Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. április 14., hétfő

T. Marika-Viharos éjszaka (Harry) 18+


A közeli barátaimmal készülök egy hosszú hétvégés kiruccanásra. Az egyik barátnőm családjának van egy nyaralója, közvetlenül a tengerparton. Hatan megyünk, két pár és én, meg a legjobb barátom, Harry. Kár álmokat szőni arról, hogy esetleg Harry meg én... mert nem! Mi sosem működnénk párként, ugyanis túl egyformák vagyunk, viszont ha valamiben esetleg nem értünk egyet, akkor órákig képesek vagyunk győzködni a másikat a saját igazunkról. Ha összejönnénk csak megőrjítenénk egymást. Ráadásul egyáltalán nem vagyok az esete. Neki sokkal inkább a hosszú lábú, magas szőkék jönnek be, én meg pici, hullámos hajú barna vagyok. Most, hogy ezt tisztáztuk, rohanok, mert Harry a kanapémon látványosan szenved. Ő már nagyon is indulni akar. Nem kínoztam, így a cuccaimmal felpakolva kidöcögtem a kocsihoz. Felvettük a többieket is és elindultunk a nyaralóhoz.

***

Estére értünk oda. Valami elképesztő az a ház! Egy valóságos villa! Miután bent ledobáltuk a cuccainkat a kanapé mellé, mentünk is ki a tűzrakó helyhez és mályvacukrot sütögetve énekelgettünk és röhögtünk. Mikor mind elfáradtunk, eloltottuk a tüzet és bent rájöttünk, lesz némi gond a szobákkal. Három szoba van, kettő a pároké, mi meg maradtunk ketten egy szobára. Komolyan öt perce veszekedtünk, hogy ki aludjon a kanapén, mire a ház tulajdonosa, történetesen a legjobb barátnőm bezavart mindkettőnket a szobába azzal, hogy aludjunk együtt. Duzzogva mentünk be, mint a rossz gyerekek, majd még negyed óráig vitáztunk, hogy melyikünk aludjon a földön.
- Én biztosan nem alszom a földön!- makacsoltam meg magam.
- Hát én sem!- rántott vállat Harry. Bemásztam az ágy egyik oldalára, ő pedig a másikra. Feküdtünk egymás mellett.
- Most komolyan egy ágyban fogunk aludni?- kérdeztem. Két felnőtt nem nagyon alszik együtt, ha nincs semmi közük egymáshoz. 
- Ugyan, (T/N)! A végzős táborban is együtt aludtunk!- röhögött. Ez igaz! 
- Jó, mindegy! Én hulla vagyok. Jó éjt!- búcsúzkodtam, majd hátat fordítottam neki és lehunytam szemeimet. 
Valamikor hajnal tájékán hatalmas égdörgésre és villámlásra keltem. Próbáltam visszaaludni, de sehogy sem ment.
- A kurva életbe!- szitkozódott mellettem Haz.
- Te sem tudsz aludni?- emeltem fel fejem a párnámból. 
- Nem, hogy rohadna meg!- morgott feszült állkapoccsal. Előkotortam a táskámból a laptopomat, majd elkezdtem kutakodni.
- Ugye nem akarod kiguglizni, mit kell tenni, ha nem tudsz a vihartól aludni?- röhögött hitetlenül. Karon csaptam, majd megmutattam neki, hogy filmet kezdtem keresni. Találtunk valami brutális horrort, ami rögtön megfogta Göndört. Negyed óra múlva konkrétan az ölében kucorogva néztem a filmet. Egy pillanatra elszakította áhítatos tekintetét a képernyőtől és végig nézett rajtam. Csőtop és sort volt rajtam.
- Szent szar! Miért nincs neked pasid?- kérdezte. 
- Biztos túl sokat látnak veled!- feleltem, majd fejem a mellkasába fúrtam, mert valami szörny beugrott a képbe. Állam alá nyúlva felemelte a fejem, így rá néztem.
- Valamit kipróbálok!- szólt előre, majd mielőtt válaszolhattam volna, megcsókolt. De még hogy! Elengedte volna ajkaimat, de utána kaptam és folytattam a csókot. Letette a laptopot az üres ágyrészemre és szenvedélyesen csókolt. Eleinte ruhán keresztül kalandozott keze a testemen, majd apró nyöszörgéseimtől felbátorodva benyúlt a felsőm alá és gyengéden simogatta a hasamat. 
- Ez nem helyes!- böktem ki. Miket beszélek? Ki nem szarja le, hogy helyes-e vagy sem?
- Abba akarod hagyni?- szegezte nekem a kérdést, de még mindig csókolgatta a nyakam. Ha akarnám, se tudnám abbahagyni, mikor selymes ajkai a legérzékenyebb pontomon cirkálnak a nyakamon. 
- Dehogy akarom!- túrtam hajába. Mélyet sóhajtott. Imádja, ha a hajával játszanak. Elkapta a topom szélét és lerántotta rólam. Ajkai közé kapta egyik mellbimbómat és finoman szopogatta, közben derekamat és fenekemet simogatta felváltva. Egyik kezemmel az ágy támláján támaszkodtam. Óvatosan ráharapott kemény bimbómra, mire csípőm az övének szorítottam. Egyik karjával átölelte a csípőmet és a földön kezdett matatni. A nadrágja farzsebéből előkaparta a tárcáját, abból pedig egy óvszert húzott elő.
- Kérdezzem, hogy miért van nálad gumi?- néztem rá.
- Mindig van nálam. Ki tudja, mikor kell?- vont vállat.
- De sejthetted, hogy itt nem fog kelleni...- akadékoskodtam.
- Ó fogd már be, a lényeg hogy van! Ne légy péniszlohasztó!- szólt rám. Elnevettem magam és megcsókoltam. Lerángatta a sortomat és bugyin keresztül kezdett izgatni.
- Hm, határozottan jobban szeretem, ha a szádat beszéd helyett másra használod!- motyogta a számba. Picit meghúztam a haját, ő pedig az alsó ajkamba harapott. Mélyen egymás szemébe néztünk, meghúzta az ajkamat, majd elengedte. Kezeimet végigsimítottam izmos hasán, majd lerángattam a bokszerét. Úgy tűnik mégsem vagyok olyan péniszlohasztó! Szorosan rámarkoltam és ajkaim közé véve kezdtem kényeztetni. Ujjait szinte rögtön a hajamba fonta. Saját kedvére váltogatta a tempómat, közben finoman simogatta a fejbőrömet. Nyögései egyre sűrűbbek lettek, néha lökött egyet a csípőjével. Éreztem, hogy nagyon közel van, ezért kicsúsztattam a számból. Maga alá fordított, majd felgörgette az óvszert.
- Mehet?- nézett mélyen a szemembe. Bólintottam, majd belém hatolt. Belekapaszkodott az ágytámla két szélébe és rögtön hatalmas tempót kezdett diktálni. Hatalmas égzengés közepette villámlások világították be a szobát. Lábaimmal átöleltem a derekát. Végigsimítottam hátán, majd körmeimet selymes, napbarnított bőrébe vájtam. Az egész ágy mozgott alattunk, a támlája folyamatosan a falnak csapódott. Hatalmas nyögések kívánkoztak ki belőlünk, de egy-egy csókkal elfojtottuk őket, nehogy meghalljanak minket.
- Uh, (T/N)!- nyögte. Istenem, létezik ennél szexibb hang? Nem, nem hinném.- Kapaszkodj a rácsokba!- súgta a fülembe, majd finoman megharapta fülcimpámat. Tettem, amire kért, ő pedig -ha lehetséges- még inkább fokozta a tempót. Kisimítottam az arcából a lógó tincseit, majd újra rámarkoltam az ágy hideg vasrészére. Lassan, nagyon lassan a nyakamhoz hajolt. Szó nélkül oldalra biccentettem a fejem. Nyelvét hevült bőrömhöz érintette. Beleharapott a nyakamba, ezzel egy időben hatalmasat döfött, mire rögtön elélveztem a nevét nyögve.. Nyöszörgésem közepette ő is elment. Elengedtem a rácsot, lábaimat leeresztettem a derekáról, helyette karjaimmal kulcsoltam át. Ajkai huncut mosolyra húzódtak. Kevés szexisebb jelenség van ennél a mosolynál!
- Elállt a vihar!- jegyeztem meg. Halkan felnevetett, majd elsétált a kukáig. Ajkamba harapva figyeltem hátán az izmokat, ahogy járás közben összehúzódnak. Lecsaptam a laptopom tetejét és a földre raktam az ágy mellé. Harry nemes egyszerűséggel rám feküdt. Fejét melleimen pihentette. Boldogan vigyorogva cirógattam fejét.
- Hála neked, nem tudtam meg, hogy a zombik kinyírták-e az emberiséget!- motyogta.
- Te csókoltál meg, ember!- háborodtam fel.
- Jó, mindegy, leszarom a zombikat, csak hagyj aludni!- dünnyögte. Nem tudtam visszafogni a mosolyomat. Tovább szórakoztam puha fürtjeivel, közben egyenletes szuszogását hallgattam, majd hamarosan elaludhattam.
Forró napsugarakat éreztem a bőrömön és puha ajkak puszilgatását. Harry! Lassan felnyitottam szemeim. A sejtésem beigazolódott. Göndör édesen mosolygott rám.
- Jó reggelt! Hét ágra süt a nap! Felszáradt a talaj is.- örvendezett. Rég láttam ilyen önfeledten boldognak. Összeszedegettem a földön heverő ruháimat, majd utána eredtem. Kint ültek a teraszon.
- Jó reggelt!- mosolyogtam körbe. Viszonozták a köszönésemet, majd beszélgetések kezdődtek. Hú, megúsztuk! Valamin összemosolyogtunk. Annyira meg akarom csókolni! Kezét a térdemre csúsztatta, meglepődve pislogtam. Annyira lekötött az érintése, hogy alig vettem észre legjobb barátnőm pasijának a szívatását.
- Uh, (T/N)!- nyögte, Harry-t utánozva. Mégsem úsztuk meg! Barátnője oldalba csapta.
- Ó Harry!- csúszott ki a száján.
- Ez az! Szívjátok csak a vérünket, van elég!- vigyorgott, majd felállt, várva, hogy kövessem. Értetlenül megálltam előtte, mire átölelte a derekamat.- De ha nem maradt titokban, akkor gondolom ez sem zavar!- mondta, majd megcsókolt. Egészen hasonlított a tegnapi csókjainkhoz.
- Na végre!- sóhajtott fel a másik páros. Értetlenkedve néztünk rájuk.
- Ha tudnátok, mióta próbáltunk titeket összeboronálni!- csóválta a fejét barátnőm.
- És még hogy megőrjítenétek egymást!- hitetlenkedtek barátaink.
- Ó, ez így is lesz, de most már lerendezhetjük egy hatalmas békülős szexel!- vigyorgott Harry. Vállba bokszoltam, mire elkapta a csuklóm és magához rántva megcsókolt.

~ Orsa

4 megjegyzés:

  1. Orsa, drága, péniszlohasztó? nane xdddddddddddd
    Csúcs szuper lett!;)

    xx Patricia F.

    VálaszTörlés
  2. Rohadt jó stílusban van megírva. Imádtam! :*

    VálaszTörlés
  3. Ahh*-*
    Olyan nagyon-nagyon jól írsz, higy az valami eszméletlen. Imádtam!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia kérhetnék esetleg egy Larryset az a lényeg, hogy valamelyik fiúval jöjjön össze. Köszii X)

    VálaszTörlés