Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. június 7., péntek

E.Anett.: Boldog Szülinapot! (Louis) 18+


Ma ünneplem a tizenhetedik születésnapomat és a barátom Louis azt mondta, hogy valami meglepetése van számomra.
Este kilenc óra. Az egész alakos tükröm előtt állok. Combközépig érő, piros passzos ruha van rajtam és fekete magassarkú. Hajam enyhén hullámos arcomat pedig halvány smink fedi. Nem tudom, hogy Louis mit tervez de úgy érzem, hogy ez a ruha minden alkalomhoz tökéletes lehet.
Néhány perc múlva dudálást hallok és akaratlanul is egy félénk mosoly kúszik az arcomra. Felkapom a fekete dzsekimet és lesietek az emeletről amennyire tudok a magassarkú miatt.
-Elmentem. - kiáltok anyuéknak, akik a nappaliban ülnek.
-Érezzétek jól magatokat. - hallom a választ majd ki is lépek az ajtón.
Megtorpanok, ahogy meglátom a hatalmas fehér limuzint és a barátomat, aki a kinyitott ajtó mellett mosolyog rám. Ajkamba harapok és elindulok felé. Egyből karjaiba von és gyengéd puszit nyom a számra.
-Szia! - suttog és már ki is ráz a hideg. Egyetlen egy szava ilyen hatással van rám. - Boldog szülinapot!
Szerényen mosolygok ismét majd segít beszállni a limuzinba, ami belülről még hatalmasabb és szebb mint kívülről.
-Ezt hogyan szervezted meg? - nézek körül a halványan rózsaszín fénnyel megvilágított kis téren, ahol körbe fehér bőrkanapék voltak elhelyezve.
-Az mindegy.
-Annyira édes vagy, köszönöm. - húzom magamhoz és megcsókolom. Rövid de mégis szenvedélyes csók.
-Ez a legkevesebb. - mosolyog, majd végig néz rajtam; pillantása szinte perzsel. - Gyönyörű vagy. - suttogja ismét majd megint megcsókol.
Egyik keze combomon pihen míg a másik a karomon végig siklik majd a hajamba temeti azt. Megmarkolja a tincseket és kissé hátrahúzza a fejem így nyakamat teljesen felfedi. Puha, ívelt ajkai nyakamra tapadnak és gyengéden szívni kezdik az érzékeny bőrt. Egy halk nyögés hagyja el a számat, tudja mi a gyenge pontom.
Fogai kicsit súrolják nyakam, amitől megint kiráz a hideg.
-Jó illatod van. - hümmög nyakamba, mire mosolyogni kezdek.
Két kezem közé fogom arcát majd hevesen ajkaira tapadok. Sosem bírtam magammal a közelében és úgy éreztem most végre megtörténik az, amire már egy ideje várok.
Hirtelen egy hatalmasat fékez az autó, ami idők közben elindult így elválunk egymástól egy pillanatra és mindketten halkan nevetünk. Néhány másodpercig csak egymás szemét nézzük. Teljesen megigéz gyönyörű kék szemeivel és állandóan úgy érzem, hogy elveszem bennük. Keze két combom közé csúszik és egyre feljebb halad, feljebb gyűrve ezzel a piros anyagot ami rajtam van.
-Tetszik ez a ruha. - motyog ajkaimba, amik súrolják egymást de mégsem forrnak össze.
Fogai közé veszi alsó ajkamat és meghúzza azt közben pedig érzem, hogy nyelve hegye súrolja számat fogai közt. Egyik percről a másikra változik hangulata és a gyengéd fiúból egy vad, szenvedélyes férfivá válik. Ismét hajamat markolja másik kezével pedig combomat húzza magára, ösztönözve, hogy üljek ölébe. Ahogy megteszem a ruhám a derekamig felcsúszik. Kezei vándor útra indulnak. Combomon indul, felcsúszik a fenekemig ott elidőzik egy darabig, néhányszor meg is markolja majd csípőmbe mélyeszti ujjait. Erősen fog miközben ajkaink vad csatét vívnak egymással. Ágyékát kicsit megemeli így dudorodó férfiassága nekem nyomul. Kicsit meglepődök de kellemes borzongás fut végig testemen. Egy percre sem szakad meg csókunk. Elkezdem kigombolni ingjét így felfedve tökéletesen kidolgozott és napbarnított felsőtestét. Kezeimet becsúsztatom az ing vállrésze alá és így veszem le róla a darabot. Erős nagy kezei a ruhám alá csúsznak és feljebb húzzák azt. Mellem alatt megáll és pár pillanatra elválik tőlem és engedélyt kérően néz szemeibe. Alig láthatóan bólintok, Louis pedig lassan megszabadít ruhámtól. Immár csak egy bugyi van rajtam, hiszen nem vettem fel melltartót a ruha alá. Szinte csodálva néz végig meztelen felsőtestemen én pedig érzem, ahogy a pír egyre jobban elönti arcomat.
-Ne légy zavarba! - motyog halkan majd jobb keze lassan rátalál jobb mellemre és gyengéden megszorítja azt.
Ajkamba harapok és úgy tűröm a kellemes érzést. Bal keze is munkálkodni kezd és a vágy egyre csak fokozódik bennem. A testem mintha önálló életre kelne; csípőmet előre hátra kezdem mozgatni így hozzá dörgölve magam. Egy rekedt nyögés hagyja el a száját és abba hagyja ténykedését.
-Akarlak. - suttogja nyakam hajlatába és kulcscsontomat súrolja fogával. - Annyira kívánlak.
Nem bírok magammal. Leülök mellé és ki csatolom az övét, kigombolom nadrágját majd le húzom róla és visszamászok ölébe.
-Te akarod? - kérdezi, keze pedig fel-le mozog gerincemen.
Csak bólintani tudok mert nem vagyok biztos a hangomban.
-Maradj te felül. Úgy te irányíthatod, hogy jó neked.
Ismét bólintok majd eszembe jut a sofőr, aki tőlünk körülbelül három méterre ült. Hátra fordulok, de Louis abban a pillanatban vissza fordít maga felé.
-Nyugi, hangszigetelt. - mosolyog. - Emeld meg kicsit magad.
Teszem ami mond és látom, ahogy boxerét lejjebb húzza így előbukkan hatalmas mérete. Megijedek de már ez sem tart vissza semmitől. Nadrág zsebéből előhúz egy óvszert és gyorsan felgörgeti magának. Én csak halkan nézem gyakorlott mozdulatait. Már éppen ereszkednék vissza, mikor megmarkolja csípőmet és félrehúzza bugyimat.
-Csak lassan, oké?
-Rendben. - szólalok meg hosszas hallgatás után és hangom jobban remeg, mint hittem.
-Ne félj! Nem lesz semmi baj. Ha valami nem jó, abba hagyjuk. - mosolyog biztatóan.
Vállaiba kapaszkodok és amilyen lassan csak tudok ráereszkedek.
Istenem. Annyira vastag és nagy. Annyira mélyen van benne, hogy hirtelen felnyögök a fájdalomtól. Louis visszafojtott lélegzettel tűri lassú mozdulatomat én pedig folyamatosan nyöszörgök a zsibbasztó fájdalomtól. A fele lehet bennem, mikor lassan vissza húzódok, Louisból pedig kiszakad az eddig visszafojtott levegő.
Még mindig fájt de már tűrhető volt így kicsit gyorsítok de még így is lassú voltam. Fenekemet markolja miközben én lassan és egyenletesen mozgok rajta. Néhány perc múlva úgy érzem már nem bírom a lassúságot. Ismét gyorsítok a tempón és ez már tényleg gyors. Louist meglepi a hirtelen tempóváltás így próbál lassítani de nem hagyom.
-Bébi, nyugi. - beszél nehezen de nem érdekel.
Hirtelen megragadja a csípőm, magához szorít és a hátamra fektet a fehér bőr anyagon. Lábaimat dereka köré kulcsolom és így tűröm, ahogy Louis az előbbi tempóhoz képest lassabban tol. Sokkal lassabban de sokkal intenzívebben. Elő jön belőlem néhány nyögés, majd percek múlva egyre hangosabb és gyakrabb hangok hagyják el a számat.
-Louis! - szűkölöm, mikor érzem, hogy valami furcsa ismeretlen érzés kezd eluralkodni rajtam.
-Tudom bébi, tudom. - suttog a nyakamba.
Hirtelen robbanás szerűen tör ki rajtam az érzés és erősen Louisba kapaszkodva élem át első orgazmusomat.   Csak hangosan nyögök és hagyom, hogy az érzés végig söpörjön rajtam majd lassan elmúljon. Néhány perc múlva Louis erősen a csípőmbe markolt és a gumiba ürítette magát.
-Boldog szülinapot! - mosolygott rám kissé fáradtan majd megcsókolt.
-Szeretlek - motyogtam halkan és fáradtan, majd karjaimat köré fontam.
-Én is - morogta a nyakamba és megpuszilta az ott húzódó vékony bőrt.

Az este további részében egy csodaszép étteremben vacsoráztunk, aztán Louisnál éjszakáztunk...

Remélem tetszett:)
~Jennii.

U.i.: Nézzétek meg ezt a blogot (NAGYON FONTOS!! ): http://changemylifewithpezz.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése