Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. június 27., csütörtök

E-mailes. Zayn 18+



Elindultam a suliba. Minden ugyan úgy kezdődött, ugyan azok az unalmas órák,tanárok egy szóval semmi extra. A barátnőm Vivi mögöttem ül és küldött nekem egy levelet. " Ma 8-kor nálam buli. Gyere el!" Hátra fordultam és halványan bólintottam. Alig vártam, hogy egy ilyen unalmas hét után végre történjen valami érdekes is. 
 *Buli*
Amint beléptem a piros koktél ruhámba mindenki egy pillanatra rám figyelt. Nagyon meglepődtem amikor a suli szívdöglesztője is rám figyelt. 
- Vivi, Zayn mit keres itt?
- Egyértelmű nem? Bulizik, nélküle nem buli a buli.-válaszolta mosolyogva. Elindultunk a táncparkett felé. Néha leültünk és iszogattunk egy kis pezsgőt. Úgy a buli felénél már majdnem mindenki részeg volt, de ennek ellenére még mindenki táncolt. Egyszer csak két erős kar fonódott a derekam köré. 
- Nyugi baby, csak én vagyok.- A hangja megnyugtató volt, de a hangos zenétől sajnos nem ismertem fel. Megfordultam és két csillogó barna szempárral találtam szembe magam.  
-Zayn...- mondtam.
-Táncolunk?-kérdezte mosolyogva. Erre a mosolyra lehetetlen nemet mondani. Nem csoda, hogy suli szinte összes lánya megfordult már az ágyába. De ez itt és most egy cseppet sem érdekelt. Halványan bólintottam és elkezdtünk táncolni. A keze bejárta szinte a testem minden szegletét tánc közbe. Nem egyszer markolt bele fenekembe, ami belőlem egy kisebb nyögést váltott ki. Ezen mindig mosolygott és kaján vigyor jelent  meg az arcán. 
-Kívánlak.- suttogta a fülembe.- Gyere velem!- elkezdett rángatni fel az emeletre a barátnőm szobájába. Amin beléptünk egyből egymás ajkának estünk szinte téptük az ajkainkat. A csókcsata után (amit Zayn nyert) át tért a nyakamra. Nyelvével nyalogatta és néha fogával meghúzta a vékony bőrt. Kéjesen nyögtem. Aztán Zayn felemelt a lábaimmal körülfogtam a derekét és a kezeimmel a haját húzgáltam. Ő a fenekemnél fogva tartott és utána így indultunk el az ágy felé szépen letett, és a piros koktél ruhámat kezdte lehámozni rólam. Én sem tétlenkedtem megfosztottam piros kockás ingjétől és meztelen felső testét kezdtem puszilgatni. Utána lassan, kínzóan lassan kapcsoltam ki az övét és húztam le a sliccét ügyelve persze arra, hogy minél többször érjen a kezem a már szinte kitörő férfiasságához. 
- Csináld már! Kérlek...- teljesítettem kérését és amikor lehúztam a nadrágját boxerével együtt azonnal számba vettem a szerszámát. 
-Ahhh!! Ez az!!- hallottam ahogy Zayn felnyög. Tetszett, hogy ezt váltom ki belőle. Először makkját szopogattam és kezemmel golyóit markolásztam. Hatalmas volt neki, de nem öklendeztem sőt egyre inkább többet vettem a számba. Elértem a tövéig. Ekkor éreztem ahogy rángatózni kezd bennem és belém löveli örömnedvét. Készségesen lenyeltem. 
-Fantasztikus voltál baby.- mondta és lefektetett az ágyra. Adott a számra egy puszit és úgy haladt lefelé. A melltartómat kikapcsolta. Egyik mellem szájával másikat kezével kényeztette. Hangosakat nyögtem. Utána lejjebb haladt és rögtön feldugta két ujját. Erősen  ujjazni kezdett. Egyre hangosabbakat nyögtem egyik kezemmel Zayn haját húztam a másikkal pedig a lepedőt markolásztam. Aztán megéreztem meleg nedves nyelvét magamban. Ez már sok volt nem bírtam tovább és egy hangos nyögéssel elélveztem. Zayn szívesen nyalt tisztára utána pedig ismét felém kerekedett és a fülembe súgta. 
- Finom vagy.- súgta. Befészkelte magát lábaim közé és belém tolta magát. Élveztem és látszólag ő is ahogy teljesen bennem van. Egyre gyorsabb volt. A hátát karmolásztam és nyakát, száját puszilgattam. Éreztem ahogy a hasam feszít és már közel a csúcs. 
-Zayn..-mondtam 
- Várj még egy kicsit. Egyszerre léci.- próbáltam eleget tenni a kérésének. Amikor Zayn a szájával a szívni kezdte a nyakamat betelt a pohár. 
-Zayn!!!- sikítottam és abba a pillanatban elélveztem. Éreztem ahogy Zayn rángatózik bennem és ő belém élvez. Egy hangos férfias nyögés kíséretében persze. Utána mellém feküdt és átölelt. 
- Szeretlek.- mondtam kicsit félve. 
-Szeretlek.- mondta ő is. Ekkor rá néztem és megcsókoltam. 

J.Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése