Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2013. július 9., kedd

+18 Harry: Hazaviszlek



A földön ültem, és zokogtam egy szál bugyiban, és a barátom ingében. Helyesbítek, csak a VOLT barátom ingében...kidobott. Nagyon nagyon szerettem, őt...és még mindig szeretem azok után, amiket tett velem. Állandóan megalázott mások előtt, hogy mennyire szerencsétlen vagyok az ágyban, és az életben. Meg is csalt. Nem egyszer, nem kétszer...többször. Ezek ellenére, én nagyon szerettem, és egyszer se fordult meg a fejemben, hogy kidobjam őt, de ő megtette. Talált magának, egy szőke hajú, hatalmas mellű, és szájú nőt. Nőt? Az ilyet nem lehet nőnek hívni...inkább maradjunk a ribanc megnevezésnél. A szakítás után azonnal felhívtam az én legjobb barátomat Louist, aki a nagy hírneve ellenére is, mindig szakított rám időt, és soha nem hanyagolt el engem. Próbált segíteni, és elhívott egy partiba, ami ma lesz a házában, de én nemet mondtam rá. Most egy ideig egyedül kell lennem, hogy feldolgozzam ezt az egész szakítást. Összekuporodtam a földön, és becsuktam a szemeimet, és vártam azt a bizonyos álom manót, hogy hátha eljön értem, és addig se kattog az agyam. Már épp álomba szenderültem volna, amikor megcsörrent a telefonom. Louis fényképe jelent meg a telefonom kijelzőjén.
-Louis?-szóltam bele álmos hangon
-Felkeltettelek (T/N)?
-Lényegtelen. Mond miért hívtál?
-Jönnöd kell ma mindenképpen, mert ha nem...-halkult el a hangja
-Mert ha nem akkor mi lesz?-kérdeztem vissza
-Nyisd ki az ajtót!
Lekullogtam az ajtómhoz, és kinyitottam.
-Louis?!-kerekedtek ki a szemeim
-Nem is örülsz nekem?-tárta ki a karjait
-Nem is tudod elhinni, hogy mennyire.-közelebb léptem hozzá, és a karjai közé vetettem magam.-Mégis miért jöttél?
-Tudtam, hogy nemet fogsz mondani a bulimra, ezért eljöttem én személyesen, hogy elráncigáljalak. Nem fogom ezt tovább nézni, hogy itt emészted magad, egy szemétláda miatt...
-De Louis...
-Semmi Louis!-tette fel a mutatóujját.-Nyomás öltözni!
Tudomásul vettem, hogy Louis nagyon akaratos, és mindig eléri a célját...hát most az volt a célja, hogy elráncigáljon egy partiba. Bevallom sikerült neki. Ismét.
-De aztán valamilyen dögös ruhát vegyél fel.-szólt utánam
Én csak bólintottam egyet, és felrohantam a lépcsőmön, be a fürdőbe ahol rendbe szedtem magam, majd egy nagyon mini fekete ruhát választottam, és az egyik kedvenc magassarkúmat. Még utoljára megnéztem magamat a tükörbe, és elégedetten lesétáltam.
-Tyűűűha.-nézett végig rajtam Louis
-Na inkább nyisd ki az ajtót, és menjünk mert a végén még meggondolom magamat.-forgattam a szemeimet
-Igenis hölgyem.-kinyitottam előttem az ajtót Louis
Beültünk a kocsijába, és meg se álltunk a házukig.
Mikor megérkeztünk már javában tartott a parti, bár még nem láttam az embereket, de éreztem, hogy rengetegen vannak.
-Harry is itt van?-mutattam rá egy fekete Range Roverre
-Szeretnéd, hogyha itt lenne mi?-húzogatta a szemöldökét
-Pasikról, most egy ideig nem szeretnék hallani.-nevettem el magam

*Harry szemszöge
Rengetegen voltak Louis partiján amit nem bántam, de igazából nagyon unatkoztam. Nem is ihattam egy csepp alkoholt sem, mivel kocsival jöttem. De minek?! Soha nem megyek saját kocsival egy partiba se...de ez az este máshogy alakult. Épp a kanapén ültem, és a telefonomat bújtam amikor egy lány hangos nyavalygását hallottam meg.
-Istenem, hogy lehetek ekkora szerencsétlen?-kérdezte magát a lány, és lehúzta a sokadik vodkáját
-Ne haragudj, de jól vagy?-simítottam végig a hátán
-Pasi vagy?-nézett rám elég szűk szemekkel...nagyon sokat ihatott
-Igen..azt hiszem.-nevettem el magam
-Akkor húzz el innen.-tolt el magától
-Na jó, nem tudom a neved azt se, hogy ki vagy, de most azonnal hazaviszlek.-próbáltam felemelni a székről, de nem nagyon jött össze
-Hagyjál békén! Az összes pasi egy rohadék!-kiabált.-Hívd ide Louist.-fogta meg a fejét
-(T/N)?-állán fogva felemeltem
-Igen az vagyok, mi a fasz van?
-Sokat mesélt rólad Louis...tényleg nagyon szép vagy...-néztem végig rajta.-De egy ilyen szép lánynak nem kéne ennyit innia. Gyere hazaviszlek.
Egy kisebb ellenkezés után sikerült felkapnom (T/N)-t és betettem a kocsiban.
-Én most alszok.-szólalt meg a legédesebb hangon amit valaha hallottam, becsukta a szemeimet, már aludt is.
Fél óra múlva meg is érkeztünk a házamhoz.
-(T/N) gyere megérkeztünk.
-Nem akarok, annyira jó itt aludni.
-Ne nyavalyogj inkább gyere!-próbáltam kihúzni a kocsiból
-Ha adsz egy csókot akkor megyek.-megnyalta az alsó ajkát
-Nem (T/N), nem foglak kihasználni. Akármennyire is szeretnél megcsókolni, nem tehetem.-toltam el magamtól
-Akkor viszont itt maradok.-kezdett el duzzogni
-Ha megcsókollak akkor bejössz végre?
-Megyek én magamtól is.- nagyon meglepődtem a kijelentésén, és nem értettem hogy mit miért mondott. Egyetlen egy dolgot tudtam...vagyis éreztem. Teljesen felizgatott (T/N)..mint még soha senki.
-Hééé várj meg (T/N), hova mész?-futottam utána
-Haza Harry...kijózanodtam, és rájöttem, hogy te is ugyanolyan vagy mint a többi pasi... megcsókoltál volna.-kiabálta az arcomba
-(T/N)...én én...nem akartam...-teljesen elszégyelltem magam
-De igen, nagyon is akartad.-fordult el tőlem
-Ilyen állapotba nem mehetsz haza. Ígérem hozzád se fogok nyúlni, de kérlek maradj itt éjszakára.-kérleltem
-Harry...nem!
-De igen (T/N) itt maradsz, nem tudnám elviselni, ha történne veled valami.-néztem mélyen a szemeibe
-Ezt mond még egyszer.
-Nem tudnám elviselni, ha történne veled valami.
Ebben a pillanatban ahogy azt kimondtam, az ajkai az enyémre tapadtak. Azonnal visszacsókoltam, hisz (T/N) pont az a lány akire egész életemben vártam...azt hiszem. Ő nem az a lány, aki csak azért akaszkodna rám, mert híres vagyok...nem. Ő teljesen más. Csókunk egyre hevesebb, és szenvedélyesebb lett.
-Harry...ne menjünk be?-szakította félbe a csókunkat
-Előbb ígértem meg, hogy nem fogok hozzád nyúlni...
-Leszarom.-megfogta a kezemet, és a bejárati ajtóhoz vezetett.
A kulcsokat gyorsan előkerestem a zsebemből, kinyitottam az ajtót, és hálószobám felé vezettem.
-Biztos akarod?-néztem mélyen a szemeibe
-Kérlek, legyél nagyon gyengéd.-szorította meg a kezeimet
Újra megcsókoltam, és óvatosan lefektettem az ágyra. Végig pusziltam a nyakát, és a válla felé vettem az irányt. A ruha pántjait óvatosan lehajtottam a vállairól, és egyetlen egy centit se hagytam ki.
Eközben (T/N) próbálta rólam lehúzni a felsőmet, és a nadrágomat, de én megállítottam.
-Erre nincsen semmi szükség. Ma csak én kényeztetlek téged. Mert megérdemled.-egy puszit nyomtam a szájára
Szépen lassan lehúztam róla, az apró ruhát, és csak egy bugyi volt rajta.
-(T/N)...ez kínzás...-húzogattam a szemöldökömet, mire ő csak elmosolyodott
Elkezdtem puszilgatni, és csókolgatni a melleit, amik hangos sóhajokat váltottak ki belőle. Az egész hasát végig csókoltam, teljesen a bugyijáig.
-Harry kérlek.-fogta meg a kezeimet
-Mi a baj? Hagyjam abba?-néztem rá aggodalmas tekintettel
-Ne kínozz kérlek.-láttam a szemeiben, azt a bizonyos vágyat.
Nem tétováztam, ezért egy hirtelen mozdulattal lerántottam róla a bugyiját.
-Gyönyörű vagy (T/N), alig várom, hogy benned legyek.-akadt meg a szemem azon a bizonyos testrészen, ami hamarosan az enyém lesz, és remélem csak az enyém marad.
-Harry csináld már.-kiabált rám
Nem kellett többször kérnie. Azonnal felnyomtam 2 ujjamat, és ki-be húzogattam.
-Ó bassza meg.-döntötte hátra a fejét (T/N), és belemarkolt a lepedőbe
A nyögései felbuzdítottak, és a nyelvemmel is rásegítettem, hogy minél hamarabb elélvezzen nekem.
-Ne-m Harry.-zihált.-Én ennek szeretnék elmenni.-mondta és megmarkolta a már eléggé kemény, és nagy férfiasságomat.
-Ahh.-nyögtem, majd kihúztam az ujjaimat,  felemelkedtem hozzá,  és szenvedélyesen megcsókoltam. A nyelvünk felfedezték egymás száját.
-Most pedig.-szakította félbe a csókunkat.-Látni szeretném.-beleharapott az alsó ajkába, és lehúzta a sliccemet. A sliccemet követte a boxerem.
-(T/N)...-ziháltam ahogy hozzámért
-Kérlek Harry... tégy úgy most mintha teljes szívedből szeretnél. Legalább csak 10 percre.-megszakadt a szívem (T/N) szavai hallattán.
Az éjjeliszekrény fiókjából előhalásztam egy kotont, a fogammal kibontottam, és felgörgettem.
-Mehet?-kérdeztem
Válaszként csak bólintott egyet, majd szép lassan elkezdtem tolni magamat.
-Bassza meg Harry.-karmolta végig a hátamat. Elkezdtem egyre gyorsabb tempóba tolni, és közben az ajkaink nem váltak el egymástól.
-(T/N)-nyögtam.-Mindjárt.
-Egyszerre kérlek.-nézett mélyen a szemeibe
Pár erőteljesen tolásom után, mind a ketten egyszerre élveztünk el, és egymásra borultunk. Próbáltuk egyenletessé tenni a légzésünket.
-(T/N)...ez valami...-nem bírtam megszólalni, még mindig az elmúlt percek hatása alatt voltam
-Szerettél miközben megdugtál Harry.-csillogtak a szemei
-Én szeretkeztem veled (T/N).-egy lágy csókot nyomtam a szája szélére.-És nem szeretném, hogyha ez ennyi lett volna.-fejeztem be.
-Én se Harry...te nem vagy egy szarházi...te...te... csodálatos vagy. Még egy menet?-nevette el magát
-Mehet, viszont...-kinyitottam ismét az éjjeliszekrényemet.-Erre most szükségünk lesz.-mutattam fel egy bilincset.

~S.

9 megjegyzés:

  1. Harry milyen cuki:3 nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak lenne folytatása!!!!!! A Harry szemszögéből jó olvasni.

    VálaszTörlés
  3. Perfect!!!!! nagyon jóóó!!!!! én is szeretnék egyet kérni egy Niall-esett!! De nagyon piszkos legyen!!!!
    A. xx

    VálaszTörlés
  4. Uh ez nagyon jó lett *---* Ha nincsenek zárolva a kérések, akkor kérhetek egy Zayn-eset? *.* Nagyon romantikus legyen :33 Előre is kösziii

    VálaszTörlés
  5. a bilincseset mért nem írtad le?

    VálaszTörlés
  6. Légyszi írd le a bilincseset is!!

    VálaszTörlés