Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 23., szombat

E-mailes.: Egymásra találás Harryvel. 18+



Harryvel kiskorunk óta legjobb barátok vagyunk. Mindenen együtt mentünk keresztül az első szerelem, szakítás. Elválaszthatatlanok vagyunk, aminek én örülök...de, úgy kb 1 éve én rájöttem többet érzek Harry iránt, mint szimpla barátság. Akkor jöttem rá amikor 1 éve mondta nekem, hogy találkozott egy lánnyal aki teljesen levette a lábáról. Egy kávézóba ismerték meg egymást. És akkor amikor úgy áradozott a lányról mint ha ő lenne az igazi akkor egy fura érzésem lett, hogy mi van ha elveszítem őt pedig én magamnak akarom. Kiskorunkba mindig eljátszottuk, hogy mi összeházasodunk, meg, hogy szerelmesek vagyunk. Akkor még nem hittem volna h egy nap én úgy fogok érezni iránta és ez már nem csak játék hanem a valóság. Mellékesen azzal a lánnyal azóta is együtt van.  És hozzá ment el 1 hétre, hogy együtt legyenek. Ez a legelső hét amit külön töltöttünk úgy, hogy egyszer se hívott fel. Úgy éreztem hogy nem is kellek neki. Hogy ő nélkülem sokkal boldogabb. Holnap jön haza. Félek attól, hogy ha hazajön azt fogja mondani, hogy összeköltöznek és hogy itt hagy engem magányosan. És akkor visszagondoltam egy jó pár közös élményünkre amikor kézenf ogva mentünk(mert szokásunk volt úgy menni), meg amikor lementünk a partra sétálni... ekkor egy könnycsepp legördült az arcomon és egy nagyon erős vágyat éreztem, hogy nekem meg kell őt csókolnom. Nem is értem hogy eddig miért nem tettem meg, vagyis de... Caroline...így hívják azt a lányt akivel 1 éve vannak együtt,  meg valahogy mindig is féltem attól, hogy elutasít mert ő nem így érez irántam és akkor a barátságunk tönkremegy ami nekem a legfontosabb a világon. Levettem az éjjeli szekrényemről a közös képünket amit 1 hónapja csináltunk és lefordítottam. Ürességet éreztem legbelül. Lefeküdtem aludni de nem tudtam. Rávettem magam, hogy felhívom Harry-t, hogy mégis mi van vele. Lementem a nappaliba, beütöttem a számát és hallottam, hogy kicsörög amitől egyből görcsbe rándult a gyomrom. 
-Szia (T/N) vagyok.-
-Jajj sziaa miújság veled.?-ahogy meghallottam rekedtes hangját könnybe lábadt a szemem.

-Miért nem kerestél egyszer se.? Úgy aggódtam érted. Sose volt ilyen h 1 hétigg semmit nem hallottam rólad. 
-Ne haragudj. Majd ha hazaértem elmondom, hogy miért nem hívtalak...-hallottam ahogy a hangja szomorú lesz.
-Holnap mikor érsz haza?
-Olyan dél körül. Ha lepakoltam akkor átmegyek hozzád és elmesélek mindent rendben drágám?-mindig becéztük egymást. Ahogy ezt mondta mosolyra kerekedett az arcom.
-Rendben.-nevettem bele a telefonba, és nyomtam ki.
Elmentem lezuhanyozni és felmentem a szobámba beraktam a közös számunkat és álomba merültem.
Másnap amikor felkeltem kb 10 óra lehetett. Anyuék már nem voltak itthon. Gyorsan elkezdtem készülődni, hogy mire jön Harry normálisan nézzek ki úgyhogy elmentem hajat mosni felvettem valami laza cuccot de mégis csinosat. Alap sminket raktam magamra és bementem a konyhába és megcsináltam Harold kedvenc sütiét. Mintha a barátnője lettem volna úgy éreztem magamat. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Csak vártam, hogy mikor kopogtatnak. Tűkön ültem már, hogy láthassam a legjobb barátomat. És akkor kopogtatnak. Gyorsan megigazítottam magamon a ruhát és kinyitottam az ajtót.Egyből a nyakába borultam és szorosan magamhoz öleltem ő is ugyan ezt tette megpuszilta a nyakamat és éreztem meleg leheletét a nyakamon amitől kirázott a hideg. Elváltunk egymástól és bementünk a lakásba.
-Úristen (T/N)... ugye ez az illat nem az amire gondolok. - és beszaladt a konyhába és pillanatok alatt be is falta az egészet. 
-Látom ízlett-nevettem.
-Hát rég ettem ilyen jót úgy csinálod mint anyukám. Köszönöm cica. - ölelt meg.
-Szívesen.-borultam a nyakába. 
-Annyira hiányoztál, hogy el nem tudom mondani...nagyon sajnálom h nem kerestelek de Caroline nem engedte. Nagyon féltékeny rád mert azt hiszi, hogy érzek valamit irántad. és amikor elmagyaráztam neki, hogy te csak a legjobb barátom vagy, elhitte. De én nem... és utána hívtál fel.  Amikor meghallottam a hangodat boldogabb voltam abban az 1 percben mint egész héten Carolinnal.  Akkor jöttem rá, hogy én igazándiból már nem is szeretem. Mert amikor elmentünk valahova sétálni folyamatosan te jártál az eszembe és a közös élményünkön gondolkoztam amikor úgy éreztem én vagyok a világon a legboldogabb azokba mind benne voltál.  És akkor jöttem rá, hogy ez így nem mehet tovább ma reggel amikor felkeltem szakítottam Car-el. Az első gondolatom az volt, hogy most ezeket hogyan mondjam el neked.-nézett rám kérdő tekintettel hogy ehhez az egészhez mi a véleményem de én csak mosolyogtam és elvesztem zöld szemeibe és iszonyatosan boldog voltam, hogy ő is ugyan ezt érzi irántam.
-Ezekre nem tudok mint mondani.Szóhoz se jutok Harry... egyszerűen csak boldog vagyok, hogy itt vagy velem és azokat mondod amiket én már régóta elakartam neked mondani de nekem nem volt hozzá bátorságom.- hajtottam le a fejemet mire ő megfogta a kezemet és csak néztük egymás szemét. Mire közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Életemben nem élveztem még ennyire egy csókot mint Harryét hihetetlen érzésvolt annyi idő után végre megcsókolni. A fellegekbe éreztem magam. Beletúrtam a hajába és beleharapott a számba ami belőlem egy nyögést váltott ki.

-Styles! Akarlak! -mondtam neki vágytól tele,majd felmentünk a szobámba és ahogy becsuktam az ajtót lassan odajött hozzám megcsókolt, felkapott az ölébe és csak csókolóztunk. Neki nyomott a falnak ami engem beindított. Lerakott az ágyra és benyúlt a felsőm alá.
-Ennek mennie kell.-kacsintott és nézett rám kajánul. Egyből le is kapta róllam a pólót és a melltartómat is ügyesen kikapcsolta, majd ledobta a földre. Elkezdte csókolgatni a nyakam mire én elkezdtem felhúzni a pólóját amit ennek hatására le is kapott magáról. Elkezdte szívni a nyakam majd a mellemet kezdte kényeztetni amitől én szaporán vettem a levegőt. Majd visszatért az ajkamra és kigombolta a nadrágomat és levette rólam. Bugyin keresztül kezdett simogatni egyik kezével, másikkal a hajamba túrt és vad csókolózásba kezdtünk. Levette róllam az utolsó textildarabot is és kényeztetni kezdett. Majd feldugta 2 ujját elkezdett pumpálni. Én csak feküdtem alatta élveztem a pillanatot és nyögdécseltem. Amikor éreztem az alhasamba a feszítő érzést, ívbe feszült a hátam és egy hosszú nyögés mellett elélveztem. Majd felültem miután az extázisból felébredtem és szexisen a fülébe súgtam, hogy "Most te jössz édes." kacsintottam. Mire ő egy férfias morgással válaszolt. Magam alá fektettem és megcsókoltam aztán a nyakát kezdtem el szívni és egyre csak lejjebb haladtam. Amikor a nadrágjához értem levettem róla a nadrágot és csak boxeren keresztül simogattam mire ő nyögött egyet és mondta

-Nekínozz kérlek.- majd nézett rám csillogó smaragdzöld szemeivel. Levettem róla a boxerét és látván, hogy nem éppen kicsi Harry szerszáma elmosolyodtam és elkezdtem szájjal kényeztetni mire ő beletúrt a hajamba és amikor hallottam, hogy egyre gyorsabban vette a levegőt abbahagytam és verni kezdtem neki. Mert nem éppen voltam azért oda, hogy lenyeljem örömnedvét.  Majd miután elment felhúzott magára szenvedélyesen megcsókolt és a bejáratomhoz vezette magát majd szép lassan belém tolta magát mire én megharaptam alsó ajkát. Tolni kezdett megvárta mire megszokom a méretét és utána rendes tempóra kapcsolt, a nyögésektől zengett a szoba.
-H-arry én...mindjárt.
-Ne kérlek várj meg- majd pár lökés után már alig bírtam visszafogni magam akkor éreztem, hogy elkezd bennem rángatózni és ahogy elélvez. Párat még lökött rajtam majd mellém feküdt és megcsókolt. Még egyszer végigmért, mosolyra húzódott a szája.
-Bárcsak előbb jöttem volna rá, hogy a mi kapcsolatunk nem csak barátság. Köszönöm (T/N) ezt a felejthetetlen estét.

Majd elaludtunk és másnap reggel megbeszéltük h hogyan is tovább...:) életem legeslegjobb napja volt.!

1 megjegyzés:

  1. Uristen ez valami eszméletlen! Imádom amikor van egy hosszabb bevezetöje! Nagyon jooo!

    VálaszTörlés