Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. december 8., vasárnap

B.Emőnek: Óhajod parancs! (Zayn) 18+



Ma nem mentem iskolába, mert eléggé elaludtam reggel. A legjobb barátom Zayn már 11-kor SMS-t írt nekem.
"Hol vagy hercegnő? <3 Hiányzol és még nem láttalak! :o"
Erre mosolyogva egyetlen rövid választ küldtem neki.
"Elaludtam és értelmetlennek tartottam bemenni így pénteken 3. és 4- órára. :D"
Miután megbizonyosodtam róla, hogy elküldtem az üzenetet, visszafordultam a laptopom felé és tovább pötyögtem.

*Délután 3*

Éppen a galériámon fekve, a feljárónak háttal laptopoztam, amikor valami hátra húzott egy picivel. Megállt a szívem egy pillanatra, aztán felültem, megfordultam és visszakézből adtam egy jó nagy, csattanós pofont annak, aki hátra húzott.
-Áúú! - kiáltott fel fájdalmasan Zayn.
-Baszd meg, te normális vagy? Tudod, hogy megijesztettél? - kérdeztem és elsírtam magam.
-Ne haragudj Hercegnő, nem hittem, hogy ennyire megijedsz! Jaaj, semmi baj! - ölelt szorosan magához.
-Zayn ilyenkor úgy tudlak utálni! - vágtam a fejéhez, miközben próbáltam visszanyerni eredeti pulzusomat.
-Tényleg ne haragudj! - puszilta meg a hajamat és még mindig ölelgetett.
-Eszedbe ne jusson ezt csinálni még egyszer! - néztem rá gyilkos pillantással.

*2 órával később*

-Bolond vagy! - nevettem az előbb eljátszott kis jeleneten.
-Tudom - mosolygott és közelebb bújt hozzám.
Ajkai az enyémhez értek és lassan, puhán becézték egymást szájaink. Gyengéden hátradöntött a matracon, ami a galériámon elhelyezkedett és keze a pólóm alá csúszott. Nem is tudom, miért nem ellenkeztem. Túl erős volt a vonzereje.
Ahogy hűvös kezei hasam vékony bőrét érintették, megremegtem picit és libabőrös lettem. Sokszor beszéltünk már olyasmiről, hogy mikor akarom elveszíteni, és, hogy kivel, mivel még szűz voltam. Hát belőlem kitört most valami, ami nem is tudom, hogy teljesen szabályos-e.
-Zayn! Én most akarom és veled! Nem holnap, nem két hét múlva, hanem most! - morogtam.
-Óhajod parancs! - dörmögte és rám mosolyogva szám után a köldökömre adott egy puszit.
Én feljebb emeltem picit a csípőmet, majd vissza eresztettem, majd még egyszer megismételtem ezt a mozdulatot, csakhogy tudassam vele, hogy ne habozzon.
Itthoni viseletnek használt szatén rövidnadrágomat lassan húzta le rólam, csak egy bugyit hagyva rajtam és pólóm leszedését is befejezte, végigmérve testemet, amely előtte hevert kiszolgáltatottan.
Kezem pólójának aljára siklott és egy határozott mozdulattal lehúztam róla, majd elém tárult lélegzetelállító felső teste.
Ajkamba haraptam és nagyon halkan felnyögtem, de úgy tűnik még így is meghallotta és ajkait ismét erősen az ajkamra tapasztotta.
Nyelve óvatosan alsó ajkamhoz ért, igyekezve kitapintani, hogy szabad utat adok-e neki a számba.
Hát persze, hogy szabad utat! Picikét elnyíltak az ajkaim és már csak Zayn forró nyelvét éreztem, ahogy az enyémmel játszik.
Lerúgta magáról a nadrágjait és elém tárult már teljesen álló szerszáma. Egy picit megijedtem. Túl nagy volt ez ahhoz, hogy elhiggyem, hogy belém fér.
Mellkasom gyorsan emelkedett meg, majd ereszkedett lejjebb, a tüdőmből pedig hangosan szállt ki az előtte beszívott levegő maradéka.
-Zayn kérlek a védekezésről ne feledkezz meg! - figyelmeztettem, ő pedig  mintha tudta volna, hol tartom az erre a helyzetre eldugott óvszereket a szobámban, belenyúlt a nyakláncos dobozomba, kivette a kis világos piros, fényes tasakot, visszajött hozzám és fogával kibontotta a kis pakkot, majd a hátán fekve felgörgette magának a gumit.
Ismét fölém került,  és egy nagyon gyenge puszit lehelt a nyakamra, arra a pontra, ahová eddig még nem adott puszit.
-Ne félj! Jó lesz, eskü. De ha mégsem tetszene, szóljál nyugodtan! - nézett a szemembe.
Én csak bólintottam és lábaimat a dereka köré fontam várva, hogy megtörténjen.
Borzasztóan lassan kezdett bele. Feszítő fájdalmat éreztem ott lent, mintha szakadna bennem valami.
Fogsoromat a nyakába mélyesztettem, mire ő felnyögött és egyik kezét, amely eddig a mellettem lévő lepedőn támaszkodott most az arcomra tette és a szemembe nézett, közben lassan, fokozatosan mélyebbre haladva bennem.
Mindkét szememből potyogni kezdtek a  könnyek, arcom eltorzult a fájdalomtól, ahogy hosszú szerszáma már majdnem teljesen bennem volt.
-Ne haragudj rám! Sajnálom, ha fáj, majd elmúlik! Jó lesz - zihált halkan a nyakamba.
Én csak bólogattam, ő pedig nagyon halványan elmosolyodott és az egyik könnycseppemet lepuszilta, a másikat az arcomat éppen érintő kezének hüvelykujjával törölte le.
Kezem vastag felkarjára csúszott, másik meg a hátára.
A már-már égető, szaggatásszerű fájdalom halványulni kezdett nekem pedig kezdett tetszeni a helyzet.
Belém bújt a kisördög és egy heves csípőmozdulattal ösztönözni kezdtem mozgását.
Gyengéden, de mégis vadul kezdett el tolni, ami belőlem már a dolgok legelején nyögéseket váltott ki.
Nemsokára egyre gyorsabbá vált, de gyengédségéből továbbra sem veszített egy hajszálnyit sem.
Minden perccel gyorsabban mozgott, én pedig mocskosul élveztem szenvedélyes lökéseit.
Közben ajkai a nyakamra tévedtek és szívni kezdték azt.
-Nehogy nyomot hagyj, mert engem kinyírnak, ha meglátják! - lihegtem anyámékra utalva.
Zayn ajkait lejjebb csúsztatta, egyenesen a nyakam alatti mélyedésbe, ami a két kulcscsontom
között van.
-Nagyon szeretlek! - búgta nyakam szögletébe lágyan és rengeteg érzelemmel.
Tudtam, hogy szerelmes belém. Mindig is tudtam, hiszen, ha nem volt meleg - márpedig nem volt -, akkor nem becézgetett volna soha olyan módon, ahogy ő tette velem.
-Én is! - feleltem.
Igen, most már én is bevallhattam, hogy én is szeretem.
Neki felcsillant a szeme, rám nézett, közben lökései ismét picit lassultak és megcsókolt. Olyan szerelmesen, mint akkor ő, senki nem csókolt még meg. Puha és tökéletes ajkai szorosan az enyémhez tapadtak, de mégis olyan vágyat és szenvedélyt ébresztettek fel bennem, hogy az hihetetlen.
Kezeim a hajába csúsztak és erősen tartottam magamnál ajkait.
Néhány erősebb csípőmozdulata után éreztem, hogy ő nemsokára elélvez, így én igyekeztem neki jobbá tenni az élményt, bár lehet, hogy ő pedig éppen azt akarta, hogy nekem legyen a legjobb.
Körmeimet végigsiklattam a vállán és a hátán, amitől megremegett és kicsit libabőrös lett.
Az alhasamban teljesen váratlanul jelent meg egy ismerős, de túl intenzív érzés és tudtam, már nem kell sok ahhoz, hogy elérjek a csúcsra.
-Zayn, nem bírom! - nyögtem és fogaimat a vállába mélyesztettem.
-Akkor engedd el magad! - ő is olyan nehézkesen beszélt, mint én.
Tettem, amit mondott és elengedtem minden ösztönömet. Hangosan tört fel a tüdőmben bent lévő levegő, kisebb sikolyként távozott a torkomból. Ezúttal erősebben, sokkal erősebben húztam végig hátán körmeimet, amivel azt értem el, hogy kemény szerszáma rázkódni kezdett és az óvszerbe ürítette örömnedvét, közben egy hangos és férfias morgásszerű nyögés szakadt fel torkán.
Karjait körém fonta és szorosan ölelt magához, miközben még mindig bennem volt.
Mellkasunk összenyomódott, felülmúlhatatlan érzés volt, amit most okozott nekem, ezen a délutánon.
-[T/N], el sem tudod képzelni, mennyire vágytam erre - mosolygott homlokát az enyémnek támasztva.
-Életem legjobb délutánja volt - mosolyogtam én is.
Most már kihúzódott belőlem és mellém feküdt, majd magához ölelt.
-Köszönöm - puszilta meg a homlokomat, én pedig értetlenül néztem fel rá.
-Mit? - kérdeztem.
-Azt, hogy én lehettem az első férfi, akivel lefeküdtél. És csak, hogy tudd, ilyen jó szeretkezésben még életemben nem volt részem - mondta halkan, fáradt hanggal.
-Mindig tudtam, hogy veled akarom először. És nem tudod, hogy mennyit jelent nekem az, hogy nem azt mondtad, hogy szex, hanem szeretkezés. Szeretlek - suttogtam mélyen a szemébe nézve. Barna, már-már fekete íriszei teljesen megbabonáztak.
-Veled nem tudnék szexelni. Az túl üres... Én szeretlek és tisztellek téged annyira, hogy szeretkezzem veled - pislogott és kezét a derekamra tette és megcsókolt.

Remélem tetszett!! 
xxSzikraa.♥*

1 megjegyzés: