Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. február 1., szombat

K.Anikó: Sweet dream (Styhorpaylikson)



-Jó éjt! - kiabáltam ki a szobámból, majd becsuktam az ajtót és az ágyamba fészkeltem magam.
Körülnéztem a halvány fénnyel megvilágított szobámban, ami konkrétan tele volt tapétázva a kedvenc együttesem posztereivel: a One Directionnel. A kedvenc poszteremre néztem, amin mindannyian mosolyogtak. Tökéletesek voltak számomra és hazudnék, ha azt mondanám, soha nem fantáziáltam arról milyen lenne megölelni, megcsókolni Őket vagy esetleg többet átélni velük. Ajkamba haraptam és próbáltam nem elsírni magam, mint minden egyes alkalommal, amikor szembesülök azzal, hogy soha nem fogok még csak beszélgetni sem velük. Vettem egy mély sóhajt majd a fal felé fordultam..-néhány perc múlva pedig elnyomott az álom.
Arra eszméltem, hogy kopognak az ajtómon. Nyöszörögve fordultam másik oldalamra és mit sem törődve a kopogással próbáltam tovább aludni . A kopogás nemhogy szűnt volna, egyre csak erősödött. Hangosan felhorkantam, kimásztam az ágyból és ajtót nyitottam. Mikor megláttam a kopogtató személyt egy pillanatig megrökönyödtem, majd hirtelen felindulásból a nyakába ugrottam.
-Szia bébi. Úgy hiányoztál. - dörmögte nyakamba ír akcentussal Niall.
-Te is nekem. - sóhajtottam, majd elhúzódtam tőle, de csak annyira, hogy aztán egy édes forró, csókban olvasszam össze magunkat.
Ahogy ajkival enyémet simogatta végig futott a hideg a gerincemen. Kezeimet hajába fúrtam, mire keze derekamról a fenekemre csúszott. Erősen megmarkolta és közelebb húzott magához, ágyékunk teljesen összesimult, amitől egy kisebb szaggatott nyögés hagyta el a számat.Ajkaink vad csatát vívtak és éppen csak annyira váltunk el egymástól, hogy levegőt vegyünk. Kezeim haját túrták és keményen kapaszkodtam szőke tincseibe. Éreztem, ahogy lassan az ágy felé botorkálunk, majd hirtelen a puha ágyon találtam magam. Mikor kinyitottam a szemem Louis mosolygós arcával találtam szembe magam, akinek szemiben mérhetetlen vágy égett. Arcát nyakamba temette és éreztem, ahogy nedves puszikkal záporozza el érzékeny bőrömet. Ajkamba haraptam, hátam pedig kissé ívbe feszült, amikor fogai közé vette bőrömet. Feljebb haladt csókjaival majd gyengéden megharapta fülcimpámat, mire egy kéjes de halk nyögés hagyta el a számat.
-Annyira hiányzott már ez a hang. - morogta.
Kezeit végig futtatta oldalamon, majd combomon állapodott meg, amit erősen megszorított. Pozíciót váltottunk, én kerültem felülre. Combommal erősen közre fogtam csípőjét, majd lehajoltam hozzá egy csókért. Kezei bejárták minden egyes porcikámat, végül a hajamban állapodtak meg. Lassan felült így ülő pozícióba kerültünk. Kezei megtalálták pólóm alját, majd le is vette rólam az anyagot. Lévén, hogy az éjszaka közepén jártunk a póló alatt csak egy bugyit viseltem így melleim szabadon voltak előtte. Áhítattal bámulta melleimet, majd keze közé vette és csókolgatni kezdte őket felváltva. Egyre jobban kezdtem felizgulni. Ujjaim haját szorították csípőm pedig mintha életre kelt volna, dörgölőzni kezdtem hozzá. Egy rekedt nyögés szaladt ki száján, majd ledobott magáról az ágyra és felém kerekedett. Ajkaink ismét egymásra találtak. Haraptuk, szívtuk egymás száját, közben pedig lehámoztam róla a pólóját.
Ismét nyakamat kezdte csókolgatni, majd egyre lejjebb haladt. Hasamat puszilgatta és simogatta, miközben ujját beleakasztotta bugyim szélébe. Lenéztem és Zayn barna kérdő szemeit láttam meg. Aprót bólintva jeleztem, hogy távolítsa el az idegesítő fehérneműt. Szó nélkül leszedte rólam, majd apró puszikkal lepte el szeméremdombomat. Hangos sóhaj szakadt belőlem, mikor ajkai és nyelve rátaláltak érzékeny pontomra és kényeztetni kezdtek. Egyik keze hasamat, a másik pedig combomat simogatta én pedig szinte égtem érintései alatt. Megállás nélkül szorgoskodott én pedig hol haját hol pedig a lepedőt markolásztam.
-Liam! - nyögtem akadálytalanul a nevét, mikor már éreztem, hogy nem sok kell ahhoz, hogy elmenjek.
Az említett felemelte fejét combjaim közül és édesen rám mosolygott. Szinte alig kaptam levegőt, még az előbbi akciója miatt így néhány pillanatig csak mozdulatlanul, csukott szemmel pihegtem az ágyon. Miután új erőre kaptam, felhúztam magamhoz egy csókra, majd hátára döntöttem jelezve, hogy innentől én irányítok - legalábbis egy darabig. Hasát kezdtem csókolgatni majd mikor elértem nadrágja széléhez lassan végig húztam a korc mentén a nyelvemet. Egy rekedt hang hagyta el száját, mire én felbátorodtam és lehúztam nadrágját, Calvin Kleim boxerével együtt. Férfiassága már igencsak izgalmi állapotban volt, így rögtön az jutott eszembe, hogy szinte akár rá is vethetném magam, hogy tegyen a magáévá. De vissza akartam neki adni azt az örömöt, amit Ő adott nekem percekkel ezelőtt. Kezembe fogtam erekcióját és lassan fel-le kezdtem rajta mozgatni kezem, majd lassan a számba vettem és elkezdtem kielégíteni. Egyre hangosabb sóhajok és nyögések hagyták el Liam száját, jelezve, hogy nem olyan rossz, amit csinálok. Keze hajamba vándorolt, megszorította tincseimet majd Ő kezdtem mozgatni a fejem fel-le. Néha kidolgozott, kockás hasát simogattam, amiről tudtam, hogy szereti.
Hirtelen fejemet elrántotta magától és felhúzott magához. Harry vágytól elsötétül szemeit pásztáztam. Homlokán néhány csepp izzadságot véltem felfedezni, amit tenyeremmel egy könnyed mozdulattal letöröltem. Maga alá préselt és megcsókolt. Egyik kezével fejem mellett támaszkodott, míg másikkal ágyékaink közé nyúlt és lassan belém vezette magát. Hátam ívbe feszült, kezeim pedig göndör haját szorították. Ütemesen mozogni kezdett, a csendes szobát pedig halk nyögéseink töltötték be. Haja homlokába hullott, szemeit pedig erősen összeszorította, ahogy uralkodni próbált magát. Lábaimat dereka köré fontam jelezve, hogy nem bánom, ha egy kicsit gyorsítunk. Arcán a megkönnyebbülés egy másodpercnyi hulláma látszódott, majd az addigi nyugodt, lassú mozdulatokat felváltották a gyors, követelőzőek.
-Harry. - hangomat szinte alig lehetett hallani.
Néhány perc múlva éreztem, ahogy eluralkodik rajtam az orgazmus. Lábaimmal és karjaimmal is Harrybe kapaszkodtam, mintha az életem múlt volna rajta. Arcomat nyakába temettem, egész testemben reszkettem miközben egy hosszú remegő nyögés szakadt fel belőlem. Még néhányat tolt rajtam, mikor éreztem, hogy minden izma megmerevedik. Gyorsan húzta ki magát belőlem, majd egy fojtott, mélyről jövő nyögés kíséretében a hasamra élvezett.
Hirtelen pattantak ki szemeim. Felajzott és izzadt testtel feküdtem a korom sötét szobában, ahol senki sem volt csak én egyedül. Arcomat kezeimbe temettem és egy remegő sóhaj kíséretében szólaltam meg.
-Csak álom volt az egész.


Remélem tetszett..
Jennii..:) x

btw: köszönjük a több, mint 800.000-es megtekintést! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése