Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 3., vasárnap

Cs. Krisztinek:Uszoda Harryvel 18+


Az utóbbi időben sajnos felszedtem pár kilót, ezért egy hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem a helyi uszodába lejárni. Már több hónapja járok oda egyedül. Elég unalmas, de a cél érdekében bármit.
A mai napomat is úgy kezdtem mint a többit. Felkeltem, reggeliztem, és döglődtem a tv előtt, majd olyan délután 4 óra fele lementem az uszodába. Ekkor még nem gondoltam volna, hogy a mai úszásom egyáltalán nem lesz unalmas.
Már a tizedik hosszamat úsztam, amikor megláttam a lelátón egy hihetetlenül szexi pasit. Napszemüvegbe, és sapkába volt, amit nem értettem, mert nyár van és forróság. Úgy gondoltam, hogy egy kicsit játszadozok a pasival. Kiszálltam a medencéből, olyan szexisen ahogyan a filmekben szoktak, majd kifeküdtem a lelátóra napozni. Mindenhol bekentem magamat naptejjel, de közbe ezzel a pasival próbáltam szemezni, ami össze is jött. Körübelül 10 perc telhetett el, mikor éreztem, hogy a napot eltakarja valaki.
-Ha ezt nem fejezed be akkor itt a lelátón foglak mindenki előtt megdugni.-súgta a fülembe
-Hogy mi tessék?-teljesen megijedtem
-Na ne mond, hogy nem ez volt a célod, hogy elérd nálam, hogy felizguljak rád teljesen...de ha ez volt ha nem, megtörtént, és most velem jössz.-mondta, és azonnal felhúzott, és nem is hagyta, hogy válaszoljak...igazából nem is zavart.
-Mi neved?-kérdezte miközben összekulcsolta a kezünket
-(T/N) de elmondhatnád merre viszel.
-Ha ennyire érdekel engem hogy hívnak akkor elmondom. Harry vagyok, és az öltözőmbe viszlek, ami itt is van.-kinyitotta az ajtót, és belökött. Még szinte levegőt se tudtam venni, annyira gyorsan történt mindent. Egy hirtelen mozdulattal lelökött egy matracra, és lesmárolt, de nagyon durván.
Smárolás közben a keze sem tétlenkedett, mivel egy hirtelen mozdulattal lehúzta rólam a bugyimat és egyből felnyomta két ujjat, és elkezdett ujjazni.
-Jéééézusom, de türelmetlen valaki.-nyögdécseltem
-Ilyen szexi csajnál ki ne lenne az...-és az ujjait felváltotta a nyelve. -Egy kibaszott ribanc vagy (T/N).-nyögte
-Bazdmeg Harry mindjárt elmegyek, ne hagyd abba.-és ahogy kimondtam elélveztem.
Majd fordítottam a helyzeten.
-Nem bébi, majd nálunk a második menetbe.-mondta Harry, és lehúzta az ígyis szűkös boxerét, és egy hirtelen mozdulattal belém tolta hatalmas farkát.
-Kibaszott nagy vagy Harry.-sikítottam a fájdalomtól
-Te meg szűk.-és elkezdte ki-be tolni.
Hatalmasokat tolt. Már volt több pasival dolgom, de ekkora méretűvel még soha.
Elkezdett döngetni, mint egy ribancot, de ez nagyon felizgatott.
-Baszki mindjááárt elmegyek.-ziháltam
-Egyszerre kérlek.-nyögte
-Harry most már baszki nem bírom tovább tartani.-és a körmeit a hátába nyomtam
-Aaaah (T/N).-és éreztem ahogy Harry elélvez bennem, én pedig követtem.
-Akkor most szépen felöltözünk és nálunk folytatjuk, mert hogy nem engedlek az is biztos.
-Harry várj már egy kicsit, járni alig birok...-és egy kis csókot nyomtam a szájára
Mondanom sem kell, hogy mi történt ezután. Na meg azt se, hogy ezek után nagyobb örömmel jártam le úszni.

~S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése