Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. november 20., szerda

Sziasztok!

Sziasztok!
Nos, én lennék az új szerkesztő Patricia F. Ez lesz a nevem is a történetek végén, amik remélem tetszeni fognak. Még egyszer köszönöm a főszerkesztőknek, nagyon örülök neki! 
Itt is lenne, amivel bejutottam, remélem tetszik, visszajelzéseket várok. Már csak azért is, mert kíváncsi vagyok, mennyire tetszenek a törijeim! ;)
Jó olvasást!

Barátommal ma ünnepeljük az első, közösen eltöltött egy évünket. Mivel Liam –nak a munkája miatt alig- alig látjuk egymást, ezért szeretném, ha a mai éjszaka lenne a legcsodálatosabb, és legszebb együtt töltött éjjelünk. Liam azt mondta, hogy ő intézkedik és elintéz mindent. Így rám már csak az a feladat hárult, hogy beszerezzek néhány kelléket. Először is valami dögös ruha kellene, de mivel nem tudom hova megyünk, ezért sötétben tapogatózom. Végül anyu javaslatára elmentem vásárolni, és rengeteg ruhát vettem. Sosem voltam az a vásárlós, pláza cica, most viszont, egyszerűen csak éltetett a tudat, hogy nagyon jól akarok kinézni Liam miatt. Viszont a ma esti választásom egy feszülős, ében fekete bőr ruhára esett, ami nem nagyon tetszett, de Liam érdekében mindent. Vagyis, inkább fogalmazok úgy, hogy a ruha jó, inkább annak fazona, és mérete nem jön be. Ezután egy fehérnemű boltba tértem be, ahol az eladónő segítségét kérve kezdtem kutakodni a szexibbnél szexibb fehér neműk között. - Ezt próbálja fel szerintem, tuti ötös – nyomott egy piros színű felsőt és alsót a nő, és betolt a próbafülkébe. Magamra kapkodtam a bugyit és a melltartót, majd végig néztem a tükörben. Nem is rossz! Megvettem a két anyagot, és elindultam haza. Otthon, csöndesség fogadott, tehát Liam már elment. Pedig azt mondta, még itthon lesz mikor megjövök. Bár lehet, hogy csak velem haladt el ennyire az idő. Itthon aztán újra felpróbáltam a ruhákat, és miután elkönyveltem, hogy tökéletes lesz, az ágyamra terítve, megfőztem az ebédet. Tudtam, hogy ma is sajnos egyedül kell ebédelnem, de szinte már megszoktam. Az ebéd után beültem egy kicsit a tv elé, de hamar el is nyomott a déli szundi manó. Mikor megébredtem már öt óra volt, így elkezdtem készülődni. Megcsináltam a hajamat, és magamra vettem a ma szerzett szerzeményeim. Sminket most sem tettem, ahogy szokásomhoz híven semmikor sem. Nem szeretem a sminket, irritálja a bőröm, engem, és annyira mű. Én pedig nem vagyok egy mű gumi baba! Hétre elkészültem, és leballagtam a nappaliba, ahol Liam várt. Mint mindig, most is remekül nézett ki. Haja felvolt zselézve, kissé kócos volt, amit imádtam. Egy fekete csőrfarmer volt rajta, egy feszülős pólóval, ami alatt eléggé látszódtak tökéletes kockái. Annyira imádom ezt a pasit! Lábán a fekete jól megszokott bakancsa virított, kezén az órája, amit tőlem kapott szülinapjára. Végig nézett rajtam, majd szemembe, közben pedig benedvesítette alsó ajkát. Felkuncogtam és elé sétáltam. 
- Szia kicsim – nyomtam arcára puszit. - Mehetünk? – hörögte. Ahw, ez a rekedt hang az, amivel le tud venni a lábamról! 
- Igen - belé karoltam, és elindultunk kifelé. Egy hófehér limuzin várt minket odakint, ami igazán nem megszokott, az én életemben. Feltekintettem rá, mire ő csak kivillantotta fehér fogsorát és kitárta előttem az ajtaját. Bemásztam a csoda járgányba, majd utánam Liam is. Becsukta az ajtót, és rám emelte hatalmas barna íriszeit. Amiket imádok! Közelebb csúsztam hozzá, de kis méretű ruhám kissé felcsúszott, amit észre is vett, és lehunyta szemeit. Uhm, igen, azt hiszem, most felizgattam, egy kicsit. Gatyájára tévedt a szemem, ahol már dudorodni kezdett, így nagyot nyeltem, és rá néztem. 
- Milyen volt a mai napod? 
- Egész jó. 
- Na és megtudtad szervezni amit akartál? 
- [T/N] ne is fáradj, úgy sem szeded ki belőlem, hogy hova megyünk! 
- Ezt nem hiszem el! Rájött! – szitkozódtam halkan, mire felnevetett, és államnál fogva magához húzott, majd hosszan megcsókolt. Ajkai finoman becézték enyéimet, nyelve pedig átcsúszott a számba. Imádtam azt az intenzív érzést, miközben megcsókolt. Annyira szerettem vele csókolózni, szinte már többet töltöttünk smárolással, mint beszélgetéssel. Alsó ajkát kicsit megharaptam, mire keze combomra csúszott, s elkezdett simogatni. Félre hajolt, némi levegőért, de keze nem állt le, továbbra is kényeztette a combomat, én pedig alul kezdtem nedvesedni. Ajkaim újra ajkaira találtak, és még mielőtt durvulni kezdhettünk volna, megállt az autó. Előbb kiszállt ő, majd én, s elhagytuk a kocsit. A kikötőben voltunk, s egy nagy jacht felé indultunk, amin az én nevem állt. Teljesen meglepődtem, Liam viszont csak sejtelmes vigyorral, húzott tovább, fel a hajóra. Amint felértünk, körülnézni se volt időm, Liam azonnal felkapott, és az egyik szoba felé kezdett cipelni. 
- Várj Liam, mit csin… - nem hagyta, hogy befejezzem mondatom, inkább elhallgatatott mámorító csókjával, és óvatosan az ágyra rakott. Felém kerekedett, és hatalmas kezei levándoroltak apró ruhám alá, a vadonatúj vörös bugyimhoz. Anyagon keresztül kezdett simogatni, s puha ajkai áttértek nyakamra. Egymás után hagyták el a sóhajok a számat, ami tetszett neki, így felbátorodott és lehúzta a bugyimat. 
- Hm, szép kis darab! És milyen nedves – kúszott perverz vigyor a szájára. Kezei felvándoroltak és lehúzta ruhám cipzárját, majd gyorsan levette rólam a ruha darabot. – Így már jobb – s feltérdelt, fejével lábaim közé furakodott. Egyik ujját megéreztem csiklómon, majd a szemembe nézve, lehajolt, s bevonta nyelvét is. - Ah – nyögtem nagyot, mikor felvezette belém nyelvét. Gyorsan és ütemesen kezdett nyalni, én pedig a fellegekben jártam. Hogy, tud valaki ennyire isteni lenni? Éreztem hasamban azt a bizonyos feszítő érzést, s hogy Liam tudtára adjam, kezeimet barna fürtjei közé csúsztattam, és meghúztam, miközben egy hatalmasat nyögve elélveztem. Mivel jól tudta, hogy ezek után, semmi erőm nincs, és még mindig szinte „sokkolva” vagyok, így felállt és levette magáról a ruháit. Meztelenül feküdt vissza mellém, s húzott elő egy óvszeres csomagot. Magára görgette, majd megmarkolta és belém hatolt. Teljesen kitöltött hatalmas méretével, és újra a felhők közé jutatott. Lassú tempóját imádtam, éreztem, hogy még így is védelmez, hogy figyel és vigyáz rám. És ez a tudat, még közelebb jutatott a csúcshoz, ahogy az is, hogy minden egyes lökésnél suttogott a fülembe. -
 Boldog egy éves évfordulót kicsim! Szeretlek! - Én is! Nagyon – nyögtem ki nagy nehezen. - Örülök, hogy veled tölthettem ezt az egy évet! 
- Ahw Liam, el sem hiszed milyen boldoggá tettél! - Te is engem drágám! Imádlak – s egy férfias nyögés kíséretében, rángatózni kezdett bennem, majd belém élvezett. Ez engem is a csúcsra jutatott, s nagyot sikítva én is elmentem. 
- Köszönöm! – csókoltam meg. – Viszont, én még nem adtam át az én személyes ajándékomat – haraptam ajkamba. Liam kihúzódott belőlem, kidobta az óvszert, én pedig egy új után nyúltam. Vigyorogva nézett rám, én pedig felültem, s kezemet játékszerére csúsztattam, majd elkezdtem neki kiverni. Pár másodperc múlva, farka újra a hasa alját csapkodta, amin elmosolyodtam, s felgörgettem rá az óvszert. Az esténk tökéletesen sikerült, mondanom sem kell, ezek után, még 5 –ször együtt voltunk, s mindegyik isteni volt. Reggel ordítozásra ébredtem, és Liam sem volt mellettem. Magam köré tekerve a takarót indultam meg a hangok felé. Liam –ot pillantottam meg, és egy barna hajú lányt. A lány egyik pillanatban még ordítozott, a másikban meg már Liam –on csüngött. Miután elválltak a lány rám pillantott, s egy gúnyos mosolyt küldött felém. Én meg csak álltam tátott szájjal, szemeimben könnyekkel, és nem tudtam felfogni mi történt. Liam megfordult, s mikor meglátott elkerekedtek szemei. 
- [T/N] ez nem az aminek látszik – dadogta. 
- Miért minek látszik? Liam, előttem csókoltál meg egy lányt, és úgy, hogy tegnap ünnepeltük az egy évünket. - Egy éveteket? – vonta fel a szemöldökét a csaj. – Na ne röhögtess, vele voltál egy éven keresztül? Akkor most már tudom ki olyan pocsék az ágyban, hogy mindig hozzám jöttél muci – nevetett fel, belém meg mintha egy tőrt szúrtak volna nyilallt a szívembe. 
- I- igaz ez? 
- Én, igen – hajtotta le a fejét Liam. Úgy éreztem ennél jobban még senki sem alázott meg. Átvertek, hitetgettek, és eltiportak. Ő volt életem szerelme, Liam Payne, aki miatt feláldoztam volna az életem. De kiderült… hogy csak egy nagy átverés volt az egész. És ennek ellenére… még most is, tiszta szívemből szeretem!

Patricia F.

2 megjegyzés:

  1. Úrsten. Nagyon ügyes vagy. Tetszik, hogy nem átlagos sztori, hogy nem csak 3 mondat a történet, és hogy nem "Happy end" a vége. Máris kedvencem vagy!;)<3

    VálaszTörlés
  2. Legyen folyti!!! Nqgyon jól írsz!

    VálaszTörlés