Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 18., hétfő

B.Roxi: A barátom és a haverja (Ziall) 18+



A barátommal Zaynnel, fél éve vagyunk együtt. Éppen a lása felé tartottam, ahol az egyik haverjával, Niallel lakott. Úgy alakultak a dolgaink, hogy egy hétig nem tudtunk találkozni Zaynnel így már nagyon kívántam Őt és úgy terveztem, hogy a vágyaimat ezen a délután kiélem. Mivel szabad bejárásom volt a házba így kopogás nélkül  mentem be.
-Szia Niall. - köszöntem a szőke srácnak, aki a kanapén ült egy szál boxerben.
-Szia. - köszönt és láttam, ahogy feltűnően végig mér.
Nem is csodáltam, hiszen olyan szexin öltöztem fel, ahogy csak tudtam. Felrobogtam a barátom szobájába és minden előzmény nélkül benyitottam. Amikor megláttam Zaynt, már a látványtól benedvesedtem. Az ágyon ült és éppen kielégítette magát. Ajkaimba haraptam és odasétáltam hozzá. Lehajoltam hozzá, hogy megcsókoljam. Szabad kezét rögtön fenekemre csúsztatta, de önmaga kényeztetését nem hagyta abba.
-Majd inkább én. - húzódtam el tőle és férfiasságára csúsztattam a kezem.
Halkan felnyögött ahogy fel-le kezdtem mozgatni rajta kezem. Lassan letérdeltem elé, megnyaltam a hegyét, miközben végig a szemébe néztem. Tökéletes ajkába harapott én pedig amennyit csak tudtam betoltam a számba. Egy hangos nyögés hagyta el a száját, én pedig gyorsan fel-le kezdtem mozgatni a fejem. Kezét tarkómra csúsztatta és farka tövéig lenyomta a fejem. A szemeim bekönnyeztem de miután megszoktam már magamtól is végbe vittem ezt a műveletet.
-Vedd le a felsőd. - nyögte és már felsőm alját kezdte felhúzni. Elhúzódtam, hogy le tudja rólam venni az említett darabot, majd egy laza mozdulattal a melltartómat is levette. Tovább fojtattam orális kényeztetését.
-El fogok menni. - nyögött.
Bármit elviseltem de azt valahogy soha, ha a számba élvezett ezért abba hagytam, amit a számmal csináltam és a kezemmel folytattam. Néhány perc múlva elment, "örömlevéből" mindenhová jutott.
-Szeretnéd ezt vissza kapni, cica? - nézett rám.
-Elvárom. - kuncogtam és felmásztam az ágyra.
Keményen esett melleimnek. Szívni., harapdálni és markolászni kezdte őket. Aztán egyre lejjebb haladt míg el nem érte rövidnadrágomat, amit egy egyszerű mozdulattal lehúzott rólam bugyimmal együtt. Nem szórakozott, két ujját belém tolta és nyelvével csiklómat kezdte izgatni. Nem érdekel, hogy Niall meghallhat, cseppet sem fogtam vissza magam. A gyönyörtől, amit Zayn okozott szinte már sikítottam.
-Srácok, nem lehet kicsit hal.... - rontott be Niall, de ahogy meglátta mi folyik csak árgus szemekkel figyelt minket. - Ó bassza meg. - nyögte és láttam, ahogy boxeren keresztül simogatni kezdi magát.
-Gyere ide. - nyögtem miközben Zayn még mindig tevékenykedett lábam között.
Miközben Niall oda ért az ágyhoz megszabadította magát a kényelmetlen darabtól. Mellém térdelt én pedig kezembe vettem méretét és gyorsan verni kezdtem neki. Zaynt egy cseppet sem zavarta a dolog én pedig igen csak élveztem, ahogy egyszerre két fiúval vagyok.
-Óh Istenem, Zayn mindjárt. - nyögtem fel és akaratlanul is kissé megszorítottam Niall farkát, amire Ő hangosan felnyögött és elélvezett.
Néhány másodperc múlva elért a gyönyör és hangos nyögések között elélveztem.
-Beszállsz haver? - hallottam Zayn hangját miközben még mindig nyöszörögve feküdtem az ágyon.
Nem tudtam, hogy Niall hogyan válaszolt Zaynnek de nedves, puha ajkakat éreztem a nyakamon. Kinyitottam a szemem és láttam, hogy Zayn lábaim közé fészkeli magát és lassan belém tolja magát. Az első orgazmusom után kissé kimerültem, de ahogy Zayn ki-be kezdett mozogni bennem, mintha feléledtem volna. Niall ajkai az enyémekre tapadtak és mohón falni kezdték egymást.
-Haver, hagyj nekem is helyet. - mondta Niall.
Abban a pillanatban kissé megijedtem, hogy Niall mire gondolhat. Zayn a hátára fordult így én voltam felül. Niall mögé állt és egy ujját a fenekembe dugta. Tudtam, hogy mire készül.
-Niall... - szólaltam meg, miközben Zayn fel-le mozgatta csípőjét.
A szőkeség nem reagált semmit, csak lassan belém vezette magát. Azt hittem szétszakadok. Zayn is megállt, én pedig mellkasára dőltem és úgy próbáltam megszokni a hatalmas méretet a hátsómban. Könnyek gördültek le arcomon, Zayn a hátamat simogatta, Niall pedig a fenekemet.
-Ne sírj. - dörmögött alattam Zayn. - Mindjárt elmúlik.
-Ne haragudj. - lehelt egy puszit hátamra Niall. - Nem akarok neked rosszat, hidd el, hogy jó lesz.
Eszméletlen lassúsággal kezdte mozgatni magát bennem Niall és kis idő múlva a fájdalom tényleg átalakult élvezetté. Hihetetlen élmény volt, ahogy a fiúk egyszerre mozogtak bennem. Valami földön túli állapotba kerültem, mikor éreztem a "véget". Hirtelen ismét fáradtnak találtam a testem, ezért Zayn mellkasára dőltem.
-Mindjárt fiúk.! - nyögtem.
-Mi is. - hallottam Niall ziháló hangját mögöttem.
Éreztem, ahogy a fiúk egymást követően élveznek el bennem, ami engem végleg eljuttatott a csúcsra. Kimerültem pihentem Zayn testén miután a fiúk kihúzódtak belőlem.
Az volt az első és utol alkalom, hogy hármasban csináltuk de egyet mondhatok, csodálatos élmény volt.

Remélem tetszett.:)) x [bocsi, hogy megvárakoztattalak.]
~Jennii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése