Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. március 16., vasárnap

Troublemaker (Part 2) 18+


Döbbenten ültem az ágyam előtt a földön. Tényleg itt hagyott volna? Nagyon úgy fest! Először roppant dühös voltam. Megdug, aztán csak úgy elhagy. Tény, hogy én ajánlottam neki a lehetőséget, de azt hittem, hogy a szexel még mindig kordában tarthatom. Tévedtem. De annyira szeretem! Úgy tűnik igaz, hogy akkor vesszük észre, milyen értékes valaki, ha elveszítettük. És erre teljes mértékben rájöttem az alatt a hónap alatt, még igyekeztem kiölni a romlott lányt a testemből. Ha Harry Styles-nak egy normális csaj kell, megkapja. Azóta nem beszéltünk, hogy szakított. Azt hiszem, valaki más lettem, egy olyan nő, akit talán Harry tud még szeretni. Mégis borzalmas gyomorgörccsel állok a háza ajtajában. Mire észbe kaptam, már nyílt az ajtó és előttem állt. Bekopogtam úgy, hogy észre sem vettem.
- (T/N)?- vonta össze a szemöldökét. Nem vagyok benne biztos, hogy örül nekem.
- Beszélni szeretnék veled.- böktem ki. A gyomrom liftezik. Meghalok!
- Egy hónapig nem jutott eszedbe?- dörzsölte az orrnyergét.
- Kellett idő, hogy megváltozzak.- feleltem. Kitárta az ajtót, hogy beengedjen. Leültünk és beszélgettünk.
- És ezt mind miattam?- kérdezte halvány mosollyal. Édes, mikor így néz rám.
- Többet is megtennék érted! Utólag belátom, hogy hülye voltam. Egy igazi csira.- feleltem. Elgondolkodva rám nézett, majd kicsit habozva, de megcsókolt. Ajkaim rögtön válaszoltak. Két combja mellett térdeltem a kanapén, kezeit a farzsebembe dugta.
- Hiányoztál, kislány!- morogta a számba. Testemet elöntötte a forróság. A fenébe is, akarom őt, most azonnal! Felálltam és húztam őt magammal a szobájába. Lelökött az ágyára, mire idióta vigyor terült el az arcomon.
- Remélem az ízlésed szex téren nem változott. Az ágyban a vagány csajt akarom!- morogta a nyakamba.
- Ettől nem kell tartanod!- túrtam bele a hajába. A csípőmre ült, vigyázva, hogy ne túl sok súlya nehezedjen rám. Lerángatta rólam a felsőmet. Ó igen! Ő kell nekem! Melltartón keresztül masszírozta a melleimet, miközben nyelve az enyémet ízlelgette. Ágyékomat akaratosan megemeltem. Ajkai elengedték az enyémet. Kínzóan lassan húzta végig őket a bőrömön, még elért a fülemig.
- Türelmetlen vagy!- suttogta. Keze becsúszott a farmersortom alá. Ujját lassan végighúzta szeméremajkaim közt. Sikítani lett volna kedvem, mikor csapódott a bejárati ajtó.
- Harry, édes! Itthon vagy?- kérdezte egy női hang. Kihúzta kezét a lábam közül és felkapta a pólómat.
- Tűzlétra, gyorsan!- tanácsolta.- Este találkozunk nálad, ha nem ment el a kedved tőle!- kacsintott, majd elhagyta a szobát én pedig kimásztam. Hazáig azon járt az agyam, hogy elment-e a kedvem az egésztől. Égő ágyékom megválaszolta a kérdést. Nem! Egész nap szenvedtem. Vágytam a kielégülésre, amit Harry okoz majd nekem. Mikor végre kopogtak, teljesen beindulva nyitottam ajtót, de nem Harry volt az, csak a szomszéd hozta át a nekem szóló levelet, amit véletlen hozzá dobtak be. A fene egye meg! Még mindig kapok a versenyekről értesítőt. Felkaptam egy öngyújtót és a konyhában a mosogatóban elégettem. Lépteket hallottam. Valaki megállt mögöttem. Forró érintése végigsiklott a hasamon. Ellazult a testtartásom. Ezer közül is felismerném, ahogy megérint.
- Készen állsz életed legjobb együttlétére?- harapott finoman a fülcimpámba. Hátsóm félkemény férfiasságához súroltam. Szembefordított magával. Ragadozó pillantása perzselte a bőrömet. Gondolkodás nélkül felemelt és a szobámba vitt. Fura volt, ahogy szaggatta le a ruhámat, mikor meg utoljára itt járt, elhagyott. Hátrasiklott a keze, hogy kikapcsolja a melltartómat.
- Elöl, édes!- nyögtem hátravetve a fejemet. Végigsimított melleimen, majd kioldotta a kis kapcsot köztük.
- Szeretem az ilyen melltartókat! Olyan, mintha az ajándékomat csomagolnám ki.- motyogta, miközben nyelve végigsiklott kebleim közt. Nem szarozott, haladt tovább. Végigcsókolgatta a hasam, majd a bugyimhoz érve nemes egyszerűséggel kettétépte rajtam.
- Hé, ez volt a kedvencem!- tettettem felháborodást. Orrával megbökte a csiklómat.
- Most már nekem is a kedvencem, hogy széttépve hever a padlón.- jegyezte meg, majd nyelve munkába látott.
- Ó, édes Istenem!- ordítottam hörögve. Nőiesség a javából. Harry elhúzódott tőlem és rám vigyorgott.- Abba ne hagyd, te seggfej!- túrtam a hajába.
- Ez az! Beszélj mocskosan!- lihegte a lábam közé, majd folytatta a kényeztetésem. Úgy sikongattam, mint akit még sosem nyaltak ki. Végigsiklatta egész nőiességemen a nyelvét, mire egy fojtott sikollyal elélveztem.
- Elképesztően jó az ízed, szerelmem!- vigyorgott rám csillogó ajkakkal, miután tisztára nyalt. Kicsit megfájdult a szívem a megszólításra.
- A barátnődet is így szólítod?- csúszott ki a kérdés. Basszus!
- Nekem nincs barátnőm azóta, hogy megígértem neked ezt az estét!- közölte. Otthagyta a barátnőjét értem? Felhúztam magamhoz.
- És mit szólsz hozzá, hogy ha azt mondom, hogy van barátnőd?- kérdeztem hátrasimítva néhány tincsét.
- Amennyiben magadra gondolsz, nagyon örülnék neki.- mosolygott rám. Szenvedélyesen megcsókoltam. Ajkain éreztem a saját ízemet, ami fura érzést keltett bennem. Gyorsan megszabadítottam a ruháitól. Még mindig a lábaim közt volt. Két alkarján támaszkodott a fejem mellett. Végignéztem gyönyörűen meztelen testén. Tekintetem megakadt merev férfiasságán. Bátran megragadtam. Keményen markoltam, miközben fel-le mozgattam rajta a kezemet.
- Uh, kibaszottul utánozhatatlan vagy!- nyögte, miközben homlokát a vállamnak támasztotta. Ahogy gyorsítottam a tempón, megharapott, mire halkan felszisszentem. Nyelvét hozzáérintette a vállamhoz és végighúzta egészen a nyakhajlatomig. Orrával simított végig a nyakamon. Hamar megtalálta az érzékeny pontomat a fülem mögött és szívni kezdte. Hangos sóhajt hallattam és elengedtem férfiasságát.
- Ne...- kérte és kezem visszavezette lüktető ágyékához.
- Magamban akarom!- suttogtam a fülébe. Megragadta combjaimat és oldalához szorítva a hátára fordult, engem az ölébe rántva.
- Szeretnéd, hogy lovagoljak?- vontam fel fél szemöldököm. Zöld szeme a sötét szobában is csillogott.
- Nagyon szeretném, hogy lovagolj!- bólintott, ujjaival csípőmön körözve. Feljebb emelkedtem és megfogtam kemény műszerét, felgörgettem rá egy gumit majd lassan ráereszkedtem. Mindkettőnkből hangos sóhaj szakadt fel.
- Gyerünk, mozogj, Baby!- lökött egyet felfelé a csípőjével. Ujjainkat összefűztem és gyors mozgásba kezdtem. Nyögdécselésünktől zengett a szoba. Mikor elfáradtam, mellkasára támaszkodtam alkarjaimmal. Szorítva a csípőmet újra fordult, így alulra kerültem. Elképesztő tempóban mozgott teljesen kitöltve engem.
- Ahh, Harry!- nyöszörögtem. Körmeimet bicepszébe vájtam. Lábaimmal körbeöleltem derekát és még közelebb próbáltam magamhoz húzni.
- Kis telhetetlen!- nyomott puszit a homlokomra. Orrát az enyémnek dörgölte, majd megfogta arcomat és hosszan csókolt. Lökései lelassultak, ezzel egy időben elmélyültek.
-Ó, Harry!- ordítottam fel, miközben elmentem. Erre hátravetette a fejét és megállt egy tolás közben. Fáradtan dőlt a mellkasomra. Arcát a melleim közé temette és halkan szuszogott. Megbökdöstem az arcát, mire morgott egyet. Hosszú szempillái megremegtek, mielőtt kinyitotta a szemét. Kihúzódott belőlem, a használt gumit a földre dobta, majd visszafeküdt. Ujjaimat a hajába fűzve cirógattam fejét. El sem akartam hinni, hogy ez a csoda újra az enyém. Mielőtt elnyomott volna engem is a kielégültség és a fáradtság, megfogadtam magamnak, hogy sokkal jobban megbecsülöm ezt a két lábon járó kincset, aki most hozzám bújva alszik.

~Orsa

2 megjegyzés: