miközben anyagon keresztül simogattam dudorodó férfiasságát. Remegni kezdett, majd hangosan rám szólt:
-Na ne szórakozz velem, mert még megbánod!
Nem akartam tovább húzni az agyát, így hát lehámoztam róla nadrágját, boxerével együtt. Kicsit megijedtem méretét látván. Több fiúval is voltam már együtt, nekik sem volt kicsi, de ez már jóval átlagon felüli volt. Egyszer-kétszer végigsimítottam péniszén, majd számba vettem. Lassan kezdtem el mozgatni a fejem. Egyre szaporábban vette a levegőt, majd az idő teltével az apró sóhajok hangos, erőteljes nyögésekké változtak át. Gyorsabban és gyorsabban szoptam, folyamatosan közelebb juttatva őt a csúcshoz.
-Mindjárt, mindjárt! Ezaz! Aaahhh!-éreztem ahogy számba élvez.
-Kicsit halkabban baby. Bárki járhat errefelé.
-Igazán? Azt akarom, hogy mindenki megtudja, milyen jó kis órád volt velem. Olyan orgazmusban lesz majd részed, hogy nem győzöl sikoltozni.-hallatta mély hangját.
Immáron ismét én kerültem alulra és ő kényeztette testem. Gyorsan megszabadult a zavaró ruhámtól. Nyakamat, vállamat hintette be apró pillangó puszikkal, kezével melleimet masszírozta. Körbepuszilta a köldökömet is, majd éreztem, hogy szájával csiklómra téved. Lassan, finoman "dolgozott" rajta. Nem sokkal később kezét is bevonta a játékba. Hosszú ujjait ki-be mozgatta bennem, én meg egyre többet, hangosabbat sóhajtoztam.
-Ne fogd vissza magad [T/N]! Hadd halljam mennyire élvezed!-búgta selymes hangon.
Ettől kezdve hagytam kiszökni az egyre erősödő, sikollyá fajuló sóhajokat a számon. Már nem kellett sok, éreztem. Párszor még belém tolta, majd kihúzta ujját, s a mámoros érzés hatalmába kerültem.
-Zaaayn!-adtam hangot érzéseimnek.
-Ez még csak a bemelegítő kör volt!
Szinte még kis se mondta, de már meg is fordított, s fenekembe tolta magát. Hatalmasat sikítottam fájdalmamban. Picit várt, hogy megszokjam, bár az ő méretét nem volt könnyű. Elkezdett mozogni bennem. Úgy éreztem mindjárt szétrepedek, annyira feszített. Telt az idő, s a fájdalom, amit ez elején éreztem, fokozatosan élvezetté alakult. Öblös, férfias nyögések és sikolyok töltötték be a kis raktárhelyiséget. Félő volt, hogy aki a közelben jár meghall minket. De már annyira közel jártunk mindketten a csúcshoz, hogy nem tudtunk visszább venni a hangerőből. Még pár lökés után szinte egyszerre élveztünk el.
Hanyatt löktem a matracon, majd, még mindig szédülten az élvezettől, csókolni kezdtem. Lábamat átdobtam csípője felett, folyamatosan dörgöltem magam hozzá, hogy újra készen álljon. Kezemmel is rásegítettem, hisz időnk véges volt. Farka ismét hatalmasra duzzadt. Szépen, lassan ráültem, s vártam, hogy hozzászokjak a méretéhez. Lovagolni kezdtem rajta. Folyamatosan fokoztam a tempón. Már tényleg sürgetett minket az idő, így még gyorsabb tempóra kapcsoltam. Ő is türelmetlen volt. Megmarkolta csípőmet evvel átvéve az irányítást. Hihetetlen erővel és sebességgel döngetni kezdett. Minden egyes mozdulatakor érintette a G-pontomat.
-Zayn, én mindjárt...-ziháltam.
-Még egy kicsit.-préselte ki fogai között a kérlelő szavakat.
Ajkamba haraptam, próbáltam eleget tenni a kérésének. Nem sokkal később hallottam mélyről feltörő nyögését és éreztem ahogy belém üríti magát. Ennek hatására én is extázisba kerültem. Egymás mellett pihegtünk, majd meghallottuk a csengőt, ami az óra végét jelezte. Gyorsan magunkra kaptuk a ruháinkat és egy csók keretében elváltunk.
Mondanom se kell, ettől kezdve még a szokásosnál is többször ellógtam a németórát.
~Dreamer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése