Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. február 21., csütörtök

N.Szandinak.: Esti játék Louissal. 18+



Hallottam, amint csapódott a bejárati ajtó. Végre hazaért. Gyorsan megigazítottam, a kölcsön kért rendőrnő szerkóm, és bebújtam az ajtó mögé.
-Megjöttem! [T/N]merre bujkálsz?
A zajokból ítélve már le is rúgta cipőit és a háló felé tart. Beharaptam ajakam, nehogy elnevessem magam, vagy meghallja szuszogásom. Nem volt világítás a szobában, csak kintről szűrődött be némi fény, ami pont jól jött. Láttam az árnyékából, hogy mikor jön. Belépett és megállt az ajtóban pont úgy ahogy kigondoltam. Gyorsan kiugrottam rejtekhelyemből, vállánál fogva a falnak nyomtam, nem hagytam, hogy megforduljon.
-Kezeket a falra!-utasítottam, majd a derekam köré font fekete kendővel bekötöttem szemeit. Az ágyhoz vezettem és lelöktem rá. Elővettem egy bilincset, kezeit feje mögött az ágyhoz csatoltam.
-Most pedig megkapod a büntetésed amiért késtél!-tettem szabaddá szemeit.
Tetszett neki amit lát. Jó nagy dekoltázsú, feszes felsőm előnybe helyezte melleimet, aminek bűvköre miatt elég nehezére esett szemembe néznie.
-De....
-Csssss!
Lassan kezdtem gombolni ingét. Nem siettem a dologgal, minél jobban fel akartam hergelni. Végignyaltam kockás hasán, közben kezemmel oldalát karmoltam. Lábamat átdobtam felette, forró csókot leheltem szájára. Csípőmet folyamatosan hozzá dörgöltem, amitől szaporábban kezdte venni a levegőt. Tudtam már nem sokáig lesz valami türelmes. Megszakítottam csókunkat, hogy lehámozzam róla nadrágját. Egy ideig bíbelődtem övével, ügyelve arra, hogy minél többször érintsem férfiasságát.
-A fenébe már! Ne kínozz tovább!
-Tessék? Mondtál valamit?-tettem a hülyét, bár már én is alig bírtam magammal.
-Ha egyszer kiszabadulok innen, esküszöm megbánod még, hogy most ezt teszed velem!
Lehúztam róla nadrágját, de boxerét még mindig rajta hagytam. Anyagon keresztül kezdtem neki simogatni, egész testében remegett az izgalomtól.
-Elég! Ne kínozz tovább! Kérlek!
Nem bírtam ahogy könyörög, és már én is eléggé kívántam, szóval engedelmeskedtem. Letéptem róla alsóneműjét, majd kezembe vettem ágaskodó erekcióját. Bekaptam belőle akkorát, amekkorát csak tudtam. Lassan kezdtem szopni. Kezemmel közben hol fenekét, hol heréit masszíroztam. Egyre hangosabb, öblösebb nyögések futottak ki száján. Egyre gyorsabb és gyorsabb tempóra kapcsoltam. Nem kellett már sokáig dolgoznom rajta, éreztem ahogy számba üríti örömnedvét.
-És most? Mit szeretnél mit csináljak?-kérdeztem kacér hangon.
-Engedj el. Kérlek. Esküszöm jó leszek, nem kések többet, csak had érintselek meg.-bár tudta, hogy ez a késés dolog csak kitalált hülyeség, mégis könyörgött, hogy elengedjem.
Fontolóra vettem, majd nyúltam az éjjeliszekrény felé, ahová a kulcsot tettem. Markomba fogtam az apró tárgyat, majd ismét csípőjére ültem és ajkaimat az övére tapasztottam. Kezemmel kitapogattam a bilincset, kinyitottam, s immáron szabad volt. Kezeit azonnal elkapta és körém fonta. Vadul csókolt, teljesen be volt indulva, izzadt a vágytól. Szó szerint letépte rólam a kölcsön kért ruhát.
-Ez kölcsönbe volt.-lihegtem két csók között.
-Teszek rá!
Fordított helyzetünkön, én kerültem alulra. Durván masszírozta melleimet. Csípőmet megemelve kezdtem izgatni. Vette a lapot és kezével kalandozott egyre lejjebb, majd éreztem ujját a csiklómon.
-Lou, kérlek. Téged akarlak magamba tudni!
Nem igazán bánta, hogy sürgetem a dolgot. Lábaim közé furakodott. Lassan vezette belém magát, de nem hagyott sok időt arra, hogy megszokjam nem mindennapi méretét. Erősen és gyorsan kezdett el tolni, s hangos nyögéseink az egész házat betöltötték. Egyik kezemmel nyakába kapaszkodtam, másikkal hátát karmolásztam. Minden egyes lökésnél érintette G-pontomat, egyre közelebb vitt a csúcshoz. Tudtam már nem kell sok és el fogok menni. Még gyorsabban kezdett el mozogni bennem és ennyi elég is volt.
-Oohhh Louis!-élveztem el nevét kiáltva.
Louis még nem volt "kész", így hátára fordítottam, hogy ismét felülre kerüljek. Gyorsan lovagolni kezdtem rajta. Csípőmmel köröket írtam le, ami megadta neki a végső lökést.
-Aaahhhh-éreztem ahogy belém üríti magát.
Megcsókoltam, majd leszálltam róla. Mellkasára hajtottam fejem és álomba szenderültünk.


~Dreamer

1 megjegyzés:

  1. http://lorenandmayalifes.eblog.hu/ szia kérlek elolvasnád és ha tetszik megosztanád kérlek valamint olvasd ha tényleg tetszik :)))

    VálaszTörlés