Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. november 20., szerda

Why?

Nos, csúnya szokásom, hogy végigfutom az újabb sztorikat és megnézem a pipákat. Ez így eddig tiszta. De mikor a legtöbb sztorinál elég nagy mennyiségű negatív voks van, felteszem magamnak a kérdést: Miért? Mert persze, azért tettük ki, hogy nyugodtan véleményezzetek. Azt viszont tényleg nem értem, hogy ha már odavágtok egy negatív voksot, akkor miért nem tudjátok leírni kommentben, hogy mi volt a baj a sztorival? Szerintem senki sem kapna vérszemet egy kis ÉPÍTŐ JELLEGŰ kritikától. Igyekszünk a lehető legjobb minőségben írni a sztorikat és nekünk egy egy sztori több órás munka, szóval értékelnénk, ha nem csak közölnétek, hogy nem tetszik, hanem elmondanátok a miértjét is. Azzal csak nekünk segítenétek, és ezzel a segítséggel magasabb színvonalon futhatna a blog. Ez egy egyéni vélemény volt, nem tudom, a többi írónak van-e véleményre erről, az enyém itt van. Lots of love! <3 

-Orsa

3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    ez csak az én meglátásom, de lehet azért, mert a legtöbb blogon a tetszik van a bal oldalon és a múltkor is amikor olvastam egy töridet majdnem a nem tetsziket nyomtam meg, a tetszik helyett. Automatikusan a legelsőt akarom kipipálni, lehet hogy mások ezt nem veszik észre és azt hiszik, hogy a tetsziket pipálták, mert nagyon jókat írtok és nem hiszem el, hogy ennyi embernek nem tetszik. :O
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet abban valami, amit mondasz. Ha így állunk, akkor valamivel fokozottabb figyelmet kérnénk, mert mondjuk én szoktam átolvasni a saját sztorijaimat és keresem benne a hibát, ami ugye nem egy kellemes dolog. Nagyon örülünk viszont neki, hogy tetszenek a sztorik ♥
      - Orsa

      Törlés
  2. A sztorik teljesen jók, talán valaki bosszúból, amiért soká hoztátok a történetét, végignyomkodta a "nem tetszik"-et.:D <3 #1DDaytfogokmanezni:)

    VálaszTörlés