Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. február 1., szombat

H. Léna- Törzsvendég (Niall) 18+

 Először is, sajnálom, hogy rövid lett, kicsit késő van már. Másodszor pedig piszkos Niall-t kértél, én igyekeztem megadni. A tőlem telhető legmocskosabb Niall-t kaptad. Bár mondjuk egy bányász mocskosabb, de ez egy másik téma. Jó étvágyat a sztorihoz xx :)

Egy szokásos nap a melóhelyemen. Táncosnő vagyok, méghozzá az a fajta, akinek néha, hogy is mondjam, kényeztetnie kell a vendéget. Eléggé közönségesen hangzik, de nincs mit tenni. A rezsi nem fizeti ki önmagát. Szülői támogatás híján pedig a nagyszülők is elpártoltak a kékvérű unokájuktól. És így lett a nemesi sarjból rúdtáncos kurva. Éppen az egyik rúdhoz igyekeztem, mikor felfigyeltem a legnagyobb törzsvendégünkre, Niall-re. Sokat táncoltam neki és másban is sűrűn voltam szolgálatára, így egészen megismertük egymást.
- Szia drága! Kire vársz?- kérdeztem három puszi után.
- Szia, gyönyörű vagy!- dicsért meg.- Azt hiszem kipróbálom az új lányt!- biccentett a tanulóra, mint valami cafat húsra.
- Sok sikert hozzá!- húztam el a számat.
- Nem jó?- vonta össze a szemöldökét. Mindig hallgat a tanácsaimra.
- Abban sem vagyok biztos, hogy hagyja magát.- feleltem. Elég nyafka kis csaj.
- Az én ölemben mindenki engedékenyebb!- nevetett fel.
- Nem, csak akik már ismernek! De most megyek, úgy látom várnak a nézőim!- mosolyogtam, majd egyet intettem neki és a rúdhoz sétáltam. Felléptem a kis emelvényre és kezdődhetett a műsor. Gyakorlottan tekeregtem, miközben a jobbnál jobb fiatal pasik nyál csorgatva néztek, fantáziálva, hogy mit tennének velem, esetleg én velük. Éppen lefelé lógtam a rúdról, mikor megpillantottam Niall-t. Arca betorzult a tanuló lány ügyetlenségétől. Leugrottam a rúdról, megkértem az egyik barátnőmet, hogy álljon be helyettem, én pedig siettem a szomszéd fülkébe.
- Kimentselek?- súgtam.
- Könyörgöm!- fogta kezei közé az arcomat. Tényleg erősen könyörgött. Ujjaimat csuklói köré fontam és felvezettem az emeletre. Érdeklődve bámészkodott, még sosem járt erre, pedig törzsvendég.
- Új részleg, itt lesz a full szex, semmi riszálás helye.- feleltem. - Te pedig elsőként élvezheted!- löktem rá az egyik ágyra, majd rögtön az ölébe ültem. Fogaimat a nyakába mélyesztettem és elégedetten hallgattam mély sóhaját.
- Milyen tüzes vagy ma!- markolt bele a fenekembe keményen.
- Csodálkozol? Egy hete azon az átkozott rúdon tekergek, és nem hogy te, senki sem ért hozzám!- dünnyögtem halkan.
- Akkor ezen változtatunk!- ígérte, majd nyomott egy gyors csókot ajkaimra. Kezeim a pólója alá futottak és végigkarmoltam mellkasán. Érezhetően megkeményedett durva érintéseimtől az alattam így is feszülő testrésze. Miután megszabadítottam a pólójától, a hátára löktem, kicsit kínozni akartam, de ő rögtön felült, mire újra visszalöktem.
- A kurvám vagy, azt teszed, amit parancsolok!- morogta, mire egy halvány mosoly futott át az arcomon.
- Édes, ebben a bárban bármelyik lány némán teljesíti a parancsaidat, de én nem tartozom közéjük. Én csak akkor teszem meg, ha nekem is kényelmes. Te pedig ezzel tisztában vagy, a választás előtted áll, hogy így is akarsz-e engem.- feleltem. Kezét becsúsztatta a bugyim alá és simogatni kezdett.
- Az engedetlenséged izgat, még szép, hogy akarlak!- harapott a fülcimpámba, mire egy halk nyögés szaladt ki a számon. Két kézzel mellkasára támaszkodva, csípőmet kezének nyomva tűrtem a kényeztetésnek becézett kínzását, néha körmeimmel belemartam finom bőrébe. Egy pillanatra kivette kezét a bugyimból, majd leráncigálta rólam az alsó felemet takaró bugyi-szoknya egybeanyagot. Combjaimba markolva kulcscsontjáig felhúzott, majd nyelve és ajkai együtt megkezdték a munkát, mire visítani kezdtem élvezetemben, mint egy kurva. De miről is van beszélek? Hisz kurva vagyok!
- Oh, Niall!- markoltam bele szőke tincseibe. Orra súrolta a csiklómat, ahogy nyalt. Fejemet hátravetettem, mikor megéreztem kezét a hátamon. Kikapcsolta a melltartómat, ami pántok híján könnyedén lecsúszott dús keblemről. A földszintről beszűrődő zene üteme dübörgött a testemben, Niall a combjaimat markolászta, miközben nyelve és ajkai együtt juttattak fokozatosan a gyönyör felé. Ajkamba harapva próbáltam visszafogni előtörő orgazmusomat, de mikor egyik ujját csiklómhoz nyomva, erősen azzal a szándékkal, hogy még jobban kínozzon, el kellett engednem magam. Hümmögve tisztára nyalt.
- Igazán finom vagy!- csókolt meg, perverz élvezetet nyújtva azzal, hogy saját magamat ízleltem.
- Mondták már páran.- vigyorogtam, majd lemásztam róla. Gyorsan megszabadítottam a pólójától, majd kikapcsoltam az övét. A nadrágjától szabadultam meg éppen, mikor lentről meghallottam egy számot. Az egyik kedvencem, amit itt szoktak adni. Az ágy szélére ültettem.
- Táncolok egy kicsit!- közöltem, majd el is kezdtem. Hátat fordítva neki, egyik karomat a nyaka köré fonva ritmusra dörzsöltem fenekem az ágyékának. Azt hiszem, ha egy fél perccel később van vége a dalnak, tuti, hogy szétszakad a bokszere. Megragadta derekam és szembefordított magával. Úgy pillantott rám, akár az oroszlán a szavannán legelésző antilopra. Tekintetével már felfalta testemet. Ajkaink egy rövid, de annál tüzesebb csókban értek össze, miközben lerántottam alsógatyáját, felfedve ezzel ég felé meredő farkát. Egyik gyakorlott kezemet rácsúsztattam és ütemesen kezdtem verni, miközben ajkát martam. Lassan térdre ereszkedtem előtte, majd tartva a szemkontaktust, számba vettem becses játékszerét. Gyorsan szoptam, miközben hallgattam nyögéseit, amivel dicsért.
- Ez az, (T/N)!- markolt bele hosszú hajamba. Elég biztatás volt, hogy ellazítsam a torkom és hagyjam, hogy lassan haladjon lefelé. Mikor teljesen a számban, illetve a torkomban volt, nyeltem pár aprót, majd kicsúsztattam a számból, ennek következtében mellkasomra élvezett. Lenéztem a melleim közt lecsorgó váladékra, majd mit sem törődve vele hátára löktem újra a kipirosodott Niall-t és végigfeküdtem rajta. Forró, izzadt bőre az enyémhez tapadt, miközben tüzes csókcsatát vívtunk. Ujjaim szőke haját kócolták, ahogy újra és újra beletúrtam.
- Ha tudnád, mennyire sajnálom azokat a lányokat, akik nem elég jók neked! Elképesztő érezni, ahogy nyelved végigsiklik bennem, ahogy a felhevült testemet csókolod...-kezdtem volna izgatni, mire rám szólt.
- Hagyd ezt abba, mert itt eldurranok!- szorította meg a csípőmet, mire isten igazából kikívánkozott egy nevetés, de inkább nem tettem. Maga alá gyűrt, majd lábaimat szétfeszítve közéjük helyezkedett. Tövig belém csúszott, én pedig a nyakhajlatába nyögtem. Egyik lábamat a gerincoszlopa alján tartottam, így még mélyebben éreztem magamban. Rögtön kemény tempóban döngetett. Nyögéseink keveredtek a lentről fel hallatszódó zenével. Körmeim valószínűleg nyomot hagytak tarkóján, ahogy lehúztam magamhoz a fejét egy csókért. Számba zilált, mikor csípőmet az övé felé löktem.
- Niall!- ordítottam fel. Egyszerűen földön túli élvezetet nyújtott, pedig még csak halványan éreztem a feszítő érzést az alhasamban
- Uh, (T/N)!- lihegte a nyakamba. Nekem pedig végem volt. Egy hatalmas visításszerű nyögéssel köré élveztem. Néhányat még lökött rajtam, majd nyakamba mélyesztve fogait ő is elment. Kihúzta belőlem ernyedt hímtagját, majd lassan öltözni kezdtünk, ugyanis az én műszakom még nem ért véget. Mikor mindketten készen álltunk, kézen fogva elindultunk le az emeletről. A lépcső alján váltottunk egy utolsó csókot, majd Niall a bárpulthoz ment inni, én pedig az üres pódiumra táncolni.
- Köszi, hogy megmentettél!- futott belém az új lány.
- Ugyan, nem tudod, mit hagytál ki!- mondtam félvállról, majd ott hagytam. Az ő baja, ha nem tudja, mi a jó!

~ Orsa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése