Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 24., vasárnap

R.Rebekának: Az újonc bátyja (Harry) 18+



Utolsó éves vagy a középsuliban és kolis vagyok. Van nálunk egy ilyen rendszer - vagy minek is nevezzem - , hogy az elsősök kapnak egy végzős, úgymond patronálót, akik segítik őket az első évben. Én is kaptam egy elsős lányt, aki épp ma fog beköltözni, a mellettem lévő szobába.
Éppen pakolásztam, mert nem rég érkeztem vissza a koliba, mikor kopogtak.
-Szia, te vagy Rebeka? - nézett rám egy magas barna hajú nő.
-Én vagyok. - mosolyogtam. - És te biztosan Elizabeth vagy, és ön pedig az édesanyja.
Próbáltam irtó kedves lenni, miközben az egészhez semmi kedvem nem volt.
-Pontosan. Melyik lesz Liz szobája? - kérdezte az anyja.
-A szomszéd. - mosolyogtam még mindig.
Kiléptem a szobámból és átmentem a mellettünk lévőbe.
-Hát akkor üdv itt a második otthonban. - néztem körül a kicsi és szerény szobában. - Egy percre el kell mennem elintézni valamit, addig nézz szét. - mondtam és gyorsan kimentem.
A lépcső fordulónál jártam, mikor neki ütköztem valakinek.
-Bocs, nem láttalak. - kértem bocsánatot, majd felnéztem és azt hittem, ott a lépcsőn élvezek el a látványtól.
-Nem gáz, de nem futottál össze egy alacsony barna hajú lánnyal és az anyjával? - nézett rám gyönyörű szemeivel.
-Elizabethre gondolsz?
-Igen, de honnan tudod a nevét? - meglepettnek tűnt.
-Én vagyok a patronálója.
-Oh, nem mondták, hogy ilyen jó csajok vannak ebben a koliban. - húzott magához.
-Mert nincsenek is. - szerénykedtem. - Gyere megmutatom a húgod szobáját, pont az enyém mellett van. - húztam magam után.
-Szívesebben nézném meg a te szobádat. - suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Megoldhatjuk. - kacsintottam majd a kulcsomat kezdtem keresni.
A göndör hajú srác, akinek még a nevét nem tudtam hátulról kezdte csókolgatni a nyakam. A nevét nem tudtam de azt igen, hogy akarom őt. Végre sikerült kinyitnom az ajtót. Mielőtt megcsókolt volna megállítottam.
-Még a nevedet sem tudom.
-Harry vagyok. Na és te?
-[T/N].
-Túl vagyunk az ismerkedésen?
-Jóval. - mondtam és én csókoltam meg.
Jó pár sráccal csókolóztam már, de az ő csókja semmihez sem volt hasonlítható. Puha ajkai lágyan nyomódtak enyémhez. Kezeim akaratom ellenére pólója alá vándoroltak és lehúzták róla.
-A kis türelmetlen. - mosolygott.
Hátrafelé kezdett tolni, majd lelökött az ágyamra. Harry megállt előttem és letolta nadrágját, majd az enyémet is levette. Lábaim közé férkőzött, majd ismét megcsókolt miközben duzzadó erekcióját csiklómnak nyomta. Belenyögtem csókunkba mire ő mosolyogni kezdett. Lábaimat dereka köré fontam és kissé megemeltem csípőmet így megismételve azt, amit Harry tett. Harryből egy morgás szerű hang jött ki majd nyakamnak esett, megtalálva ezzel gyenge pontomat. Lábaimat dereka köré kulcsoltam és ütemesen dörzsölni kezdtem magam hozz. Nagy kezeivel fenekemet és combomat simogatta, néha meg is markolta. Ujjaimat göndör tincsei közé vezettem és megmarkoltam őket. Azt hiszem ez elszakította nála a cérnát, mert szó szerint letépte a bugyimat és ő is levette magáról boxerét. Visszatért hozzám és megharapta számat. Kezét levezette lábam közé és dörzsölni kezdett.
-Ah... - nyögtem halkan.
-Remélem nem haragszol meg, ha nem szórakozunk de olyan szinten felizgattál, hogy már nem bírok magammal.
-Csak csináld, kérlek. - nyöszörögtem alatta miközben "bejáratomat" kínozta ujjával.
Kezével kezdte izgatni magát, bár fogalmam nem volt róla miért hiszen szerszáma így is olyan méreteket öltött, mint amilyet még nem láttam. Lassan belém vezette magát, ajkaim szétnyíltak és zihálni kezdtem. Szemeimet össze szorítottam a fájdalomtól és az élvezettől.
-Fáj? - lihegte nyakamba.
-Kicsit, de nem érdekel. - nyafogtam, majd ismét dereka köré kulcsoltam lábaimat és megemeltem a csípőmet így majdnem teljes hossza bennem volt.
-Óh istenem, ezt kár volt csinálnod. - morogta a nyakamba és durván lökni kezdett.
Halk nyögéseink és szuszogásaink töltötték be a szobát.
-Harry! - nyögtem, mikor éreztem, hogy a "vége" felé járok.
-Gyerünk, élvezz baby. - morgott és nyakamba harapott.
Nem kellett több eljutottam a csúcsra. Kissé húztam göndör fürtjeit miközben kissé hangosakat nyögtem. Miközben lejöttem a csúcsról éreztem, ahogy ő is elmegy és belém élvez. Miután mindketten lenyugodtunk, Harry egy lágy csókot nyomott számra.
-Menjünk, mert anyukád és a tesód már biztos várnak minket.
-Oké. - suttogta majd megpuszilta a nyakam.
Felkapkodtuk magunkra a ruháinkat és kimentünk a szobámból. Harry tesója és anyukája is pont akkor jöttek ki a szobából. Harry gyorsan megfogta a kezem, amin nagyon meglepődtem.
-Harry hát te meg hol... - kezdett bele anyukája majd a kezünkre tévedt a szeme. - Ismeritek egymást?
-Már beakartam mutatni [T/N]-t. Anyu ő a barátnőm.

Remélem tetszett.:)) x [bocsi, hogy megvárakoztattalak]
Jennii*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése