Kövessetek minket Bloglovinon! :D

2014. július 5., szombat

Bárénekes (Harry) 18+

A kisvárosi élet nem való nekem. Unalmas, nem illik az én örökké pörgő személyiségemhez. Így miután kihevertem a 18. szülinapomat követő másnaposságot, elbúcsúztam óvó szüleimtől és morc tinédzser húgomtól, majd bepattantam két évvel idősebb barátnőm kocsijába, aki elfuvarozott Londonba. Lakótársak lettünk, így munkát kellett keresnem. Rengeteg visszautasítás után végre egy bárba felvettek próbaidőre. Egy nagyon rendes pincérnő mellett tanulhattam be. A hely még üres volt. A kis színpadra felléptem, ahol néhány hangszer állt. Szenvedélyesen szerettem a zenét.
- Szoktatok koncertet szervezni?- érdeklődtem, miközben ujjam végighúztam az állványban pihenő mikrofonon.
- Egy feltörekvő énekes szokott itt énekelni, hatalmas profitot hoz.- fintorgott. Barátságos nőnek tűnt, nem akartam máris elvágni magam nála faggatózással. Lassacskán a hely megtelt emberekkel. Rengeteg meló szakadt a nyakamba, mégis derekasan megálltam a helyem. Az emberek alaprobaja üdvrivalgássá erősödött, mikor egy magas, vékony srác kilépett a színpadra. Először nem tulajdonítottam nagyobb figyelmet neki, csak mikor énekelni kezdett. A hangja, akár egy angyalé. Külseje tökéletesen passzolt mély énekhangjához. Sötét göndör fürtjei kócosan keretezték jáde szemeit. Tekintetem ajkaira rebbent. A legtündöklőbb rózsaszín, amit férfin láttam valaha. Merengésemből a pultoslány hangja rántott vissza.
- Lélegzetelállító pasi, ugye?- biccentett a srác felé, aki egy balladát énekelt éppen.
- ki? Aki énekel?- próbáltam időt nyerni magamnak.
- Igen. A neve Harry. Csodálatos, és ezzel teljesen tisztában van. Még Miranda-t is becsábította a kocsija hátsó ülésére. Csak aztán nem tett a kedvére, így elmondta a férjének, hogy lefeküdtek. Gondolom sejted, hogy válás lett a vége. És ezért fúj annyira rá.- fecsegte, én pedig dermedten álltam. Egy férjezett, ráadásul lényegesen idősebb nőt elcsábított? Rémisztő! A srác a koncertje után zárásig velünk maradt. Végig engem ugráltatva, természetesen. Valóban túlzottan tisztában van az értékeivel. A napok teltek, engem teljes állásba felvettek a példás munkamorálomnak köszönhetően. Harry és köztem pattogtak a szikrák, a legkevésbé sem romantikus értelemben. Egy suttyónak tartott, én őt egoistának, ezt pedig rendszerint egymás tudtára adtuk. Egyik este azonban gyökeres fordulatot vett a gondolkodásom. Éppen egy rendelést vettem fel a két dal közti szünetben, mikor Harry rezonáló hangján közölte a közönséggel, mennyire meleg van, megemelte a pólóját és megtörölte vele az arcát. A látványtól zavartan adtam le a konyhán a rendelést. Mikor legközelebb megengedtem magamnak egy pillantást a színpad felé, elállt a lélegzetem. Harry egy gyors, tüzes dalt énekelt. Nem volt rajta felső. Izzadt felsőteste csillogott a színes fényektől, miközben erotikusan mozgatta a csípőjét a túlfűtött dal ritmusára. Mély lélegzéssel tudtam csak lecsillapítani elmémet, melyben tomboltak a gondolatok, Harry milyen szituációkban vehetné hasznát ezeknek az erőteljes csípőmozgásoknak. Legnagyobb szerencsétlenségemre feltűnt neki vágyakozó arckifejezésem és a koncert után körülöttem legyeskedett, csak azért, hogy alázhasson. Mikor végképp túllőtt a célon, megragadtam a csuklóját és magammal rángattam a kihalt öltözőbe.
- Neked meg mi bajod van? Szállj már le a földre! Kinek ké...- hallgattatott el ajkaival. Sürgetően csókolt, mintha csak idő híjában lennénk. Élveztem forró nyelvét, amivel óvatosan végigsimított enyémen, de hirtelen eszembe jutott Miranda. Egy kis kaland tönkretette az életét.
- Harry! Elég lesz!- húzódtam el tőle. Remegő kézfejjel megtöröltem a számat.
- Ne próbálj ellenkezni!- tolt neki a falnak, majd becsukta az ajtót mögöttünk.- Tudom, hogy vágysz rám! Amit a színpadon műveltem, beindított téged. A csípőm mozgására elképzelzelted, hogy ugyan ebben a ritmusban keféllek meg! Ne merj tagadni!- nyalt végig a nyakamon. A fenébe is! Hajába túrva rántottam fel magamhoz a fejét. Mély, hosszú csókban egyesültünk. Közben megéreztem ujjait végig a nyakamon, a kulcscsontomon keresztül, le egészen az egyenfelsőm kivágásáig. Elhúzta a fejét, tekintetében vad, vágy keltette tűz lobogott. Most nyelve járta be ugyan azt az utat, amit előbb az ujjai.
- Keményre fogom szopogatni a mellbimbóidat, amint megszabadítottalak a felesleges ruhadaraboktól.- morogta melleimbe. Halk nyögés tört fel a torkomból szavai hallatán. Otthonosan mozgott az öltözőben. Tüzes csókcsata közepette is el tudott vezetni egy rozoga kis asztalhoz, amire leültetett. Csak remélni mertem, hogy elbírja a súlyomat. Szoknyám felcsúszott majdnem a csípőmig, ahogy helyet csinált magának a lábaim között. Végigsimítottam derekán, majd lerántottam róla a pólóját. Megbabonázva érintettem meg kemény izmait. Ajkamba harapva néztem fel rá. Arcán büszke mosoly tündökölt, ahogy megfeszítette ujjaim alatt kidolgozott izmait. Karjaimat nyaka köré fontam és végigfuttattam nyelvem feszes állkapcsán. Rövid, puha, szinte láthatatlanul szőke szőrszálak bizsergették nyelvem, miközben rádöbbentem, nincs rajtam felső. Melleim közé csókolva dereka köré vonta lábaimat. Lüktető középpontomnak feszült merev férfiassága, én pedig elveszítettem a fejem.
- Ó, könyörgöm! Magamban akarlak érezni!- nyögtem hangosan. Huncut mosolyt villantva emelte fel a fejét, kezében tartva a melltartómat.
- Ezt meg hogyan...?- bámultam rá levarázsolt fehérneműmre.
- Figyelemelterelés, édes!- csókolt a fülem alá. Csípőm az övének billentettem. A bennem lobogó olthatatlan tűz elvette az eszem. Egyik kezével mellemet kezelte, másikat a tarkómnál hosszú tincseimbe temette, miközben önfeledten csókolóztunk. A körénk gyűlt rózsaszín ködöt megfakította az ajtó nyílása. Riadtan rántottam el a fejem. Miranda állt az ajtóban, arcán meglepettség tükröződött.
- Üdv a klubban, kislány!- vigyorodott el, majd egy cinkos kacsintással magunkra hagyott minket. Felkuncogtam, Harry pedig vállat vont.
- Ideje komoly vizekre evezni!- jelentette ki, majd lábaimon végigsimítva elért már igencsak átnedvesedett bugyimig, amit le is hámozott rólam. Gyors mozdulattal kigombolta a nadrágját, majd elővarázsolta keménységét. Végigsimítottam rajta, kezem alatt kidomborodtak az erek.
- Szeretnéd magadban?- csábítóan vonta fel a szemöldökét. Meg sem tudtam szólalni, csak bólogattam. Farzsebéből elővarázsolt egy csomagot. Miután a helyére került, nem csigázott tovább, belém merül. Combjaimba kapaszkodva kezdett lökni. Legszívesebben teli torokból nyögtem volna, de a hely nem volt rá alkalmas. Harry lélegzése gyors zihálássá vált, miközben növelte a tempót. Körmeimmel erőteljesen végigszántottam hátán. Csók közben az ajkamba harapott. Ahogy végigsimítottam hátát, nedvességet érzékeltem, véresre karmoltam! Az asztalra támaszkodva hátravetettem a fejem. Ajkai nyakamra tapadtak és harapdálni, szívni kezdte bőrömet.
- Hazza!- nyögtem fel, a gyönyör kapujában. Megragadta csípőmet és ez mindkettőnket a csúcsra juttatott. Lihegve kapaszkodtunk egymásba.
- Azt hiszem, kibaszottul beléd szerettem! Meg kell ismételnünk minden adandó alkalommal!- nyomott lágy, gyengéd csókot ajkaimra. Halkan nevettem, miközben szedelőzködtem. Az öltöző ajtajában visszarántott magához.
- Holnap reggeli? Meg szeretném ismerni a leendő barátnőmet!- kacsintott rám. Apró csókkal jutalmaztam, közben elvettem a telefonját és beírtam a számom.
- Hívj majd fel a részletekkel!- azzal kilibbentem, hogy befejezzem a műszakomat. 

~Orsa

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!!!! Folytatást :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem is legyen folytatása. :P

    VálaszTörlés
  3. Jóó ! (Y) Már jól kezdődött :D Am az a durva h van benne igazság. Szóval, hát azért őt sem kell ám félteni ugye... :/ Mindannyian ismerjük Harry-t... meg nőügyeit és hódításait... Mindenesetre, hmm azt az erotikus csípőmozgást és azt a szexi táncot én is megnézném :$ ;) :P :D És ez a kép is pont ideillő :3

    VálaszTörlés
  4. nagy jó!:) legyen folytatás:) ezek az én blogjaim ha van kedved nézz be:):http://monika234566.blogspot.hu/,http://httpblogblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Á!!! Remek mint mindig!! *0* folytasd!! ;) ^^ ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Szia.Én is kérhetnék egy +18-as Harry-set? Előre is köszi:)Kb mikorra lesz kész?

    VálaszTörlés
  7. Már nem olyan az oldal, mint régen.
    Nagyon sajnálom :/

    VálaszTörlés