Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 6., szerda

H. Barbinak: Koncert Zaynnel +18



Alig vártam a napot, amikor elmehetek egy Justin Bieber koncertre. Hatalmas rajongója vagyok, és amikor megtudtam, hogy a szüleim vettek nekem egy jegyet, szinte már sírtam az örömtől.
El is érkezett a koncert napja. Próbáltam azért szexin felöltözni...kitudja, lehet hogy ez nem csak egy szimpla koncert lesz. Felvettem egy inget, és egy rövidnadrágot, meg persze a kedvenc rózsaszín converse cipőmet.
Nagyon jó rálátásom volt a színpadra, bár képeken mintha Justin helyesebbnek tűnne, de ez annyira nem izgatott. Mikor vége lett a koncertnek, próbáltam sietni, hogy legalább egy képet had csinálhassak Bieberrel.
-Nézz már a szemed elé basszus.-kiabáltam, mert belém jött valaki, és hirtelen a papírt a tollat meg a telefonomat is kiverte a kezemből sőt, jó nagyot is estem.
-Mert ki vagy te? Jaa tudom, ki vagy. Az vagy akit 5 méteres távolsággal el kell kerülni.-flegmázott, és felnézett..egyenesen a szemembe
-Tudod mit? Felejtsük el az előbbit...(T/N) vagyok.-nyújtottam a kezemet. Igen, ez első látásra szerelem.
-Hmm szia csajszi, Zayn.-ő pedig egyenesen megölelt, az illata pedig úúristen...szavakkal nem lehet leírni.
-Egy pasi mit keres egy Justin Bieber koncerten?-húztam fel a szemöldököm
-Egy ilyen szép és szexi lányt mint te...-nyalta meg az ajkait
-Na de most komolyan!
-Hugaimat kísértem el, és ők most épp Justin után koslatnak...
-Akkor gondolom unatkozol...na de én most mennék
-Igen unatkozok, és nem mész te innen sehova, mert segíteni fogsz nekem, hogy ne unatkozzak, és eléggé felizgattál már ahhoz, hogy csak így itt hagyjál engem. Gyere.-szinte fel se fogtam, azokat a dolgokat amiket Zayn mondott nekem, de annyira megfogott ez a pasi, hogy ellenkezni se akartam. Megfogta a kezeimet, és elkezdett egy folyosón húzni engem. Majd belökött egy ajtón.
-Zayn...nem is ismersz engem...-sóhajtoztam, miközben Zayn elkezdte a nyakamat harapdálni
-Lesz rá elég időm...-mondta a szemembe, és megcsókolt. A nyelve bejutásrét esedezett amit azonnal megadtam neki. Szinte égetett a nyelve.
-Kislány....
-Nem Zayn, már nem vagyok szűz ha erre lennél kíváncsi.-mosolyogtam
-Egyre jobban tetszel (T/N).-beleharapott az alsó ajkába és újra megtámadta a számat.
Miközben elég durván csókolt, elkezdtem az övét kikapcsolni, és letoltam róla a nadrágot.
-Héhé bébi, először én.-majd a combomnál fogva felemelt és az ottani asztalra ültetett.
-És most?-beleharaptam az ajkaimba, és lehúztam róla a felsőjét. Mikor megláttam az felsőtestét, szinte már felért egy orgazmussal.
-Akarlak most !-és ezzel a mozdulattal lehúzta rólam a nadrágot és vele együtt a bugyimat is.
Szó nélkül, felnyomta 2 ujját, és elkezdett ujjazni.
-Zaaaaayn.-nyögtem. - Ha ezek a kibaszott ujjaid ilyen nagyok, akkor ott lent mi a helyzet?
Zayn nem szólt semmit, hanem az ujjait felváltotta a nyelvére. Mondanom sem kell, hogy percek alatt meg lett az első orgazmusom. Majd elkezdtem a kezemet levezetni, a már eléggé kidudorodó férfiasságára.
-Nincs kínzás.-tolta el a kezem Zayn
-De igen bébi.-megfogtam a boxerét, és hirtelen mozdulattal letéptem róla boxerét. Nem játszottam vele hanem azonnal bekaptam. Szinte már öklendeztem annyira nagy volt neki. Mikor már éreztem, hogy hamarosan elélvez, akkor abbahagytam.
-Ugye tudod, hogy a rossz kislányokat meg kell büntetni?-nézett szúrós szemekkel
-Na nézzük mit tudsz.-nyújtottam ki a nyelvem
Zayn egy hirtelen mozdulattal belém tolta a hatalmas méretét, időd se hagyott rá, hogy megszokjam a méretét. Elkezdett gyorsan tolni.
-(T/N)....mindjárt....-elkezdett még gyorsabban tolni
-Kérlek egyszerre...-és elkezdtem Zayn nyakát harapdálni, hogy elfojtsam a nyögéseimet, amik kicsit se voltak halkak
Még tolt rajtam párat, és éreztem, ahogy elélvez, és én is úgyszintén.
-Jézusom...-mondtam és a fejemet, Zayn vállára tettem
-(T/N)..én...
-Én nem akarok, hogy itt véget érjen..
-Én se. Gyere hazaviszlek.-mondta
-Busszal is haza tudok menni...-teljesen elkeseredtem, hogy már haza akar küldeni
-De én hozzám viszlek.-villantott egy rossz fiús mosolyt, és megcsókolt.
3héttel később pedig a pasim lett.

~S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése