Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. március 27., szerda

E-mailes.: Életem legjobb bulija (Harry) 18+

F.Vivinek Cintitől, hogy jól induljon a reggele.!!
Bocsika, hogy később rakjuk ki.:\

Haveromnál buli lesz a hétvégén és nagyon sok mindenkit meghív a suliból is. Ott lesz Harry Styles a suli legmenőbb sráca aki eléggé sármos, viszont egy olyanfajta lány mint én sose szerezheti meg magának. Volt már rá példa, hogy órákon róla álmodoztam ahogy lefeküdtünk, néha még be is nedvesedek ahogy eljátszok a gondolattal, hogy Styles meg Én...:). Arra gondoltam hogy itt a lehetőség a bulival, és bevetem magam nála. Felveszek valami dögöset attól hátha beindul, és végre kibújok abból a jó kislány feeling-ből hogy mindenki megtudja milyen is vagyok én valójában. 
Ma van a buli...
Olyan 5 körül kezdtem el készülödni és 9-kor kezdődött a buli. Iszonyatosan izgatott voltam, nagyon vártam Harry tekintetét ahogy meglát teljesen más ruhába mint amilyenbe amúgy szoktam járni a suliba. Fél órán keresztül próbálgattam a ruhákat és akkor megtaláltam a megfelelőt.*-* Kivasaltam a hajamat füstösre megcsináltam a szememet felvettem egy elég feltűnő nyakláncot ami egy rózsaszínű szívecske és a fekete szűk ruha ami kiemelte a dekoltázsom, és ilyen fél vállas volt. Ehhez egy rózsaszínű magassarkút vettem fel és kész is voltam. Háromnegyed kilenckor beültem a kocsimba és elhajtottam a buli helyére ami fél órára volt tőlem de egy nő mindig késik.;). Amikor odaértem a házhoz már hallottam a hangos zenét, kiszálttam a kocsimból megigazítva a ruhámat és már tipegtem is be, hogy jól érezzem magam bementem és úgy éreztem magam, hogy mindenki engem bámul elég frusztráló volt de nem nagyon izgattam magam hiszen én akartam feltűnést kelteni. És akkor megláttam Harry-t... mint mindig iszonyatosan szívdöglesztő volt. odamentem a legközelebbi sráchoz aki Harry közelébe állt, és odasimultam a sráchoz akit amúgy nem nagyon tudtam, hogy kicsoda és erotikusan kezdtem táncolni dobáltam a hajamat de közbe csak Őt figyeltem aki észrevette, hogy mit csinálok, rám kacsintott majd odajött hozzám és magához húzott hogy vele táncoljak. Nála jobban áttudtam érezni a táncot és szerintem elég jól is csináltam mert amikor hozzá dörgölőztem éreztem ahogy a férfiassága kitörni készül a nadrágjából. a keze a derekamról a fenekemre csúszott az én kezem meg a nyaka körül volt átkulcsolva és csak ringattam a csípőmet jobbra-balra. Majd közelebb húzott magához hogy 1 mm se legyen köztünk majd elkezdte csókolgatni a nyakamat meg szívni amire én egy nagyot sóhajtottam és belemarkolt a fenekembe majd beletúrtam a hajába és megcsókoltam vadúl csókolt de mégis gyengéden, majd mondtam neki "Harry.! eszméletlenül kívánlak" mire megfogta a kezemet és a férfiasságára tette.
-Érzed hogy én mennyire akarlak.?-megfogta a kezemet és felvezetett a lépcsőn majd az egyik szobába, az ajtót kulcsra zárva.
A kulcsot eldobta, majd nekinyomott a falnak csókolózni kezdtünk miközben a ruhámat felhúzta a hasamig és simogatni kezdett bugyin keresztül. Aminek hatására szaporán vettem a levegőt. Majd teljesen lehúzta rólam a ruhát és a melltartót is könnyedén kikapcsolta, aztán eldobta a sarokba. Felkapott az ölébe a csók megszakítása nélkül majd ledobott az ágyra és levette magáról a pólóját. Ahogy végignéztem felsőtestét tetszett a látvány és ezt ő is észrevette, majd a mellemet izgatta és közbe harapdálta a nyakamat. Ezután letért a hasamra. A combom belső részét csókolgatta majd egyből a bugyit lerántotta rólam és feldugta egyből három ujját is mire én csak felnyögtem erősen pumpálni kezdett amit én igen csak élveztem, így is be voltam gerjedve. majd amikor éreztem, hogy jön az a bizonyos feszítő érzés elnyögtem Harry nevét. Fordítottam helyzetünkön és kezelésbe vettem én is őt. Lassan kínozva húztam le róla a nadrágot és férfiasságához dörgölőztem, meg boxerén keresztül simogattam neki. Majd egyszerűen lerántottam róla elkezdtem csókolgatni a nyakát majd szenvedélyesen megcsókoltam, közbe elkezdtem kiverni neki 1x-2x belenyögött a csókunkba és éreztem ahogy elélvez. Fordított a helyzetünkön és megint én voltam alul majd lefogta a karomat majd szép lassan belém helyezte magát. Kellett várni egy kicsit mire megszoktam a méretét hiszen nem mindennapi mérettel rendelkezett. Nem voltam szűz de ilyennel még nemvolt dolgom.
-(T/N). hogyha elmész előtte sikítsd a nevemet.-
-Ok-és.-lihegtem miközben erőteljesebb tempóra kapcsolt. Iszonyatosan jó volt Harry az ágyban. Sose élveztem még ennyire a szex-et valakivel mint vele. 
lökött még rajtam párat majd éreztem megint azt a bizonyos csodás érzést.
-Mindjárt.!!!!
-Várjál egy kicsit-lökött még párat rajtam majd éreztem ahogy rángatózni kezd bennem.
-HAAAARRY.! ahw....-majd egy óriási nyögés mellett elmentem. 
-köszönöm Harry ez eszméletlen volt. 
-(T/N) nem gondoltam volna, h ilyen jó vagy az ágyban. megismételhetnénk majd.-kacsintott rám és mosolyodott el majd nyomott a számra egy puszit és a mellkasán elaludtam. másnap amikor felkeltem egy cetlit találtam amire az volt irva:"Énis nagyon köszönöm ezt az estét sajnálom, h elkellett mennem de muszáj volt...a suliban találkozunk cica.Van kulcsom a raktárhoz ha érted mire célzok." elmosolyodtam és elkezdtem felöltözni és hazaindultam. 

1 megjegyzés: