Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. június 29., szombat

Könyvtár 18+ /Harry/

 


Csodás, most egy hétig poshadhatok a könyvtárban. Senki sem kapott még ilyen szar büntetőmunkát, mint én. Méghozzá azért, mert órán zenét hallgattam és többszöri figyelmeztetésre sem kapcsoltam ki ? Más kihugyozik az ablakon és csak egy órát kap elzáráson. Persze én kivételes vagyok, mindig én szívom meg az ilyen ügyeket. Mondjuk legalább addig nem kell bemennem az órákra. Igazából senkinek sem tűnne fel, ha nem jönnék be, ugyanis senki sem szokott könyvtárba járni, egy-két gyíkot leszámítva. De amióta én itt vagyok, egyik sem mer bejönni. Bizonyára ijesztőnek találják a piercingjeimet. Nem is baj. Egy nap unottan ücsörögtem az asztalon és zenét hallgatva lapozgattam egy Kerrang magazint, amikor nyílt az ajtó. Felnéztem és szinte tátva maradt a szám. A suli nagymenője lépett be, Harry Styles.
- Szia! (T/N), ugye?- kérdezte.
- Ja, te meg Harry.- csattogtam a rágómmal. - Mi járatban itt?- érdeklődtem.
- Lyukasórám van.- mondta.
- De hisz minden osztálynak van 3. órája.- értetlenkedtem.
- Akkor vegyük úgy, hogy lyukasórám van.- egyezkedett. Aha, már megint lógott. Ha így folytatja, kivágják innen. Akkor aztán sírhatna a sok tinipicsa, aki odáig van érte. Érdekes, hogy mennyire bálványozzák, pedig csak én tudom, hogy milyen ízű a csókja. Igen, egy buliban történt, hogy kicsit berúgtunk és megcsókolt, kb. 5-ször egymás után. Mondjuk ő erre nem biztos, hogy emlékszik.
- Ha már mindketten itt szenvedünk, eltölthetnénk kellemesen is az időt.- célozgatott, miközben közelebb lépett hozzám, a lábaim közé állt és egyik kezét a combomra csúsztatta.
- Mire gondolsz?- tettem a hülyét.
- Mondjuk, erre!- mondta és megcsókolt. Még mindig olyan kibaszottul tökéletesen csinálja. Ahogy a nyelvével megböki az alsó ajkamat, bejutásért könyörögve. Miután nem kapta meg, óvatosan meghúzta azt és kész. Itt vége volt a játékomnak. Elnyíltak az ajkaim és nyelve könnyedén átcsúszhatott a számba. Keze a combomról felcsúszott a felsőm alá és derekamat simogatta nagy kezével.
- Akarlak, (T/N)! Itt és most!- motyogta, amikor ajkaink elváltak egymástól. Kezeimet göndör fürtjei közé csúsztattam és kicsit meghúztam őket. Combjaimat megfogta alul, felemelt és a polcsorok közötti asztalra tett. Lehámozta rólam a felsőmet, majd magáról is levette a pólót és egy újabb csókcsatát kezdett. Közben övcsatjára "tévedt" a kezem és gyorsan kicsatoltam. A nadrágját kigomboltam és lehúztam a sliccét. Kicsatolta a melltartómat, aminek a pántjai szabadon estek le a vállamról. Ajkaimról nyakamra tért és ott tevékenykedett a szájával, még kezei a melleimet kényeztették. Letoltam a csípőjéről a nadrágját és becsúsztattam kezemet a szűk boxerbe. Kiszabadítottam onnan méretes férfiasságát. Lassan kezdtem verni neki, amit néha feltörő sóhajaival dicsért. Ezek egyre sűrűbben jelentkeztek, mígnem elvette onnan a kezem, levett az asztalról és ő ült fel. Sejtettem, hogy mit szeretne. Húztam egy vastag csíkot a nyelvemmel az ágaskodó büszkeségén, majd amennyit tudtam, bekaptam és szopni kezdtem. Egyik kezem a combján pihent, másikkal golyóit simogattam és masszíroztam. Megtaláltam az érzékeny pontját, amit egy hangos nyögéssel jelzett. Újra és újra érintettem azt a területet, ami belőle férfias nyögéseket csalt elő. Megszorította a kezem, amit a combján tartottam, gondolom azt akarta vele érzékeltetni, hogy mindjárt elmegy. Választanom kellett, hogy takarítani akarok, vagy lenyelem. Gondoltam, akkor egye fene. Gyorsítottam a tempón, aminek következtében elélvezett. Fintorogva ugyan, de végül is hagytam, hogy a meleg folyadék végigcsiklandozza a torkomat. Kaptam egy gyors csókot, majd pillanatokon belül az asztalon fekve találtam magam, egy szál bugyiban. Félrehúzta az anyagot és becsúsztatta egyszerre két ujját és pumpálni kezdett. Közben csiklómat dörzsölte, ami engem nyögésre késztetett. Hüvelykujját felváltotta a nyelve, amire kikerekedtek a szemeim. Szabályosan felsikítottam, amikor megéreztem, hogy ajkai közé vette a csiklómat és megszívta. Puha tincsei közé túrtam újra. Nagyon úgy tűnt, hogy az a gyengéje. Ujjai egyre gyorsabban mozogtak bennem én pedig egyre közelebb kerültem a gyönyörhöz.
- H-Harry... mindjárt...- nyöszörögtem.
- Engedd csak!- biztatott. Elengedtem magam és egy halk sikoly kíséretében elélveztem. Kihúzta belőlem hosszú ujjait és lenyalta a rájuk került nedvességet, majd engem is tisztára nyalt. Idő közben azért feltűnt, hogy a nyögdécselésem eredményeképpen újra harcképessé vált a szerszáma. Feljebb másztam, ő pedig a lábaim közé térdelt.
- Harmadik kör?- kérdezte, mire magamhoz húztam egy gyors csókra, válasz helyett. Értette a célzást, és figyelmeztetés nélkül belém csúszott. Nem vagyok szűz, de ezt megéreztem, kicsit fájt. Érthető mondjuk, hisz hatalmas van neki. Eleinte lassan mozgott, majd begyorsított. Szexistenhez méltó csípőmozgásának köszönhetően hamar elért az orgazmus. Az extázis szerű érzés miatt ívbe feszült a hátam, így melleim kemény mellkasának nyomódtak. Állatias morgása rántott vissza a jelenbe. Innen tudtam, hogy ő is elélvezett. Lassan kicsusszant belőlem. Váltottunk néhány csókot, majd gyorsan felkapkodtuk a ruháinkat. Én visszamentem az asztalhoz ő pedig elindult kifelé.
- Hé (T/N)!- szólított meg, mire felnéztem rá.- Holnap is lesz lyukasórám.- villantott egy kaján vigyort. Odaléptem hozzá és megcsókoltam.
- Itt várlak holnap is!- mosolyogtam rá. Kilépett az ajtón, én pedig felidéztem az előbb történteket. Ekkor eljutott az agyamig, hogy a suli nagymenőjével kufircoltam egy könyvtári asztalon. Azt hiszem, ez minden végzős lány álma.

- Orsa

1 megjegyzés: