Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. szeptember 8., vasárnap

Kmett Fanninak.: Borospince. (Zayn) 18+

Zaynel úgy döntöttünk, ma délután grill partit tartunk, ami nagyon is jól sült el. Nem égettük oda húst, a saláták is megfelelően sósak voltak. Miután megmártóztam a medencében, megkívántam egy kis italt is, így lementem a borospincébe. A kellemes hideg levegő megcsap és boldogan mosolygok, miközben egy üveg, édes bor kibontásával próbálkozom.
- Hagyd csak, kicsim, majd én!- szól Zayn a lépcső tetejéről, majd gyorsan szedve a fokokat, leér mellém és könnyedén kihúzva a parafa dugót kiönti a vörös folyadékot két pohárba. Leül a lent lévő poros kanapéra és int, huppanjak le rá. Bólintok és apró puszit nyomva szájára, teszem amit kér. Jó nagyot hörpintek a poharamból és hátra adom barátomnak az övét, aki, szintén iszik belőle sokkal többet, mint én. Bár tudom, tapasztalt, őt ez, az adag meg se mozgatja!
- Köszönöm, hogy elpakoltál!- dőlök hátra és nedves testem, az ő csupasz mellkasát érinti. Ő teljesen száraz (volt) ugyanis amíg én megmártóztam a medencében, ő elpakolta az ételeket és a piszkos edényeket a mosogatóba helyezte.
- Nincs mit - leheli fülembe. A bekapcsolt zenére hullámzok csípőmmel, ami miatt halkan felnyög. Tenyereit előre vezeti, és bele markol melleimbe. Szemeim fenn akadnak, de csak pár másodpercig, majd tovább dörgölöm magam, ő pedig erősebben tartja kebleimet.
- Imádom- durmolja. Férfiassága növekedni kezd alattam én pedig kikötöm a melltartóm, s eldobom. Lágyan köröz ujjaival a bimbóm körül, végül csavar rajtuk párat, amitől felugrom. Nem csak a fájdalom, hanem a vágy is átjárja testemet, ezt a kettős érzést pedig mocskosul élvezem! Ajkai felfedező útra indulnak a nyakamon, lágy puszikkal kényeztet, nagy tenyerével továbbra is melleimet kényezteti. Érzem, hogy nőiességemnél nedvesedni kezdek, így tudom, cselekednem kell. Lemásznék róla, de szája most kulcscsontom alá merészkednek, nekem pedig hátra bukik a fejem.
- Egyszerűen gyönyörű vagy! Csupán a tudattól is égnek állok, ha csak a meztelen testedre gondolok! - tudja, ha mocskosul erotikusan beszél hozzám, végem van! Most már hangosabban nyögdécselek, ujjaimmal kapaszkodót keresek, amit vállaiban találok. Puha ajkai közé veszi egyik bimbómat és szívni kezdi, amitől csípőmmel előre lökök, ő pedig belemarkol a fenekembe. Továbbra is szívva kebleimet, feljebb emeli derekamat, ujjaival szétköti a bugyim pántját, és messzire eldobja. Csupán a melleim kényeztetésétől majdnem elmegyek, de mikor feldugja egy ujját, lemászok róla.
- Valamit rosszul csináltam? - kérdezi rögtön, de én elmosolyodom és a poros padlóra térdelek. Apró kezemet felfuttatom combján, majd lerántom a nadrágját.
- Rossz fiú voltál, túlságosan felizgattál - közel hajolva suttogom fülébe. Testén végig fut a hideg, és éhesen kap ajkaim után. Nyelveink küzdenek egymás ellen, szinte faljuk egymást. Melleim dörzsölik péniszét, amitől nyögések hagyják el száját. Elválok tőle, feje rögtön hátra csuklik, mert hasát csókolgatom. Imádom a kockás, kidolgozott pocikat, nem tehetek róla... Alhasánál végig zongorázok ujjaimmal, végül erősen megragadom a farkát.
- Jézusom - motyogja és hajamba túr, ahogy óvatosan beveszem a számba. Nyelvemmel köröket rajzolok tetejére, majd megpróbálok belőle sokat bevenni, de nem sikerül. Hiába, nem mindenki születik mély torok királynőnek. Zayn észreveszi, hogy ez rosszul esik nekem, ezért összekulcsolja a kezeinket, s fülemhez hajol.
- Nincs semmi baj, kicsim. Én nagyon szeretlek!- tekintetem összetalálkozik az övével, de most csak arra tudok gondolni, mennyire is szerencsés vagyok!
- Én is!- mosolygok és tovább kényeztetem, amennyire csak tudom. Féltem nem fogom majd annyira felizgatni, de a nyögéseiből következtetve, sikerült!
- Kérlek, most hagy jöjjek én!- fogja nagy tenyereibe apró arcomat, s felhúz magára.
- Nem lenne jobb ezt fent folytatni?
- Képtelen vagyok innen mozdulni, sajnálom...
- Remélem a derekad azért nem fáj - kacsintok, bár tényleg szeretném, ha semmije se fájna! Magával szembe fektet, csípőmet közel húzza arcához, szinte már eltűnik a feje. Orrával megböki csiklómat, amire apró remegéssel válaszolok. Nyelve kikandikál szájából, s megkezdi kínzásomat. Jobb kezén az ujjai combomat és fenekemet markolják, de a másikkal bejáratomat tágítja. Hajába túrok, az eszeveszett vágytól magamhoz húzom, végül az orgazmus közeledtével behatol 4 ujjával. Ha nem fogna annyira erősen, felugrottam volna. Ehelyett nyöszörögni kezdek a keserédes fájdalomtól.
- Türelem, édes! Mindjárt elmúlik, de muszáj kitágítani, elég régen voltunk már együtt...- suttogja, s lassan mozgatni kezdi kezét. Percekkel később csípőmmel akaratlanul is előre lökök, s abban a pillanatban elélvezek. Bár már elértem az orgazmusom, Zayn tovább nyal, csak ujjaival inkább mellemet gyötri. Mikor, érzem, már nem bírom, szörnyen akarom, megfordulok, megfogom péniszét, s amilyen óvatosan csak tudok magamba vezetem. Körzök rajta, előre- hátra mozgok, csak később kezdek el fel és le emelkedni.
- Gyorsabban, baba!- morog fel, méltányolva az elég lassú tempómat. Megrázom a fejemet, és még lassabbra veszem, ugyan is fáj... Csak sajnos, vele ezt képtelen vagyok közölni, ezért fenekembe markol, és erősen kezd mozgatni előre, hátra.
- Ne,- nyöszörgöm. Kezeimmel eltakarom arcomat csípőmet feljebb emelem, hátha tudok szabadulni.
- Kérlek Zayn, nagyon fáj,- kiáltom. Az eddigieknél erősebben döf belém, s érzem ahogy elélvez. Most már hangosan zokogok, ahogy elereszt, rohanni kezdek felfelé. A szívem dobogásától, nem hallok semmit, látni is csak homályosan látok. Befutok a házba, fel a lépcsőn, a legközelebbi vendégszobába. Nem értem. Zayn sose volt erőszakos, még, ha kértem akkor se! Sose féltem még tőle, de most rettegek. Be lenne szívva? Nem, sose tenné! Berúgva se, azt éreztem volna. Remegve magamra húzom a takarót, kispárnát a fejemre rakom, s zokogva elalszom.
 
***

Reggel vörös szemekkel, duzzadt szájjal ébredtem. A kispárnát szorongatva kezeimmel indulok meg a nappaliba. Zayn a kanapén fekszik, mellette lavór, kancsó víz és egy fél kenyér. Teste megremeg, magzat pózban szundikál. Arca vörös és megviselt. Tenyeremet homlokára vezetem, ami tűz forró.
- (T/N)...- motyogja nevemet.
- Mi történt Zayn?- kérdem hangosan, hogy felébredjen.
- Liam egyik ismerőse, aki itt volt, drogot rakott az italainkba...- felül a kanapén, hajába túr és a poharából iszik egy kortyot.
- Emlékszel valamire...a tegnap estéről?- makogom.
- A kanapén csókolóztunk, majd elájulok, aztán hajnalban itt ébredek, azóta,- pillant órájára- kb. két órát aludtam.
Szám elé teszem kezemet, pityeregve megrázom fejemet és leülök mellé. Szorosan magához húz, arcát nyakamba temeti, és halkan szuszog.
- Mit tettem?- kérdi remegve a választól. Nem szokásom hazudni, hogy semmi, ezért elmondok mindent, elejétől, a végéig.
- Tesztek feljelentést?- hadarom el a végére. Távolabb húzódik, fürkészni kezd, végül lehajtja a fejét, de így is látom, hogy egy könnycsepp kicsordul.
- Én, annyira sajnálom! Sose akarnálak bántani, nagyon szeretlek! Egy szemét disznó vagyok- ócsárolja magát, és a mellette lévő kis asztalra ver.
- Bedrogoztak, Zayn! Bevallom reggel úgy voltam, összepakolok és helló, de most, hogy tudom az igazságot...- megrázom a fejem, nem hagyom el!
- De bántottalak! Kérlek, hagyj magamra! Tudom, most ezt mondod, de sose fogsz már bennem bízni, ott fog kattogni a fejednél ez, az emlék!
- Nem, mert szeretlek, és elfelejtem, megpróbálom! Csak, ne taszíts el, rendben?- ismerem annyira, hogy tudjam mit tenne ezek után. Apró bólintással jelzi, megértette amit kértem, s próbálja betartani.
-Komolyan képes lennél velem maradni ezek után? - kérdezte halkan és arcát közelebb hozta az enyémhez. 
-Persze. Nekem vagy teremtve. Tehetsz bármit (na jó, ez túlzás), de neked nagyon sok mindent elviselek. És ez... igazán semmi volt ahhoz képest, amit más emberek csinálnak a barátnőjükkel. Csakhogy, neked még indokod is volt rá, hiszen az a hülye gyerek bedrogozott téged. Innentől pedig nincs okom túlságos haragtartásra. Hisz' szeretlek - mondtam hallos komolysággal é azt a kis helyet is amit ajkaink között volt áthidaltam és megcsókoltam. Hosszas csókolózással elkezdődött az életünk újabb szakasza. Egy újabb bizalom szakasza. Azt hiszem...
Remélem tetszett Fannikám! ♥
xxSzikraa.♥*

4 megjegyzés:

  1. Nincsenek rá szavak!!! :) <3 köszönöm....

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Kérhetek egyet Niall-el? :) x.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok kérhetek én is egyet Harry-vel?? Előre is köszi! x. :))

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!Nagyon jokat irtok!Kerhetek egy Zayneset Shenon nevre?

    VálaszTörlés