Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 8., péntek

K.Dórának.: Álarcosbál (Zayn) 18+



-Jól nézel ki.-dicsért meg barátnőm, miután magamra öltöttem éj kék ruhám, és a szemem elé raktam, a hozzá illő csicsás maszkot.
-Köszi, indulhatunk.-mondtam, cipőmbe bújtatva lábfejem.
Épp a sulis farsangra indultunk, amire idén álarcosbált rendeztek. Mindketten szinglik voltuk, úgyhogy szerettünk volna felszedni valakit, ha csak egy éjszakára is. Mire odaértünk, már jó nagy volt a tömeg, s nagyban folyt a tánc is. A zenék amiket játszottak, nem igazán illetek a témához, de jobb volt rá táncolni. Érkezésünkkor megittunk egy-egy pohár kólát majd a táncparkettre siettünk, s beálltunk a táncoló tömegbe. Szűkösen fértünk, mindenki egymáshoz dörgölőzve táncolt. Már épp pihenni indultam, amikor egy nagyon helyes -már mennyire a maszk miatt láttam- srác keveredett mellém. Úgy tettem, mintha észre se vettem volna, de szemem sarkából végig figyeltem. Végül lehunytam a szemem, úgy ringattam tovább a csípőm, néha kezem is felemeltem. A hajamat egy oldalra dobtam, hogy vállam és nyakam teljesen csupasz legyen. Egy idő után kezeket éreztem a csípőm körül, majd egy gyönyörű, dallamos hang ezt suttogta a fülembe:
-Nagyon kívánlak baby. Ha nem akarod, hogy itt a tánctéren tegyelek magamévá, akkor kénytelen leszel velem jönni!-utasított, s a választ meg se várva ragadta meg a csuklóm és az ajtó irányába vonszolt.
Az tornatermi öltözők felé vezetett. A legelső ajtón belökött, majd ránk zárta az ajtót. Ekkora már én sem voltam olyan megszeppent, egy mozdulattal lerántottam róla álarcát. Hihetetlenül szép szemei voltak, alig bírtam szabadulni fürkésző tekintetétől.
-Hogy hívnak?-kérdeztem, miközben toltam hátrafelé egészen a padig amire kénytelen volt leülni.
-Zayn. Na és a téged -szabadított meg maszkomtól immáron ő is-, szépségem?
-[T/N].-mosolyogtam rá, majd ölébe ültem.
Olyan közel húzott magához amennyire csak bírt és szenvedélyes, forró csókot nyomott ajkaimra. Miközben nyelvünk vad táncot járt kezével barangolta be a testem. Megtalálta ruhám cipzárját, lehúzta, aminek eredményeképp a pánt nélküli ruhám a földre hullott. Rajtam már csak fehérnemű volt, és ezt nem tartottam fairnek, úgyhogy én is gyorsan megszabadítottam ingétől és nadrágjától is. Ölében ülve éreztem, hogy keményedik már a férfiassága. Benyúltam a boxerébe és izgatni kezdtem neki. Egy nyögéssel válaszolt cselekedetemre. Megszakítottam csókunkat, hogy rendesen befejezzem azt amit elkezdtem. Letérdeltem, levettem az alsóneműjét. Először csak a pénisze végét nyalogattam, majd ráfújtam kettőt-hármat és egész hosszát bekaptam. Hátraszegett fejjel adta át magát az élvezetnek. Kezemmel közben heréit markolásztam, amitől még jobban beindult. Gyorsabb tempóra kapcsoltam, és nemsokára érveztem, ahogy örömnedve számba áramlik, én meg kicsit vonakodva, de lenyeltem.
-Ahhh [T/N], ilyenben is már rég volt részem. Ezért most úgy kielégítelek, mint még ezelőtt senki!
-Állok elébe!
Végigfektetett a padon, majd apró pillangópuszikkal hintette be a vállam, nyakam, s egyre haladt lejjebb. Mikor melleimhez ért, végignyalt köztük, és egyiket kezével, másikat szájával kényeztette. Aprót harapott a mellbimbómba, engem kirázott a hideg. Nagyon kívántam már, de nem siettettem, mert még senki nem kényeztetett ennyire. Melleimről továbbvándorolt hasamra, közben kezével kezdte izgatni a csiklóm. Mikor szájával is odaért, nyalni kezdett és 2 ujját felnyomta. Hatalmasat sikítottam.
-Oohh Zayn, annyira jó, csináld gyorsabban.-ziháltam, ő pedig egyből fokozta a tempót.
-ZAAAYN!-ordítottam abban a pillanatban amikor elélveztem. Kivette belőlem ujjait, majd lenyalta őket.
Férfiassága ismét "készen állt", szinte hasát érintette, akkora volt neki.
-Mehet?-kérdezte mélyen szemembe nézve.
-Igen.-karoltam át nyakát, és egy csókot leheltem ajkaira.
Lassan belém vezette magát, megvárta még megszoktam méretét, majd lassan elkezdett mozogni bennem. Nyögéseink csak úgy visszhangoztak a szinte üres öltözőben. Szépen finoman csinálta és ez nagyon tetszett benne. Fokozott a tempón, amire én egy hangosabb nyögéssel feleltem.
-Zayn, nekem már nem kell sok.-suttogtam, mert a hangok is alig akartak kijönni a számon.
-Nekem se, csak még egy kicsit édes.
Összeszorítottam a fogam, s közben erősen kapaszkodtam kusza hajába. Csípőjével elkezdett kőrözni, nyolcasokat írt le és én már nem bírtam tovább. Elengedtem, átadtam magam annak a mámoros érzésnek, ami ilyenkor hatalmába kerít. Ennek hatására már Zaynnek se kellet sok, pár perccel utánam ő is követett.
-Zayn köszönöm, ez csodálatos volt.
-Számomra is, és remélem, hogy ezzel kapcsolatunk nem ér véget.-mondta mélye belém fúrva tekintetét.
-Én is.-csókoltam meg ismét, de nem utoljára.
~Dreamer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése