Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 17., vasárnap

S.Csillának.: Ennél jobb első alkalmat....(Niall) 18+



Ma boldogan ébredtem, mert tudtam, hogy találkozok a szerelmemmel, Niallel.
Amig elkészültem, nem tudtam lerohasztani a mosolyt az arcomról.
Lementem a konyhába reggelizni, mielőtt elindultam volna Niallékhez. Lent összefutottam anyámmal.
-Mi ez nagy mosolygáás?- kérdezte sunyi hangon anyám.
-Ja, semmiiii...- motyogtam továbbra is fülig érő szájjal.- Ma átmegyek Niallerhez.
Ebből szerintem leesett neki.
-Érteeem. Nos, akkor jó szórakozást.-hümmögött anyu és kiment.
Én izgatottan vettem fel a cipőmet és indultam el.
Mikor odaértem kettőt koppintottam a bejárati ajtón, ami szinte azonnal ki is nyílt.
-Édeseem!- húzott magához Niall és megcsókolt.
-Szia. Hogy vagy?- kérdeztem.
-Jól. Mostmár, hogy itt vagy. Te?
-Én is valahogy így.- nevettem.
-És mit szeretnél ma csinálni? Elmenjünk moziba, itthon filmezzünk, vagy mit szeretnél?
-Hmm... Nekem más elképzeléseim lennének a mai napról...- vigyorogtam sokatmondóan és megcsókoltam.
Niallel már hónapok óta együtt vagyunk, de még nem feküdtünk le. Hozzáteszem, hogy én még nem voltam ÚGY egy fiúval sem, szóval nehezen hoztam meg ezt a döntést, de én ma és vele akarom elveszíteni.
A csók közben szőke hajába túrtam. Niall felkapott és lábaimmal a derekán tartottam magamat. Elindult velem a szobája felé. Aztán már csak azt éreztem, hogy letesz az ágyra. Fölém kerekedve csókolt és egyre odaadóbban és szenvedélyesebben.
Elkezdtem lehúzni róla sötétkék felsőjét. Ő a pólóm alatt a hasamat kezdte el simogatni, aztán leszedte rólam.
-Biztos, hogy ezt akarod?- kérdezte elhúzódva tőlem.
-Ennél biztosabb még semmiben nem voltam. Szeretlek.- biztosítottam és visszahúztam magamhoz.
Kikapcsolta és leszedte rólam a melltartómat, én pedig melleim elé kaptam a kezemet. Nem szoktam meg, hogy bárki is meztelenül lásson.
-Neee...-tolta el a karomat és végignézett melleimen. -Gyönyörű vagy.- mosolyodott el és a nyakamat kezdte harapdálni és csókolgatni.
Ajkamat rágcsálva túrtam Niall hajába. Kezemet lejjebb vezettem egészen a nadrágja övéig. Kicsit nehezen, de kicsatoltam az övet, és leszedtem róla a nadrágját.
Ő végigcsókolta a testemet, és amikor odaért, halványan elmosolyodott, majd lehúzta a rajtam lévő utolsó ruhadarabot is.
Óvatosan behatolt nyelvével és a csiklómat kezdte nyalni.
Aztán lassan feltolta nekem egyik ujját, amitől én hangosan felnyögtem. Niall megállt egy pillanatra.
-Folytasd!- parancsoltam rá.
Ő halványan elvigyorodott és még egy ujját belém nyomta.
Fájt. Nem elviselhetetlenül, de fájt.
Folytatta tovább a kényeztetésemet egyre gyorsabban.
-Niall..!- szóltam, amikor már éreztem, hogy tuti nincs sok.
Egyszer-kétszer erősebben tolta belém az ujját ami végképp felvitt a csúcsra.
Hihetetlen érzés ragadott magával és nem tudtam visszafojtani egy hangos nyöszörgést.
Niall fölhajolt hozzám. Én levezettem a kezemet férfiasságáig, mert azt hittem, hogy most biztosan nekem kell majd valamit tennem, de Niall megfogta a kezemet és a fejem fölé szorította.
-Ma csak te vagy a fontos. Én teszek a te kedvedre. -mosolygott és megcsókolt.
A nyakamat kezdte szívogatni, csókolni.
Aztán éreztem, hogy lassan, és végtelenül óvatosan belém hatol.
Nem bírtam visszatartani egy már-már kiabálásnak számító nyögést.
-Abba hagyjam??-kapta rám a tekintetét ijedten Niall.
-Eszedbe ne jusson!-nyögtem az ajkamba harapva.
Niall folytatta és még beljebb tolta magát. Ez jobban fájt, mint az előbbi. Persze, nagyobb is volt, mint két ujj.
A szememből néhány könnycsepp kitört, amit Niall puszilt le.
-Sajnálom, ne haragudj!- suttogta két apró tolás között.
Amikor a kínzó fájdalom egyre inkább szűnni kezdett és élvezetté kezdett változni, Niall hátát kezdtem karmolni.
-Gyorsabban!!-utasítottam.
Ő eleget tett a kérésemnek, és gyorsított a tempón, de még így sem őrült módjára kezdett tolni.
Kis idő után feszítést éreztem az alhasamban. Sejtettem, hogy most mi is következik.
-Niall... én... mindjárt...-sóhajtottam a nyakába.
-Csak egy picit várj még..- motyogta hevülten.
Erősebbeket lökött rajtam, amit én hangosabb nyögésekkel díjaztam.
Aztán Niall száját egy férfias morgás hagyta el és éreztem, hogy meleg nedve szétárad bennem. Ez kiváltotta belőlem is az orgazmust, és hangos sikollyal mentem el.
Niall még nem húzta ki magát belőlem, hanem rajtam feküdt, szuszogva, kimerülten. Izzadtságtól nedves bőrünk összetapadt.
-Tetszett?-kérdezte reménykedő mosollyal az ajkán.
-Ennél jobb első alkalmat el sem tudtam volt képzelni. Szeretlek.- csókoltam meg.
-Én is....


Remélem tetszett a sztori! :D
~Szikraa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése