Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 8., péntek

P.Rebekának.: Lyukasóra (Larry) 18+


E-mailben érekezett.

11.-es voltam a gimnázium emelt angolos osztályába. A legtöbben az osztályban a németet választották a második nyelvnek az angol mellett, de én és még hárman a francia mellett döntöttünk. Sajnos csak 4-en voltunk, ezért általában a mi franciaóránk a nap végén volt, mikor a többiek hazamehettek, a német pedig délelőtt, így volt egy-egy lyukasórám minden nap. Aztán a 11. második félévében megkavarták a dolgokat. Heti 3 németet vezettek be, ráadásul kettőt egy nap, így az órarendem úgy nézett ki kedden, hogy: Matek, Angol, Német, Irodalom, Német....stb. Az túl bonyolult lett volna, ha úgy csinálják meg, hogy egymás után legyen a két lyukasóra...na mindegy. Szóval általában 4-en szoktunk ülni lyukasórán a könyvtárban, de most csak hárman voltunk, mivel a másik lány hiányzott. Nos... minden osztályba kell egy louser....ő volt az. A lány mindig külön ült tőlünk és tanult. De őszintén, soha nem foglalkoztunk vele. Tudom, hogy ez gonoszság, de ő zárkózott el ennyire. Szóval végképp egyedül maradtam a suli két legdögösebb srácával, akik nem mellesleg legjobb haverok is voltak: Harry és Louis. 9. óta ábrándozom róluk, de a barátságnál többet nem értem el, és belenyugodtam. A lyukasóránk úgy indult, mint mindig. Bekopogtunk, köszöntünk a könyvtáros nőnek, majd bementünk a polcok közé a törzsasztalunkhoz, és baromkodtunk. Ez alatt beszélgetést értek, amik között mindig helyet kaptak a beszólások egymás felé. Aztán egyszer odaszólt nekünk a könyvtáros két polc között.
- Gyerekek, el kell mennem. Lehetséges nem érek vissza az óra végére, de menjetek el nyugodtan. De addig is vigyázzatok a könyvtárra! - kérte, mivel általában szólni kellett neki, ha lelépünk. Bólintottunk, majd kiment.
- Szerintetek megvan itt a Vörös és Fekete? - álltam fel. Ezt kaptuk kötelező olvasmánynak irodalomra, és már most el akartam kezdeni, hogy ne az utolsó pillanatra maradjon. Ahhoz a polchoz sétáltam, ahol reméltem a könyv helyét és szétnéztem.
- Szerintem az a piros az ott legalul. - hallottam magam mögül Harry hangját.
Lehajoltam,hogy megvizsgáljam a legalsó sort. Egy piros könyv sem volt ott.
- Harry itt nin... - akartam szólni neki még mindig a legalsó polcot méregetve, de ekkor egy kéz simított végig a gerincemen, és egy ágyék simult a fenekemhez. Kirázott a hideg. Ekkor leesett, miért kellett nekem a legalsó polcot néznem. Egyből felegyenesedtem, és megfordultam. Harry arcával találtam szembe magam.
- Gonosz vagy Göndörk... - akartam leoltani, de ekkor megcsókolt.
Olyan régóta vártam már erre, és most végre megtörtént. A nyelveink táncolni kezdtek. Harry magához rántott, és a derekamnál húzott egyre csak közelebb, pedig már egy hajszál sem fért volna el köztünk. Őrült módon kebeleztük be egymás ajkát. Harry olyan vadul csókolt. Nagyon tetszett. Ekkor ismét egy ágyékot éreztem a fenekemnél, és valaki csókolgatni kezdte a nyakam. A homlokom ráncba szaladt. Ez nem lehetett Harry, hisz ő előttem állt. "Louis!" esett le. Persze, hogy ő volt az. A srácok édesen kényeztettek, majd Louis keze bevándorolt a fölsőm alá, de itt nem állt meg. Még a melltartóm alá is behatolt, és két anyagon át masszírozta a melleimet. A szemem kipattant a csók közben, és kibújtam közülük.
- Ti meg mit csináltok? - húztam le a fölsőm, ami Louis kezétől sikeresen felcsúszott, majd a melltartóm kezdem igazgatni az anyagon át.
- Élvezzük a lyukasórát. - felelte vággyal telve Louis, és elindultak felém.
- Fölösleges volt megigazítani a melltartód. - mondta kaján vigyorral Harry.
Istenem ezek...ki sem bírom mondani. Éppen tiltakozni akartam, de ismét egy ajak ért a számhoz. Csak ezúttal Louis-é. Teljesen máshogy csókolt, mint Harry. Több vággyal és
szenvedéllyel csinálta, és ez nagyon tetszett. Ezúttal Harry csókolgatta a nyakam, közben lehúzta rólam a fölsőm. Ajkaink egy pillanatra szétváltak, majd ismét egymásra találtak. Megremegtem, attól ami következni fog. Ezt valószínűleg Louis is észrevette, mivel eltávolodott, és a fülemhez hajolt.
- Ne aggódj. Élvezni fogod.
A meleg lehelete megcsapott, és kirázott a hideg. De most érezték mindketten, hogy jó értelemben. Lekaptam Louis-ról a pólóját, majd egy gyors mozdulattal kikapcsoltam az övét. Így már könnyen lecsúszott róla a nadrágja. Láttam, hogy a férfiassága szépen növekszik alsógatyán át, és igencsak hatalmas. A nyakához hajoltam, és éppen megpusziltam volna, de ekkor Louis hirtelen megfordított a mögöttem álló Harry-hez, aki mind idáig szorgalmasan halmozott el puszikkal. Tudtam, hogy most ő következik. Vele is hasonlóképp cselekedtem. Aztán mikor végeztem, Harry foggal lehúzta a melltartópántom, majd Louis kipattintotta hátul. Mintha olvastak volna egymás fejében. Annyira egyszerre csináltak mindent. Mindig tudták, mit fog tenni a másik. Nagyon tetszett. De valami felötlött bennem. Egy gondolat, ami nem hagyott nyugodni. Ami megmagyarázott volna mindent. Ami, ha igaz, nagyon megbántott volna. Kibújtam közülük, és üveges tekintettel néztem rájuk. Végigmértek, hisz már csak egy bugyi volt rajtam. De rajtuk is csak egy boxer volt, ami viszont nagyon beindított. De tartottam magam.
- Hányszor csináltátok már ezt? Hány lány szenvedett már köztetek? - kérdeztem ingerülten.
- Ez hogy jutott eszedbe Cica? - jött közelebb Louis.
- Annyira egyszerre csináltok mindent. Tudjátok, mi miután jön. Mintha már több ezerszer tettétek volna. Nincs igazam? Én csak egy újabb trófea vagyok a Larry kalandok során? - emeltem fel a hangom. Még szerencse, hogy üres volt a könyvtár, ráadásul egy külön kis épületbe volt. Senki nem hallott.
- Baby ne viccelj! - jött közelebb Harry, majd a mellem kezdte masszírozni. Be kell valljam, nagyon élveztem, de volt bennem annyi lélekjelenlét, hogy ellent tudjak állni.
- Harry menj innen. Hagyjatok békén. Azt hittem, ti ketten édesek lesztek velem, de engem megint csak átbasztak a pasik. - közbe már felkaptam a farmerem. Gyorsan felvettem a melltartóm és a pólóm, és a cuccommal együtt kirohantam a könyvtárból. Kint borzalmas idő volt, pedig már tavasz közepén jártunk. Ekkor megszólalt a jelzőcsengő. Elindultam a termünk fele. Mire odaértem, ki is csengettek. A tanár mérgesen kiviharzott tőlünk. Nem értem, miért mérgelik fel magukat mindig a tanárok, hisz 3 év alatt már megszokhatták volna, hogy mi vagyunk minden idők legrosszabb osztálya. De azért a szívük mélyén mi voltunk a kedvencek, hisz az átlagcsúcsokat a kezünkben tartottuk. Bementem, és leültem a helyemre. Itt jött a legrosszabb rész ugyanis a két srác is bejött, és leültek elém, hisz ott volt a helyük...sajnos. Én csak a könyvemet bújtam, és megpróbáltam átnézni az irodalmat. De nem hagyták. Harry felült a pad tetejére, Louis pedig mellém huppant a székre.
- Cica sajnáljuk. Te nem trófea vagy. Tényleg teljes szívemből kívánlak. - suttogta a fülembe Louis.
- És én is. - hajolt le Harry is.
- Srácok, át szeretném nézni az irodalmat. - hajoltam jobban a könyv felé.
Sóhajtva visszaültek a helyükre. Azt hitték nem hallom, de nagyon is értettem minden szavukat, amit suttogtak egymásnak.
- Ott hagyott minket felizgulva. Ez nem fair. - suttogta a Göndörke. Elmosolyodtam. Ez tipikusan rá vall.
- Haver, hagyjuk. Nem akarja. - húzta el a száját Louis. Magamban nagyon sóhajtottam. Olyan édesek voltak.
- De én nagyon is akarom őt.
- Az a gond, hogy én is. Ez szívás. - fordult előre Louis.
Bejött a tanárnő. Az óra unalmasan telt. Másra sem tudtam gondolni, csak erre a két szívdöglesztő srácra előttem. Még szünetben leléptem a könyvtárba egyedül. Sajnos meg van szabva, hogy oda kell mennünk, mert egyszer leoltott minket az igazgató, hogy a folyosón túl hangosak vagyunk. Szóval ott kellett ülnünk. Leültem egy asztalhoz, ami a könyvtár másik felében volt, mint a törzshelyünk. A könyvtáros még mindig nem ért vissza. Csúcs. Előkaptam a telefonomat, és zenét hallgattam. Közben Twittereztem. Aztán egy kéz kikapta a fülemből a fülest és a kezemből a telefont, majd felültetett az asztalra. Két édes szempár nézett rám vággyal telve. Elnevettem magam, majd magamhoz húztam Louis-t, hogy megcsókoljam, miközben Harry-ről szedtem le a fölsőt. Nem érdekelt, minek szánnak, de nagyon akartam őket. Louis a csókunkba mosolygott, míg Harry csak nevetett. Kis idő után ott folytattuk, ahol egy órája abba hagytuk. De hirtelen a srácok durvák lettek. Harry a mellemmel kezdet játszani, ami azt váltotta ki előlem, hogy a fejem hátraszegve élveztem. Nagyon vadul bánt velem, ami tetszett. Louis oldalra tolta, de attól ő még nem hagyta abba. Lou elém jött, és széttárta a lábaim az asztalon. Forró csókokkal hintette be a combom belsejét, ami szépen lassan kikészített. Majd a kezét végighúzta a szeméremdombomon, és lehúzta a bugyim. Nyelvvel kezdett kielégíteni. Eközben megszabadítottam Harry-t az alsójától, és az ágaskodó férfiasságát kezdtem kielégíteni kézzel.
- Nem-nem Baby. - fogta meg a kezem. - Büntetés jár, amiért itt hagytál minket. Nem volt szép. De fizetni fogsz rendesen!
- Húúh. Nagyon félek. - nevettem.
- Ajánlom is. - nézett fel Louis, majd megfordított, hogy az asztalon térdeltem. Terpeszbe húzta a lábaim, azután az asztal azon végére ment, ahol a fejem volt. Harry került mögém. Fél kézzel letoltam Louis-ról az alsógatyát, majd egyből a számba vettem férfiasságát. Aztán Harry minden figyelmeztetés nélkül belém hatolt két ujjal. Hangosat nyögtem Louis péniszére, majd folytattam a munkát. Majd Göndörke mögöttem még egy ujjal belém hatolt, és pumpálni kezdett, közben másik kezével a csiklóm izgatta. Egyre gyakrabban nyögtem, így a szám helyett kézzel folytattam Louis-t. Majd éreztem, hogy mindjárt elélvezek, ami meg is történt. Harry nyelvét éreztem magamon, ami elégedetten ficánkolt lent mindenfele. Ismét bekaptam Louis péniszét, aki pár mozdulat után a számba élvezett. Lenyeltem, majd a hátamra fordítottak. Harry belém hatolt, amitől az én számon egy halk sikoly szalad ki. Istenem, hatalmas volt. Teljes erejéből lökni kezdett, amitől az asztal is kicsit mozgott. Egyből érintette a g-pontomat. Közben Louis a melleimmel játszott, és puszikkal hintette be az egész testem. Aztán egyszer éreztem, hogy elönt a melegség. Harry belém élvezett. Louis odahúzott egy széket, majd leült, és az ölébe húzott. Már kevés erőm volt, így a nyakába borultam, és hagytam, hogy azt tegyen velem, amit csak akar. Ráültetett hatalmas férfiasságára. Azt hittem, már nem lesz új Harry után, de ismét felkiáltottam a fájdalomtól. Hagyott egy kis időt, majd megemelte a csípőm, és lökni kezdett. A kezeim mellkasára helyeztem, és a nyakát szívogattam. Ettől még inkább beindult, és kínzóan erőseket lökött rajtam. Közben Harry hátulról a fenekembe markolt, és kérdőn rám nézett.
- Harry ne. - néztem rá ijedten.
- Tudod, hogy büntetés jár. - felelte gonoszul. Ijedten próbáltam hátra fordulni, de Louis szorította a csípőm. Harry elmosolyodott. - Nem teszek olyat, amit nem akarsz Baby. - lehajolt, és nyomott egy puszit a fenekemre, majd cirógatni kezdte a hátam. Kis időre rá Louis-ból egy férfias nyögés szaladt, ki és elélvezett. Ennek hatására engem is elöntött a
melegség. Pihegtünk pár percet, majd Harry leemelt haverjáról, és lábra állított. Louis is elállt. A lábam remegett. Még szerencse, hogy mindketten tartottak.
- Ugye, hogy nem bántad meg?! - nézett a szemembe Louis.
- Nem.
- Holnap is lesz lyukasóra. - vigyorgott gonoszul Harry.

Zsoo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése