Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. február 3., hétfő

D. Zsaka.: Főnökúr (Zayn)

A főnökömmel elég jó viszonyt ápolok. Mivel nincs túl nagy korkülönbség kettőnk között, simán tegeződünk. Egy délelőtt Zayn idegesen csapta be az irodaajtót maga mögött, majd egy hatalmas csattanás és Zayn megjelent.
-A rohadt kurva életbe! - kiáltotta el magát Zayn és belerúgott az egyik asztalba.
-Mi van? Mi a baj Zayn? - Álltam fel az asztalomtól.
-Az a hülye kurva... Mindent elvesz tőlem, ami fontos! - fogta a fejét és már majdnem sírt.
-Mi? - kérdeztem egyre értetlenebbül.
-A feleségem. AZ EX FELESÉGEM! Az a rohadék el akarja tőlem venni a fiaimat. Most indított pert a gyerekek láthatósága ügyében - zihált idegesen.
-Komolyan? Hogy lehet ilyen gonosz? - képedtem el teljesen.
-Megfogadta, hogy tönkreteszi az életemet. És azokat akarja elvenni tőlem, akik a világot jelentik számomra - itt néhány könnycsepp végigfolyt az arcán.
-Mit tudnék segíteni Zayn? - kérdeztem az ajkamat harapdálva.
-Semmit. Sajnos semmit - temette kezébe arcát.
-Azért megpróbálhatom? - néztem fel rá és mikor tekintetem összefutott ő hevesen csillogó barna szemeivel nem bírtam tovább, ajkaimat az övéire tapasztottam és vadul csókolni kezdtem.
Zayn szinte habozás nélkül visszacsókolt, miközben átkarolta a derekamat.
Én az asztalának dőltem, majd Zayn fogta és mindent lesöpörve az asztalról felültetett arra.
-Tégy velem, amit akarsz, kérlek! - nyöszörögtem, mert csókjától már jócskán izgalmi állapotomban voltam.
Ajkai erősen a nyakamra cuppantak és szívni kezdték a vékony bőrt.
Kezem a hajába túrt, és kicsit elhúztam magamtól.
-Ne szórakozz, csináld már basszameg! - emeltem fel picit a hangom és derekán átkulcsolt lábaimmal közelebb húztam magamhoz, így érezve kőkemény erekcióját.
Halkan felnyögött, majd vadul elkezdte kikapcsolni a nadrágja övét, és letolta a gatyát a bokájáig. Nem túl hosszú szoknyám felcsúszott a derekamig. Zayn már csak félrehúzta a bugyimat és ágaskodó szerszámával belém hatolt.
Hangosan felnyögtem, ahogy teljesen belém ért vastag és hosszú mérete.
-Édes Istenem! - sikoltottam fel hangosan és karjaimat a nyaka köré fontam, kezemet a hajába túrtam és meghúztam néhány tincset.
Ajkaimat az övéire tapasztottam, Zayn pedig gyors tempóban kezdett lökni.
Hangos nyögéseink visszhangozva töltötték meg a  nagy iroda csöndes levegőjét.
Lábaimat dereka köré fontam, ezzel magamhoz közelebb húzva Zaynt, hogy mélyebbre mehessen bennem.
Egy erőteljesebb lökésnél ajkaimat a nyakára csúsztattam és erősen beleharaptam az ott húzódó vékony, puha bőrbe, ami Zaynből egy morgást váltott ki és ujjait keményen a fenekembe véste.
Miután a nyaka harapdálásával végeztem visszatértem ajkaihoz. Vadul harcoltak ajkaink és nyelveink egymással, miközben Zayn egyre vaduló tempójára koncentráltam.
Próbáltam nyögéseimet halkabbra venni, tekintettel arra, hogy ez egy irodaház és igen furcsán néznének rám és Zaynre, ha ez az egész kitudódna... kihallatszódna... Bár lehet, hogy már késő. 
Az asztal, amelyen én voltam Zayn lökéseinek tempójában rázkódott. A ceruzatartó és szinte minden leborult az erős rolásoktól, én pdig egyre közelebb kerültem a csúcshoz.
Az alhasamban kezdett eluralkodni az érzés, amelyet ezúttal Zayn okozott.
-Egek! Zayn, én... - nem tudtam befejezni a mondatomat, mert még levegőt is alig kaptam.
Néhány perc múlva azonban hatalmába kerített az a mámoros érzés. Zayn nevét a vállába hangosan nyögve adtam át magam a tökéletes érzésnek.
Három-négy lomha, de annál biztosabb tolás után Zayn is belém élvezett.
Zihálva dőltünk egymásra és amíg légzésünk és szívverésünk le nem lassult, addig egymást ölelve voltunk.
Ekkor szembe jutott, mi volt Zayn baja.
-Zayn, ha bármiben tudok neked segíteni a fiaiddal, vagy az ex-feleséged ellen, akkor csak szólj - mondtam.
-Ha már így felajánlottad [T/N], akkor lenne itt valami... - kezdte, de el is hallgatott.
-Figyelek - néztem rá.
-Eljönnél a bíróságra a per céljából tanúskodni? Csak meg kellene mondanod, hogy... - itt a szavába vágtam.
-Hogy jó apa vagy és, hogy nem érdemled meg, hogy megvonják tőled a fiaid láthatását - fejeztem be a mondatát.
-Igen - felelt.
-Természetesen Zayn. Segítek bármiben - mosolyogtam rá picit, majd leszálltam az asztalról és elrendeztem magamon a ruhákat.
-Köszönöm - ölelt meg, miután ő is felöltözött.
-Semmiség Zayn - öleltem vissza, majd Zayn váratlanul megcsókolt.
Kicsivel több érzelem volt ebben a csókjában, mint azokban, amiket az aktus alatt váltottunk.
-És szeretném, ha az, ami itt történt, nem csak ennyivel záródna le. Többet akarok - mondta halkan.
-Még több dugást? - kérdeztem kicsit bizonytalanul.
-Nem. Szeretném, ha eljönnél velem, akár ma este vacsorázni...
-Örömmel - mosolyogtam.

Remélem, tetszett! :3 
Ha megkérhetlek benneteket, és, ha csak egy picit is szerettek, vagy szeretitek a sztorijaimat, akkor legyetek szívesek lájkolni az oldalamat. 
https://www.facebook.com/Szikraa.Official
Puszii: xxSzikraa.♥*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése