Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 16., szombat

B.Boginak.: With Harry 18+



-Ezt szereted mi? - búgta miközben a nyakamat harapdálta.
-Uhum. - a hideg rázott ahogy fogaival súrolta az érzékeny bőrt a fülem alatt.
Göndör fürtjei közé fúrtam az ujjam és kicsit meghúztam. Válaszként ő belém harapott mire számat egy fájdalmas nyögés hagyta el. Nagy kezeit pólóm alá csúsztatta és megmarkolta a mellem. Számba haraptam, mellkasomat kicsit megemeltem így még jobban kezébe nyomtam melleimet. Rám nézett, szemei égtek a vágytól. Ismét megharaptam számat tudtam, hogy kikészíti. Megnyalta vastag, ívelt ajkait majd hosszú ujjait levezette francia bugyimhoz és az anyagon keresztül kezdett el simogatni. Enyhén felnyögtem, mikor benyúlt bugyim alá és úgy kezdett dörzsölni. Önkéntelenül is mozgatni kezdtem csípőmet, élveztem amit csinál. Hirtelen belém nyomta egy ujját, számba haraptam. Ütemesen mozgatta ujját ki-be miközben a nyakamat harapdálta.
-Harry! - nyögtem és kissé meghúztam göndör fürtjeit.
Egyre gyorsabban mozgatta ujjait, én pedig egyre hangosabbakat nyögtem. Néhány perc múlva éreztem, hogy kezdek eljutni a csúcsra ezért csuklójára tettem a kezem és kihúztam magamból. Értetlenül nézett rám.
-Még nem akarok elmenni. - mosolyogtam számba harapva.
Felültem és a hátára löktem. Átvetettem lábamat derekán és szenvedélyesen megcsókoltam. Fenekembe markolt, ezért én telt, tökéletes ajkaiba haraptam. Lejjebb kezdtem haladni, és hálát adtam Istennek azért, hogy nem szokott pólót felvenni itthonra. Végig puszilgattam tetoválásain, majd mikor elértem nadrágjához egy gyors mozdulattal lehúztam róla. Fekete boxere igencsak szűkösnek tűnt.Elmosolyodtam, mert tudtam, hogy én tehetek róla, hogy ilyen állapotba került. Visszatértem arcához és végig nyaltam alsó ajkát, mire ő mohón megcsókolt. Nyelveink táncot jártak egymással, miközben dörzsöltem egyre csak keményedő férfiasságát.
-Ne szórakozz velem! - mordult fel.
Kuncogni kezdtem és ismét vissza tértem nadrágjához. Lassan lehúztam róla és hatalmas mérete a hasáig "felcsapott". Végig nyaltam az oldalát mire belőle egy férfias nyögés jött ki. Kezembe vettem és lassú tempóban fel-le mozgattam rajta a kezem. Mikor már láttam rajta, hogy nagyon ki van, számba vettem és szopni kezdtem. Hajamba túrt és kissé meghúztam azt, mire és fogamat kissé férfiasságához érintettem. Éreztem, ahogy végig járja testét az izgalom és a vágy, hogy bennem lehessen.
-Baby.!! - nyögött fel és eltolt magától. - Ezért most nagyon megduglak. - morgott.
Hátralökött, szó szerint letépte bugyimat és keményen belém tolta magát. Szerencsére egy év alatt már sikerült megszoknom nem hétköznapi méretét így rögtön irtózatos tempóban kezdett lökni. Az egyik pillanatban kissé lelassított.
-Abba ne merd hagyni. - nyögtem és nyakába haraptam, ez pedig egy erőteljesebb lökést eredményezett.
Hirtelen megmarkolta combjaimat és úgy fordult át a hátára, hogy nem csúszott ki belőlem. Tudtam, hogy már közel van, mert olyankor szerette, ha felül vagyok és én irányítok. Felültem és lassan fel-le kezdtem mozgatni magam, néha egy-egy nyolcast leírtam a csípőmmel, ami belőle - és nem csak belőle, belőlem is - egy hatalmas nyögést váltott ki. Mikor már éreztem, hogy közeledik a csúcs mellkasára dőltem és úgy mozgattam csípőmet előre-hátra, aminek eredménye képpen a csiklóm Harry hasának dörzsölődött így eljuttatva engem a csúcsra. Egy irtózatos nyögés hagyta el a számat, Harry vállát karmolásztam és harapdáltam. Miközben lejöttem a csúcsról akkor éreztem meg, hogy Harry belém üríti magát, aminek hatására én valamilyen euforikus állapotba kerültem.
Néhány perc múlva pihegve feküdtünk egymás karjaiban. Hát az biztos, hogy jól telt a délutánom.

Remélem tetszett.:) x [és bocsi, hogy megvárakoztattalak]
~Jennii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése