Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 3., vasárnap

V.Dórinak.: Horan rendőr úr.. :$ 18+



Egyik délután otthon unatkoztam, és eszembe jutott, hogy elmegyek kocsikázni kicsit.
Meglehetősen beleéltem magam az egyedül céltalanul kóválygásba, így a kelleténél jóval gyorsabban száguldoztam az üres utakon. Egyszer csak egy kihalt út közepén megállított egy rendőrautó.
-Jó napot. Tudja, hogy mennyivel hajtott??- szólt hozzám a szőkés hajú rendőr.
Úgy gondoltam, hogy kicsit incselkedek vele.
-Hmmm.... Nem uram, nem tudom. Maga szerint mennyivel??- tettem a hülyét.
-Szálljon ki a kocsiból! -parancsolt rám szigorúan mire én kaján vigyort eresztettem meg felé és engedelmeskedtem.
Lassan kinyitottam az ajtót és kitettem a lábaimat, majd felálltam és bevágtam a kocsiajtót. Végig mértem a rendőrt. Helyes volt. Ahogy szemem átsiklott lábaiközt, a lehető legszexibben beharaptam az alsó ajkamat aztán felnéztem rá.
Szemében láttam valami kis csillogást. Talán vágyat..? És észre vettem, hogy a mélyen kivágott topomban a melleimet fixírozza.
Nyeltem egyet, és tettem felé egy lépést, miközben vadítóan a szemébe néztem. 
Néhány másodperc szemezés után magához húzott és telibe lesmárolt. Megmarkolta a fenekemet, mire picit felnyögtem.
-Most pedig megbüntetlek gyorshajtásért. - motyogta a számba és még erősebben markolászta a fenekemet.
-Mhmm... Örömmel vállalom a büntetésemet.- mosolyogtam, miközben rendőringje gombjait kifeszegettem.
-Hogy hívnak??- zihálta a fülembe.
-[T/N]... Téged???- kérdeztem vissza, de közben egyre inkább nedvesedtem.
-Niall. -suttogta és a nyakamat kezdte szívni, harapdálni és csókolgatni, ami belőlem egy határozott nyögést váltott ki.
Közben kigomboltam az ingjét és végig simítottam kidolgozott hasán egészen a köldöke alatti kis részig. Ott elkezdtem cirógatni, amitől kirázta a hideg, nagyokat kezdett sóhajtani és erősebben mélyesztette metszőfogait a nyakam tövébe.
Az egyik ilyen harapásnál rámarkoltam egyre inkább keményedő férfiasságára, aztán elkezdtem leszedni róla a nadrágját. Amíg én a nadrággal szenvedtem, ő egyetlen könnyed mozdulattal lerántotta rólam a topomat, melltartóval együtt.
Kezével elkezdte egyre erősebben markolászni a melleimet és én pedig végre lehúztam róla a nadrágját. Boxerén keresztül markoltam rá egyre keményebb szerszámára.
Erre Niall lehajolt és a bimbóimat kezdte nyelvvel és szájjal izgatni. Én nekidőltem a kocsim oldalának, mert már alíg bírtam megállni a lábamon.
Egyik keze levándorolt a lábam közé és nadrágon keresztül kezdett el simogatni. Ennek hatására egyre nagyobbakat és hangosabbakat nyögtem.
-Hmm...Basszus Niall, ne szórakozz már!!-szóltam rá felemelt hanggal.
-Velem te csak ne kiabálj..!- figyelmeztetett, és erősen belemarkolt a hajamba, ami fájt.
Letérdeltem előtte és kezembe vettem kemény farkát.
Gondoltam én is szórakozok picit vele, úgyhogy pár percig csak a hegyét nyalogattam és néha ráfújtam, ami kisebb nyögést váltott ki Niallből. Aztán Niall beletúrt a hajamba és maga felé húzta a fejemet. Fogtam, amennyit tudtam bekaptam és szoptam, amit ő öblös nyögésekkel jutalmazott.
-Ahh...- morgott, miközben a számba élvezett.
Én azonnal lenyeltem meleg nedvét és fel álltam. Niall ki nyitotta a kocsiajtót és belökött engem a hátsó ülésre.
Egy könnyed rántással eltávolította rólam rövid nadrágomat és bugyimat is.
Felhajolt hozzám és megcsókolt. Szépen lassan lejjebb haladt végig a hasmon és néha megérintett a nyelvével.
Végül elért szemérem dombomig és ujjaival izgatni kezdett.
Beletúrtam szőkés hajába, és picit meghúztam. Niall vette az adást, így fogta és eltűnt a labaim között. Lassan, kínozva elkezdett nyalni.
-Mmm.... - nyögtem halkan. Erre Niall önbizalmat kapott és feldugta nekem egyből 2 ujját.
Majdnem el sikítottam magam, de inkább erősen a saját ajkamba haraptam és tűrtem, ahogy Niall egyszerre ujjaz és nyal.
Nyelve és ujjai egyre türelmetlenebbül mozogtak bennem. Én pedig  egyre közelebb értem a csúcshoz.
-Úúh.. Még egy kicsit Niall!!!- utasítottam, mire ő sokkal erősebben és gyorsabban mozgatta bennem az ujját.
-Ááhh.. Most jóóóóó!!!!!!- sikítottam és elélveztem.
Niall lenyalta azt, ami kijött belőlem és újra felhajolt hozzám
Megcsókolt és még éreztem a szájában a nedvem ízét, amitől rohadtul beindultam. 
Niall minden előjel nélkül tövig belém nyomta hosszú szerszámát, mire én felsikoltottam. Volt már dolgom egy-két fiúval, de egyiküknek se volt ekkora farka.
Időt sem hagyott, megszokni a méretét, máris közepes tempóra kapcsolva döngetni kezdett.
Egyre hangosabbakat nyögtünk, nekem pedig néha a számat apró kéjes sikítások hagyták el.
-Niall, már nem sok vaaan....- ziháltam a hátát karmolva.
-Kiabáld a nevem, amikor elmész!!- parancsolt, miközben erősen rácsapott a combomra, amitől én felvisítottam..
Niall gyors nyolcasokat kezdett leírni a csípőjével. Hát nekem sem kellett több, a hátam ívbe feszült, az alhasam egyre jobban feszített, én pedig elengedtem a kikívánkozó orgazmust. Átadtam magam, annak a hihetetlen érzésnek, amitől a mennyekben éreztem magam.
- ÚRISTEN, NIAAAAAALL!! OOHHH!!! - sikítottam, ahogy a torkomon ki fért.
De Niall még nem ment el, úgyhogy tovább tolt. Nem tartott sokáig, fél perccel utánam belém élvezett, és ahogy meleg örömneve szétáradt bennem, az csak hab volt élvezetem tortáján.
Niall megcsókolt, aztán még mielőtt kihúzta volna magát belőlem, egy kicsit vadul smároltunk.
Aztán leszállt rólam és mindketten elkezdtünk felöltözni.
-Ezt meg ismételhetnénk civil emberekként, egy ágyban. - javasolta Niall ravasz mosollyal az arcán.
-Oké.- mentem bele a játékba.
Fogtam egy papírt és egy tollat a kocsimból és leírtam neki a telefonszámomat, és a lakcímemet.
-Itt megtalálsz. - adtam oda neki a fecnit, amit ő betett a nadrágja zsebébe.
-Még ma keresni foglak angyalom. - suttogta a fülembe, majd megcsókolt.
-Akkor szia. És számítok rád még ma.- kacsintottam vadítóan, és bevágodtam a kocsiba és elhajtottam.
Niall tényleg még aznap megkeresett, és volt még néhány ilyesfelé kalandunk, aztán pedig összejöttünk.... :D
Na remélem tetszett! :D
~Szikra*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése