Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. június 27., csütörtök

E-mailes.: Harry, a megmentő 18+



Egy pólóban és egy rövidnadrágban fekszem az ágyamon három napja. Nem eszem, nem iszom, nem csinálok semmit. Totál depressziós vagyok a szemét osztálytársaim miatt. Egyszer csak nyílik az ajtó, és belép rajta a fősuli legtutibb sráca, Harry. Nem ismerem, csak látom mindig, és néhány pletyka szerint kissé perverz. De engem nem érdekel, mert oltári cuki.
- Helló! - köszön rám észveszejtő mosollyal.
- Hali! - üdvözlöm, és akaratomon kívül elmosolyodom.
- A haverjaim jelentették, hogy depis vagy. - magyarázkodik, miközben mellém ül.
- És? - értetlenkedem.
- Jöttem segíteni. - mosolyog. A srác lassan megfogja a kezem, felültet és maga felé fordít.
- Mi az, Harry? - kérdezem.
- Oltári nagyon meg szeretnélek baszni, (T/N)!
Magam sem tudom, mit csinálok, mikor kinyögöm:
- Én is téged. Gyerünk, csináld!
Harry lassan megcsókol, majd én is őt, egyre hevesebben csókolózunk. Kezdetnek ez se rossz, kezdek felébredni a depiből. Csókolgatja a nyakamat, a karjaimat, miközben én lerángatom róla fehér pólóját, és kidolgozott felsőtestére fekszem. Erre ő alaposan belemarkol a fenekembe, majd még egyszer. Felülök. Harry perverzen rám vigyorog, és lehúzza a pólóm. Igaz, még ott van a melltartóm is, de őt nem zavarja, és a hasam kezdi csókolgatni. Én lassan kigombolom a farmerét, és leveszem róla, így már csak egy fehér alsónadrág takarja el. A srác lassan kikapcsolja a melltartóm, majd leveszi, és a szájába veszi a melleimet. Nyalogatni kezdi, én pedig fel-felnyögök, mikor nyelve a mellbimbómhoz ér. Majd kiveszi a szájából, és lágyan fogdossa, míg megszabadít a farmeremtől. Látom, hogy zavarja őt a szűk boxer, ezért azonnal leveszem róla. Heréit látva elégedetten mosolygok, majd a mellem közé veszem őket, és lágyan kényeztetem. Erre Harry mutatóujját a bugyimhoz teszi, és szó szerint letépi rólam. Nyögök.
- Nyalj ki, kérlek! Most nyalj ki! - könyörgöm. Harry lehajol, és nyelvével a csiklómat kényezteti. Fantasztikus érzés, ahogy nyelve a csiklómhoz ér.
- Ennyi előjáték elég. - vigyorog. - Most pedig úgy, de úgy megbaszlak majd, hogy csak nézel!
Abbahagyja a nyalakodást, majd engem kerít felülre, a combomat szétnyitja, és bedugja szerszámát. Ó, igen, ez kell nekem! Harry fasza jár bennem, mint a nem tudom mi, én meg élvezem.
- Harry, elélvezek! - figyelmeztetem.
- Ó, ez az! Élvezz rám, baby! - kéri, és megragadja a mellem. Én egy apró sikítás után elélvezek, majd ő spermáit a testembe ereszti. Egyre jobban és durvábban csinálja, majd egy idő után kiveszi, és egyik ujját feldugja. Közben mosolyog.
- Na, elmúlt már a depid? - kérdi Harry.
- Hááát, még nem teljesen! - vigyorgok, és újra nekikezdünk.

TopLady

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése