Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. február 13., csütörtök

Cs. Eszter barátnőjének. - Kertiparty /Zayn/ +18

Bátyám barátainak a kerti bulijába vagyunk hivatalosak, így oda készülődöm. Ideje lenne már bepasiznom, de őszintén szólva, minden buliba  közösen hívnak meg, esélyem sincs ellazulni. A bátyám szoros pórázon tart, így is alig cipel el magával egy- egy vad partyra. Pedig tudom milyen vadak szoktak lenni ezek az "összeröffenések". Na, hát ma bízom benne, hogy sikerülni fog, így az egyik legdögösebb ruhámat magamra véve, és elvégezve minden simítást indultam, mert már a testvérem fél órája nyomja a dudát a házunk előtt.
- Mi tartott ilyen sokáig?
- Te inkább csak ne beszélj! Elaludtam, és mire megbeszéltük az időpontot még nem voltál itt!
- Jó, már csak szállj be!
Az odafele út csöndben telt, csak a rádió szólt. A helyszínre érve már nagy tömeg volt, és csak meghívóval lehetett bejutni. Miután átverekedtük magunkat a tömegen megpillantottam a házigazdákat...
- Ugye nem mondod komolyan, hogy az One Directionhoz hoztál?
- Na most a képembe vághatod, hogy milyen király bátyád van...
- Imádlak! - ugrottam nyakába és puszit nyomtam az arcára.Oh, ezek a srácok szuper helyesek, és szexik, és úristen, valahogy muszáj észrevetetni magamat velük!
Bátyám ott is hagyott, és remélem beleveti magát az alkoholba. Először még csak én is elakartam vegyülni, így indítva egy punccsal.
Pár óra múlva már elég jó volt a hangulat, és mindenkiben tombolt az alkohol, na meg az adrenalin. A bátyámat sem láttam már sehol, így nyugodtan ráztam magamat a füvön, mikor oldalra pillantva megláttam Zaynt, és összeakadt a tekintetünk. Mi ez, ha nem egy egy éjszakás kaland kezdete?
Még jobban belevetettem magam, ezzel elérve azt, hogy Zayn elinduljon felém. Szorosan mögém csapódott és együtt táncoltunk tovább.
Hajnali három óra felé, Zaynnal kisebb- nagyobb, szüneteket tartva, amik vad csókcsatákkal teltek, újra táncoltunk. Alig lézengett már pár ember, de jó társaság maradt a kertben, folyamatosan röhögtünk, még táncolás közben is. Kicsit kitértem meginni egy vodka- narancsot, de úgy hogy nem szóltam Zaynnak, így ő kétségbeesetten forgott körbe- körbe, míg tekintete meg nem talált. Mikor meglátott, ravaszul elmosolyodtam, és elkezdtem vele játszani. Ő addig kergetett, míg meg nem talált, és lehúzott a kanapéra Louis mellé. Ajkaimra tapadt, és elkezdett vetkőztetni, amit persze a többiek röhögve figyeltek. Elszakadtam tőle, és már csak fehérneműben ültem az ölébe lovagló pózban. Én is elkezdtem vetkőztetni, és nagyon tetszett amit láttam. Mikor már csak egy boxerben volt, megnyaltam az alsó ajkam, dudorodó szerszámába markoltam, majd hirtelen felpattantam és röhögve futni kezdtem előle.
- Kapj el ha tudsz! - álltam meg a medence egyik oldalán, míg Zayn a másikén és engem figyelt.
- Ha elkaplak, én mit kapok?
- Hmm, attól függ... Mit akarsz? - haraptam ajkamba.
- Téged, most! - nyögött fel elhaló hangon.
- Ahhoz el kell kapnod!
Elkezdte megkerülni a medencét, én pedig menekültem előle.Hamar kifáradtam, és a lábaim is fájtak már a magassarkúban és vártam Zaynra. Kezeit megéreztem vállamon, és éreztem valami hatalmasat, puhát, de mégis kőkeményet, fenekemnél.
- Zayn... - nyögtem nevét. - Mióta... mióta van három kezed?
Halkan nyakamba nevetett, és a medencébe vezetett.
- Édes, hát nem tudod,  hogy egy embernek csak két keze van? - kuncogott.
Nem válaszoltam, hanem vadul megcsókoltam. Azonnal kipattintotta a melltartómat és hátra dobta ami a vízen elúszott. Miközben még mindig vadul az ajkaimat tépte, hüvelykujjával mellbimbómat izgatta, míg az kemény nem lett teljesen. Ezután kezei lentebb vándoroltak és szép lassan lehúzta bugyimat is. Azt is arrább dobta, majd csípőmnél fogva felemelt és kiültetett a medence szélére. Elvált ajkaimtól, és a nyakamat kezdte harapdálni, míg én eltávolítottam róla alsónadrágját.
- Zayn, ne játszunk tovább, kérlek! - könyörögtem neki. Rögtön egyetértett, megragadta szerszámát és keményen belém vezette. - Anyám! - nyögtem fel jó hangosan. Ő is káromkodott egy sort, majd rögtön vadul tolni kezdett. Egyik nyögést követte a másik, teljes extázisba estem, amit ez a tökéletes srác okozott nekem. Annyira vad és gyors volt a tempó, hogy szinte percek alatt lendültem át az orgazmus kapuján és csak zuhantam, miközben sikítottam. Meleg nedve szétáradt bennem, ő pedig lihegve borult rám. - Úristen! - suttogtam, miután normalizálódott a légzésem.
- Isteni voltál baby! - nyomott egy utolsó forró csókot számra. Ott és akkor utoljára találkoztam Zayn Malikkal.

Patricia F.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése